Äsvee ja muut, joilla käynnistysaika jo tiedossa, onnea matkaan =) :hug: :wave:
Mutteri OHHOH, aikamoinen ylläri
Harmillinen juttu tuo revähdys :hug: mutta onneksi vauvalla kaikki kunnossa
Ja tosiaan, mahtaa olla jännää kun vauvan sukupuoli vaihtuukin tässä vaiheessa
Meillä ei vaatteiden tms. takia haittaisi, kun on noita lainavaatteita niin on sekä vaaleanpunaisia että sinisiä (ja varmaan sitten toiset tai toiset jää käyttämättä), mutta kyllä sitä on jo niin tottunut ajatukseen kumpaa sisällään kantaa, että mulle olis varmaan pienoinen shokki jos meidän Pikkuinen olisikin toinen kuin miksi ultrassa sanottu
Supistuksista Onko teillä sellaista, että menee maha ihan sekaisin kun supistelee kipeästi vai olenkohan jotenkin outolintu? :/
Juuri kun ehdin alkaa riemuita, että supparit loppuneet (olleet pari-kolme viikkoa poissa), niin nyt kahtena iltana ja yönä ollu TOSI kipeitä suppareita, ja maanantaina myös päivällä. Liekö sit liikaa rasitusta, kun maanantaina kävin mummon apuna istuttamassa kahdelle haudalle kukat, ja samalla raahailin sellaista 45l:n multasäkkiä... :headwall:
Joka tapauksessa päivällä supisteli sillein pienesti, mutta illalla/yöllä tuli monta tuntia niin kipeitä, etten ennen ole moisia kokenut :x Ja lisäksi oksetti :x Liittyykö sekin jotenkin supistuksiin, tuleeko muille paha olo jos supistelee?
Eilen illalla sama juttu; kun menin sänkyyn, ei menny pitkään kun ne taas alkoi. Vielä tänä aamunakin oli paha olo, ja oksensin, yäk :x
Nyt nuo supparit on muuttuneet sellaisiksi, että kipu säteilee mahan lisäksi alaselkään, pakaroihin ja toiseen etureiteen. Asiaan kuuluvaa?
Ja mihinköhän mun unenlahjat on kadonneet, nyt kun saisi nukkua??!
Tänäänki heräsin viideltä kun mies lähti töihin, eikä se uni enää tullut silmään niin nousin ylös. Nyt on viides koneellinen pyykkiä pyörimässä ja silittänyt olen sitä mukaa että mahtuu lisää kuivamaan. Noista vauvan vaatteista kun tulee tuollaisia puolikkaita koneellisia vaan, kun oon pessyt eri värit erikseen...
Nyt kaupoille, että saan vihdoin miehen isyyspakkauksen koottua loppuun ja annettua sen tänään :heart: Eilen kävin ostamassa kaikki muut puuttuvat, mutta Alkoon en vielä ehtinyt
Meinasin ostaa sellasen pikku pullon konjakkia tai viskiä, oon varmaan hupaisa näky siellä ison mahani kanssa, kun en todellakaan ole ite noitten juomien ystävä, enkä siis yhtään tiedä mitä olen ostamassa
Voi olla, että myyjäkin jo toppuuttelee, että ei ei, ei kannata raskaana tuollaisia juomia
Apteekissakin myyjä vakuutteli monta kertaa, että eiväthän nämä Buranat nyt vaan tule mulle itselle, ja minä siihen, että ei tosiaan, vaan miehelle (oli sillon kipeenä, eikä jaksanu ite mennä apteekkiin).
Jenmolle vielä tuosta sf-mitan pienenemisestä, niin oliko mittaaja nyt eri kuin aiemmin? Mulla myös kerran neuvolassa oli laskenut muistaakseni sentillä-kahdella, kun sen mittasi toinen täti. Ja hän ainakin sanoi itsekin, että voi hieman vaihdella kun eri ihmisillä hieman eri tyyli mitata, tai jotain... Ja kerran se vakkari th sai saman mitan kuin edellisellä käynnillä, niin mittasi sit uudestaan ihan sen takia, että maha näytti olleen kuitenkin kasvanut, ja saikin sitten 2cm isomman, eli kai ne jotenkin eri kohtaan sitä mittanauhaa venyttelee.
Vauvelihaave & Elbert 35+4