Remutar-73 ja
Jenmo85: Molemmille hurjasti onnea pienistä pojista!
:flower: :flower: :flower: :flower:
Hyvää päivää: Kohdun painelusta... Mulla oli edellinen synnytys ihan alateitse ja silloinkin kätilöt kävivät välillä painelemassa kohtua. Kokeilevat miten paljon on laskeutunut ja samalla stimuloivat kohtua supistumaan takaisin alkuperäisiin mittoihin.
Ja nyt on sektio edessä, voin käsi sydämellä sanoa että en kyllä kaipaa noita synnytyskipuja
Tosin repesinkin tosi reilusti ja ukko sanoikin että ei kai se ihme että sattui! Kun ei edes mitään puudutteita ollut... Mutta kyllä ne kivut kestää! Ja synnyttäisin alateitse koska vaan jos se olisi minulle vielä mahdollista
Tärinästä: Ultran mukaan odotan poikaa, ja tuota tärinää on esiintynyt ihan päivittäin siitä lähtien kun liikkeet ovat tuntuneet kunnolla. Tosin esikoinenkin tärisi välillä, mutta ei todella niin paljon kuin tämä masukki. Tyttö kyllä tärisee nykyään välillä pissattuaan. En sitten tiedä pitääkö paikkaansa että pojat tekisivät sitä enemmän, vai onko ihan yksilökohtaista...
Oma ( x ): Täällä yritän pitää jalat tiukasti ristissä vielä nää vikat päivät!!
En millään halua että synnytys käynnistyy itsestään. Vaikka välillä kyllä tuntuu lähtö olevan vaarallisen lähellä... Mulla on eilisestä lähtien käynyt sellainen "kuplinta" tuolla kohdunsuulla. Luulen että sykerö työntelee kalvoja päällään. Muutenkin on tavallista rauhallisempi, esikoinenkin rauhottui juuri ennen syntymää ja sinä päivänä kun vedet meni oli ollut
tooosi hiljaa koko päivän. Luultavasti keräsi voimia
Mun tuurilla tää lähtee syntymään maanantain ja tiistain välisenä yönä kun tiistai aamuna on sektio aika :kieh:
Kunhan pääsisin ainakin sinne huomiseen preoperatiiviseen keskusteluun asti, niin sitten olen tyytyväinen. Mulla kun on pieni sairaalakammo edellisen synnytyksen takia, niin haluaisin todella siihen keskusteluun missä käydään kaikki asiat sektioon ja sairaalassa olo aikaan liittyen läpi.
Tsemppiä kaikilla kanssakärvistelijöille! Toivottavasti
johantero saat nukuttua paremmin ensiyönä :hug:
Mari ja sykerö
39 TASAN