HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE! :wave:
Käytiin syömässä vappulounas seisovasta pöydästä, äh ja puh kun on ähky olo
Maistoin eka kerran tippaleipääkin. Ja tuli vähän herkuteltua, kun oli niin ihanaa suklaamoussea jälkiruokana
Mutteri Kaikkea te keksitte
Kivaa piristystä ja vaihtelua tosiaan varmasti kätilöillekin =)
Täälläkin oli viime yönä vähän levoton yö \|O Mä hassu itkin itsekseni kaikki vaivat ja olemattomat murheet. Olin niin väsynyt, etten saanut nukuttua, ja surin kun mies nukahti heti. Mä oon väsynä sellanen, että alan surkutella kaikkea, miten on huonosti asiat jne, vaikka oikeesti kaikki on loistavasti. Tai ainakin siis nyt raskaana ollessa, kai ne on ne hormoonit
Ensinnäkin itkin sitä, ettei mies varmaan yhtään arvosta sitä, että kannan hänen lastaan ja synnytänkin sen vielä. Sitten mua suretti selkäkivut ja kaikki muut vaivat, mitä on tullu raskauden myötä. Synnytyksen jälkeistä aikaakin ehdin jo murehtia, että mies ei varmaan huomaa mua enää ollenkaan jne. jne. jne. Niin ja sitä, etten varmasti ehdi tehdä kaikkea mitä pitäisi ennen vauvan syntymää (jokohan vauvan vaatteita kannattaisi alkaa pestä ja silittää??)
Ja kaikki siis lähti siitä, kun mies nukahti
Vähänkö mä oon kauhee :ashamed:
Aamulla se oli yrittänyt herätellä mua 45 minuuttia, ollut vieressä ja silittänyt ja suukottanut, ja mä vaan nukuin. Tuntuu ihan samanlaiselta kuin alkuraskaudessa, että on niin väsynyt että voisi nukkua kellon ympäri. Kaipa ne yöheräämiset sen verran verottaa, kun uni on niin kovin katkonaista. Saan tosiaan olla onnellinen ja kiitollinen, että on niin ihana mies tukena, jaksaa mun kaikki oikuttelut ja hormoonimyrskyt.
Välillä tuntuu, etten osaa tarpeeksi usein ilmaista miten onnellinen olen, pitääpä taas vähän terästäytyä silläkin rintamalla
Mistä tulikin mieleeni, että pitää myös alkaa hankkia loput jutut isyyspakkaukseen ja koota se valmiiksi, meinasin antaa sen samana päivänä kun äitiyspakkaus tulee. Tuo konjakki/viski pullon ja sikarin osto vaan vähän mietityttää, kun en muistanut niitä hankkia silloin kun oli vielä pieni masu... Varmaan Alkossa tulee sellainen tunne, että myyjä kuvittelee että ite vedän napaani viinaa :xmas: Noh, pääasia kun tietää itse, ettei sellaisia ongelmia ole!
Vauvelihaave & Pikkuinen 29+3
Saikku Tervetuloa! :wave:
Jos haluaa, voi synnärin ilmoittaa. Niitäkin osalla on tuonne etusivun listaan merkitty
<br><br>