HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Qnsilta Syvä osaanotto suuren suureen suruun.
Ei voi käsittää, että noin voi käydä. Tuo tuollanenhan on jo hoitovirhe, josta varmaan syytteen voisi nostaa.. vaikka se ei poikaa takaisin tuokkaan ja sellaista ei varmaan nyt jaksa ajatellakkaan :(

Lähetän paljon voimia teille sinne selvitä elämässä eteenpäin.

Anzzu sanattomana
 
Tuhat kiitosta osanotoista; lämmittää meidän sydämiä jotka muuten tuntuu painuneen ikiroutaan. Joka solu huutaa tuskaa. Itku tulee kokoajan. Äsken itkettiin taas oikein kunnolla kun mies kuitenkin halusi täyttää vauvakirjaan kaikki ne kohdat jotka vaan kuuden tunnin elämän perusteella voi. En tiedä miten tästä voi selvitä. En todella tiedä.

Ollaan itsekkin päädytty siihen tulokseen että jonkun sortin hoitovirheestä on kyse, tänään on pojalle tehty ruumiinavaus joten eiköhän siinä vielä tarkemmin selviä. Kaikki on epätodellista sumua. Mikään tieto ei kuitenkaan tuo poikaa meille takaisin.

Onnea kaikille vauvautuneille. Nauttikaa kääröistä :flower: :heart: Tämä ketju on juuri teitä varten että ilmoitetaan iloisista tapahtumista.
Meidän ainut toiveemme on, että vielä jokin aamu voisimme taas nousta uuteen päivään täynnä toivoa, eikä tuskaa niinkuin nyt.

Qnsilta :'(
 
Qnsilta Olen sanaton, miten pieni elämä voikaan päättyä noin?!! Nyt on aika itkeä ja surra.....ilman niitä ei voi jatkaa elämää eteenpäin ennenkuin kaikki on käsitelty. Ja hemmetti soikoon sitä sairaalan henkilökuntaa.....miten voivat pistää ponnistamaan noin pitkää aikaa, kait ne nyt huomasi synnytys ei etene :/ Missä on inhimillisyys? :'( :'(
Koittakaa nähdä valoa tulevaisuudessa, vielä ei ole sen aika mutta jonain aamuna surun pahin kärki taittuu. Vauvanne varmasti kerkisi tuntea rakkautenne.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Syvä osaanottoni.

Hetikial vihaisena että tuollaista tuskaa kellekkään annetaan kannettavaksi
 
Qnsilta:lle
Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
olen kimallus tähden, olen pilvien lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

Paljon voimia ja jaksamista teille surussanne :hug: :hug: Ei tällaista voi vaan ymmärtää.
paveli ja perhe
 
Viljamin äidille ja isille:

On ikävää, jota ei voi ilmaista
on kaipuuta, jota mitkään teot
eivät voi täyttää
ja on rakkautta, joka ei vaadi muuta
kuin sydämen hiljaisuutta.

Syvästi osaa ottaen :hug: ,
Wemi
 
RouvaSumppisuu
Pitkin päivää on Qnsilta ollut mielessä :'( . Ahdistaa ja itkettää, kun asiaa ajattelen. Ehkä oman esikoisen pitkittynyt imukuppisynnytys ja siihen liittyneet komplikaatiot saa mielen myllertämään kahta kauheammin, mutta niin kauhealta tuntuu teidän puolesta. Kunpa olisi sanoja tai tekoja, joilla oikeasti lohduttaa...Kiitos, kun jaksoit jakaa asian kanssamme :hug: .

Sumppis :'(
 
:'( :'( minä ahdistuin valtavasti, itken kanssanne. Oman lapsen menetys on ihan kamalaa, väittävät... ja 3:n lapsen äitinä voin vain kuvitella sitä tuskaa :'( :'(
Sanat ei varmasti tunnu miltään, ihan sama kuka ne sanoo tai mitä ja miten.

Olen todella todella pahoillani :hug:
 
Qnsilla itku tuli kun luin tarinaasi :'( :'( sanat ei riitä kertomaan sitä tuskaa jota nyt oletten kokenneet... pikku viljamin pois menosta koko perheelle ja omaisille iso :hug: :hug:

onnea vauvansa saaneille uusille äideille ja perheille :flower: :flower:

bambiino :'( :'(
 
Meinasin tulla kertomaan, että tässä pääsee toimeen, mutta Qnsillan kirjoitus toi itkut ja en enää halua hehkuttaa yhtään mitään.

Voimia sinulle ja miehellesi, en osaa kirjoittaen kertoa, kuinka paljon haluan ottaa osaa suruunne. Vaikka ei siitä voi ottaa mitään pois näin vieraana :hug: :'( :'(
 
Qnsilta, tulin minäkin syyskuisista kertomaan, kuinka kauhean pahoillani olen teidän puolesta. Niin kuin joku sanoikin, niin poikanne on varmasti onneksi aistinut teidän rakkautenne, jos se yhtään helpottaa. Ja hänellä oon hyvä olla, siellä missä ikinä onkaan.
:'(
Soisi jokaisen lapsen silti pääsevän vanhempiensa syliiin...

Syvästi liikuttunut,
Cora
 
RouvaSumppisuu huomasin, että olet päivittänyt taas etusivun synnyttäneiden listaa. kiitos siitä, multa vaan tuo päivä on tainnut jäädä mainitsematta, eli poikamme syntyi 22.7. jos viitsit lisätä, kun seuraavaksi päivittelet.

tsemppiä kaikille vielä jotka omaa nyyttiään odottavat!
 
Ei löydy sanoja joilla voisi tuskan viedä pois, itkien lohdutan, on poikanne päässyt enkelien luo. Osanottoni Viljamin vanhemmille. :hug: :'( :'( :'(


Meille syntyi tyttö 23.7. klo 6.32. 3295 g ja 50 cm. Kirjoittelen joskus toiste lisää...nyt ei pysty, itkettää niin paljon. :'(

-Anniel ja ruusun nuppu 3 vrk
 
Qnsilta ja läheiset.
Osanottoni suureen suruun. Valoa ja voimia lähettelen täältä vaikka ne ei nyt paljoa tunnu. Hiljennyn täksi päiväksi teidän suruunne. :hug: teille ja... en voi sanoa enää mitään :'( :'( :'(
 
ail
Qnsilta,tuolta syyskuisista tulin lukemaan pienen Viljaminne poismenosta.Sanat eivät riitä kertomaan mitä haluiaisin sanoa mutta osanottoni ja enkeleitä voimia antamaan. :hug:

ail ja Pipsa 34+1
 
Pikku Viljamin vanhemmat ja laheiset.
Olen syvasti jarkyttynyt ja itken kanssanne pienen poikanne menetysta. En voi tietaa surunne ja tuskanne maaraa.
Mieleen tulee omat vaikeat synnytykset joista kaksi imukupilla ja tama viimeisin pihdeilla. Jokaisessa on vauvan sydanaania seurattu koko ajan keskeytymatta ja toimenpiteisiin laakarit ryhtyneet heti kun on vauva osoittanut merkkeja ettei jaksa enaa.
Tuntuu kasittamattomalta ettei teidan vauvan uupumista huomattu aiemmin ja ponnistusvaihetta annettu jatkua noin pitkaan.

Elan ajatuksissa kaikkien heinakuisten ja muidenkin mukana surussanne. Paljon, paljon voimia teille ja halaus sydammeni pohjasta.

musikka :'(
 
qnsilta Osanottoni valtavaan suruunne. Elämä on niin epäreilua, ettei sitä voi millään ymmärtää. Itken kanssanne ja toivon, että elämä näyttää teidän perheelle vielä joskus myös valoisia puolia. :hug:

Oma rakas prinsessani syntyi 23.7 aamuyöllä. Pituutta 50 cm ja painoa 3350 g. Lisää myöhemmin. Tuntuu, ettei tässä tilanteessa halua omaa onneaan hehkuttaa, kun mielessä pyörii vain kysymys: miksi...
 

Yhteistyössä