eliza: tupla hyper isot onnittelut rinsessoista!
neleka: Voit mennä sinne yhteisöön joko siitä sähköpostista, tai sitten tuolla aikaisemmin kun oli se yhteisön osoite (voi pyytää sitä sähköpostiosoitetta ja salasanaa, mulla ei jostain syystä pyydä vaikken ole sitä tallettanutkaan koneen muistiin).
Täällä supistelee ja vihloo suht tasaseen tahtiin jatkuvasti, mutta ei kuitenkaan niin usein tai kipeästi että olisin vielä lähdössä. Mahakin on aivan sekaisin edelleen. Mul on jatkuvasti tunne että mä oon vielä kotona kun tää tosissaan on tulossa, enkä tajua lähtee sairaalaan, Kuulin tuossa että mein äitee ei ollu esikoisestaan (minä) meinannu ehtiä vaikka lyhyempi matkakin ollu.
Juhannusta ollaan vietetty lähinnä kotosalla, kun ei saareen uskallettu lähteä kavereiden kanssa, sieltä kun ei pääsis pois kun vaan 1 vene ja sen omistajakin joka tuntee reitit olis ollu niin tuhannen kännissä että mediheli pitäis kutsua. Ollaan sitten saunottu oikein urakalla joka päivä, nyt kun kylppäri ja sauna on kerran valmiina.
Eilen käytiin kaverin mökillä ja pois lähtiessä eksyttiin tielle jota ei enää sitten tieksi voinut edes sanoa. Onneksi on tuollainen kunnon maastoauto niin tuli taas harrastettua Offroadia, oli muuten nättejä maisemia kun kallion päälle ajettiin. Ja tuntui muuten kaikki kivet ja kannot aika melkoisilta mahassa... Onneks ei lähtöä tullut kun ei oltu varmoja missä ollaan. Kaippa tuota voisi verrata soratiellä ajoon, paitti että töyssyjä ja muita on 20kertaisesti. Me muuten asutaan soratien varressa, jota vaivaa melkoinen kelirikko
, pitäis kai lähtee ajeleen sitä edes takaisin...
Kasasin kotiin eilen päästyäni vanhan kirjahyllyn, tai siis palaset oli jo valmiiksi kasattu (6-osainen), mä vaan nostelin ne paikoilleen kun isäntä touhus autotallissa moponsa kimpussa. Olin sitten niin laiska etten jaksanu kaappeja tyhjentää vaan nostelin niitä paikoilleen täytenä. Oli varmaan näky tän mahan kanssa. Noh, nyt on makuuhuone vihdoinkin kunnossa muuton jälkeen (johan ollaankin 4kk tässä asuttu) ja muksun nurkkaus valmis pehmoleluhyllyineen. Enään se Mukelo puuttuu. :heart:
viime yönä heräsin moneen kertaan tunteeseen että jotain valuis pitkin jalkoja, mutta sit kun nousin niin jalat oli kyllä ihan kuivat samoin kuin lakanat ja jaloissa ollut tyynykin.
Kohta alkaa S:t käymään vähiin; Siivous, sauna, stressi, shoppailu ja soratie jo kokeiltu, siihen yhteen isäntä ei oikein lämpiä kun menin sanomaan että tuntuu että joku olis jyystäny monta tuntia putkeen alapäähän tuolta sisältäpäin... (KOSKA MÄ OPIN OLEEN HILJAA?)
Tilasin tuossa hääpuvunkin, otin varoiks vähän ison kun helppohan se sitten on pienentää jos siltä näyttää että palaudun nopeasti omiin mittoihini (ajatuksena mahdotonta, mutta toisaalta eihän mulle oo tullu painoakaan kuin n.6kg), niissä vaan on niin älyttömän pitkät toimitusajat että pitää nyt jo tilata jos meinaa keretä. Pidetään häät ja ristiäiset sitten samaan syssyyn sitten niin ei tarvitse sukulaisten vaivautua liian usein tännepäin.
Mitäs morsiamella piti olla... jotain sinistä, lainattua, uutta, vanhaa...?
Nyt etsimään jostakin suklaata, pakkohan sitä täältä on jostain löytyä....
EDIT: Oho mikä romaani :ashamed: