HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
aik
Onpas ollut melkoista lääkärissä käyntiä sinulla pörrö?!
Olisiko sinulla limakalvot ärtyneet...? Ota kuitenkin yhteyttä neuvolaan, jos jatkuu tai runsastuu tuo vuoto. Joskushan se voi olla ihan pyyhkimisestäkin limakalvot hieman raapiutuneet.

Niin ja tervetuloa uusille tulokkaille!

Minulle soitettiin ja menenkin jo huomenna äitipolille enkä vasta ensi viikolla. Siellä on kuulema ensi viikolla niin paljon ruuhkaa. No, ihan mukava. Pitäisi vaan tehdä jokin muistilappu, jotta muistaa keskustella kaikista mieltä askarruttavista asioista.

aik 35+
 
Täällähän on rutkasti supistuksia! :eek:

Voisin liittyä joukon jatkoksi. Eilen tuli aamupäivästä iltaan suht tuntuvasti. Yhessä välissä vihlo ihan hulluna selkää ja supistusten väli oli 5 minuuttia. Sitten rauhoittuivat. Mie en kyllä kans oo varmaan mihinkään lähössä vaikka tulis uudelleen 5 minuutin välin jos ei ton kipeämpiä oo. Ku nuo on semmosta pahempaa menkkakipua, muttei kuitenkaan mitenkään ihan sietämätöntä. Otin panadolia kyllä jo yhessä välissä. Mutta en jotenki usko, että tommosilla vielä lapsi syntyy ja eihän se syntynykkään vielä ainakaan... :LOL:

Semmonen vähä pienempi kestojomotus on ollu selässä myös tänään, muttei noin tujua päivää ku eilinen. Nyt pystyy hyvin keskittyn puuhailuun ja oonkin siivonnu täällä... 4. koneellinen pyykkiä menossa (pesin harsoja 3. kertaan ja pitihän sinne sitten keksiä kaikkee muutakin pestävää, esim. vauvan petivaatteet ja peitto...) ja vaatehuonetta oon alkanu jo siivoamaan... Ja mie en edes ole mikään sioivousfriikki.

Eilen ärsytti ku en pystyny mihinkään keskittymään ja kuitenki arvas ettei tässä vielä lähtö oo käsillä. Tuli vähän hätä, että kerkiinkö laittaa kaikki valmiiksi ja nyt oon hoitanu vielä vauvantarvikeshoppailuja ja yrittäny miettiä mitä sitä vielä tarvis. Sairaalakassia aloin kans eilen laitteleen ja vauvan kotiutumisvaatteita. Se vaan mietityttää et jos on edelleen näin kylmä ku tullaan sairaalasta, niin onko tarpeeks lämpimiä vaatteita...

Suuret onnittelut rouviintuneille! :flower:

Oikein paljon onnea HooWeelle kaksosista! :flower: Tosi hyvän kokoisina syntyivät. =)

Mie kirjotin pitkät sepostukset sinne foorumille, mutta netti pisti ittensä kiinni kesken kaiken... mie oon onnistunu saamaan meseviruksen, niin mietin, et sen takia varmaan pätkäs ku tuon yhteisön olin avannu... No, katotaan pystynkö jatkossa sinne kirjotella.

Huomenna Pingu on täysiaikainen, jee! =)

Vio-la ja Pingu 36+6
 
Mie hurahdin ihan täysin. Yleensä en oo rentoutunu en niin missään "hoidossa". Tuo missä nyt olin tunnin, oli vyöhyketerapiaa. Aivan ihanaa. Lääppi jalkapohjia ja korvia. =) Suositteli maitohappobakteerien syömistä... ehkäisee koliikkia. Mulla itellä on ollu koliikki. Ja kertoili kaikenmaailman vippaskonsteja synnytyksen käynnistämiseksi ja avautumisvaiheen nopeuttamiseksi. Suosittelen. Mulla on viikon päästä uusi aikakin sinne =)
 
Onpas Pörröllä ikävää vuotoo. Kauheeta kyllä jos on niin kovakouranen lääkäri ollu! Mutta toisaalta voihan ne limakalvot olla vähän hauraat tällä hetkellä. Jos ei ota loppuakseen tai lisääntyy niin kannattenee varmaan ainakin neuvolaan olla yhteyksissä.

Täällä kans yksi supistelevien joukkoon liittyvä! Jonkunmoisia suppareita tulee vähän joka asiasta ja oikein mitään ei siis kärsi tehdä. Säännöllisiä ei kuitekaan ole vaan ihan satunnaisia ja selvästi rasitukseen liittyviä. Mutta minäkin oon miettiny että kun näitä nyt kuitenkin tulee, että millonkahan sitä sitten osaa lähtee sairaalaan. Edellisellä kerralla kun ei koko raskauden aikana tullu supistuksen supistusta ennen kun synnytys käynnisty, joten ei tarvinnu tällasia pähkäilyjä! Toisaalta voihan se olla että nytkin ne säännölliset alkaa vasta sitten kun alkaa tapahtumaan. Toivotaan niin. Mutta mistäs sen sitten taas tietää että onko tosi kysessä vai ei ja kuinka kauan odottaa kotona??? Varsinkin jos ei ole viikonloppu ja ollaan täällä 170km päässä sairaalasta (kuten kaikki viikot ollaan).

Ens viikolla olis seuraava neuvola. Sitä odotellessa siis. Ja kyllä odotankin kun pääsen nyt käymään täällä "kesäkodin" neuvolassa eikä tartte käydä sillä omalla tympeellä tädillä, jota kohtaan ei ole oiekin mitään luottamusta.

Hoksasin muuten tänään, että oon eilisestä asti ollu äippälomalla! Ei sillä että asialla olis mitään muutosta meidän elämään, mutta kuitenkin =)

Jaahas, pitäisköhän sitä käydä vähän tutustumassa siellä yhteisönkin puolella kun nyt vielä jaksan hereillä tässä olla...

Änkkäpöö ja Toivoilona 35+0
 
Täällähän käy kova kuhina. :) Uusi mamma tahtoisi liittyä joukkoonne.
25.7 on toisen lapseni laskettuaika. Sairauslomalla aloitan tässä ennen kuin ensi viikolla saan virallisesti olla äitiyslomalla. Väsymys on sairausloman syy. Ihan hienosti olen jaksellut muuten.


Yhteisöönkin kerkesin hakemuksen laittaa Katilo_75
 
Nyt ottaa päähän kun huomasin taas kerran että täällä ruotsin maalla ei myyjä osannut oikein veloitaa kassalla!! :headwall: :headwall: Ostin Barnens Husista kori sängyn ja nyt sitten kotona huomasin että tossa pussissa missä oli se verho siihen kori sänkyyn oli että myös kori oli siinä hinnoiteltu. Mutta myös kuitista huomasin että ne oli sen korin hinnoitellut toiseen kertaan 795 kruunua toiseen kertaan!! :headwall: :headwall:
Mä olen vihainen ja liike on kiinni että ei voi soittaa! Paska ku täällä nää myyjät on niin huijareita tai sitten niin rasisteja ku ei kunnolla osaa tota ruotsi molotusta!! Tällä hetkellä mä olen onnellinen ku mä pääsen täältä paskasta pian pois!! Empä taida enää barnens husista mitään ostaa!! Oma maa mansikka , muu maa mustikka! |O |O
 
JEE!! Mää osasin laittaa itsestäni tonne yhteisöön esittäytymisen ja muutaman valokuvankin!
( <--- huippuylpeä nyt itsestään..)

HooWee:lle oikein paljon onnea kaksosista!! :flower: :heart:

Oon nyt niin täpinöissä tosta yhteisöstä, etten muista mitä galluppia täällä nyt olikaan, mutta otan asiakseni huomenna kirjoitella enemmän niistä.

Voikaahan kaikki hyvin ja lähetän kaikille univaikeuksista kärsiville rutkasti unihiekkaan simmuihin:)

tannuli 33+5
 
Pörrö: Sympatiat sinnepäin! Tosi tosi inhottavaa, kun lääkäri´tuolla tavalla tekee, teki ihan pahaa lukea siun tekstiä... :hug:

HooWee: Onnea ja rutistuksia pienten saamisesta!!!

Maitohappobakteereista!! Eli onko kukaan syönyt nyt raskauden aikana? Minä itse tänään aloitin, kun tuo vatsa ollut sekaisin jo jonkin aikaa. Rautaa joutunut syömään alhaisen hemoglobiinin takia ja se retafer ei ole oikein sopinut vatsalleni. Täytyy varmasti vaihtaa Obsidaniin.

Luin tuolta, että raskauden aikana nautitut maitohappobakteerit ehkäisee lapsen koliikkia :attn: Eipä tuo pahaa varmasti tee ja ainakin hyvää tekee vatsalle!

Stressiä ja ahdistusta: Eilen tuli riideltyä avokin kanssa tosi pahasti :ashamed: Mies potki vessapaperirulla säkkiä, potki tyynyjä ja huusi ettei olisi halunnut minun kanssa yhtään lasta jne. Itkulle ei meinannut löytää loppua, henkikin salpautui. Loppuillan supisteli aikalailla, onneksi mies lähti yöksi töihin. Tosin aamulla istuin sohvalla , kun mies tuli töistä. Ei tullut nukuttua paria tuntia pitempään. Yöllä tuli ajateltua paljon tulevaisuutta, kuinka pahoillani mie olenkaan. Tästä on rakkaus kaukana.

Silitin masua ja ajattelin lähestyvää synnytystä, tällä hetkellä en haluaisi miehen sinne tulevan ollenkaan. Ehkä olen vain vihainen ja loukkaantunut vielä, mutta jokin eilen kuoli minussa. En pysty edes katsomaan häntä, saati sitten olemaan normaali oma itseni. Tänään olen ollut hiljaa, vastannut vain jos on pakko ja siirtynyt makuuhuoneeseen sängylle makoilemaan. Toivottavasti huomenna asiat tuntuisivat hieman paremmilta.

Ostoksille: Huomenna tai siis jo tänään ajattelin lähteä siskojen kanssa kaupungille ostelemaan Rusinalle jotain pientä ja kivaa, itselleni ajattelin katsella sitä rintapumppua ja kuumemittarikin pitäisi hankkia. Katsellaas mitä kaikkea sitä huomenna lähtee kaupasta mukaan =)

Haleja kaikille!

Brigantia & Rusina (rv 35+2)
 
aik
Huomenta mammat :)

Aurinko paistaa ainakin Savossa. Aamu on aivan ihana ja yökin tuli nukuttua hyvin.
Sain tehtyä äitipolille sen muistilapunkin kaikista kysymyksistä. Olen siis ryhdistäytynyt ihan kunnolla :)

Brigantialle suuria haleja. Tappeluista jää aina paha mieli pitkäksi aikaa, ja etenkin nyt kun ollaan muutenkin tunteiden vietävissä ja uusien asioiden edessä. Harmittaa ihan hirveästi puolestasi. Toivon todella, että saisitte asiat puhuttua selviksi, ettei hiertäisi välejänne ihan mahdottoman kauan. :hug:

Pörrö! Mitä ne vippaskonstit olivat? Voiko niitä kertoa näillä yleisillä palstoilla??? Olen melko epätoivoinen, kun ajattelen, että kohta on oikea jalka ollut puutunut jo kuusi viikkoa ja laskettuun aikaan on vielä neljä viikkoa ja hirvittää, jos hermo jotenkin vioittuu, etenkin jos menee yli!!! Voisin kokeilla vko 38 jälkeen niitä vippaskonstejakin jo! :p

Suomalaiselle myös sympatia :hug: ja Bubonalle isot kiitokst yhteisön pystyttämisestä sekä muillekin, jotka ovat sinne liittyneet.

Supistuksista piti sanomani vielä, että minulla on ollut niitä todella vähän. Eka raskaudessa niitä oli paljon enemmän ja lapsi syntyi silti yli lasketun ajan. Jospa nyt olisikin toisinpäin. Toivossa on hyvä elää. :LOL:

Mukavaa päivää. Kirjoittelen äitipolin kuulumisia myöhemmin lisää.

aik 35+
 
HooWeelle onnea :flower: .

Brigantia: :hug: ,toivottavasti saisitte asioita miehesi kanssa selvitettyä.

suomalainen:Voimia ja jaksuja siullekin!

Mie oon taas valavonu puol neljästä asti näihen kinttujomotusten takia.Tuossa petissä asentoa ähkäessä ja vaihellessa muutama napakka supparikin tuli.Tätä on näkyy liikkeellä.Nousin sit tallustelemaan taas ympäri kämppää...Helepottu supistelukin laahustellessa.
11 aikaan ois äippäpolilla käynti,suapi nähä mitä ne siellä sanoovat.Kirjoittelen siitä kuhan palailen kotiin.
Kummipoika(6v.) ol ihana eilen,kysy et -täti,oot sie oikeesti noin lihava vai onko se vauva mahassa noin lihava?Ja se pojan ilme ,kun masuvauva potkas just sillon ,kun pidin kummipojan kättä masullani.Reppana pomppas metrin ilmaan ,kun säikähti! :)

Juu ei,pakko lähtee taas kulukemaan,särköö paikalla ollessa noita p...leen kinttuja!

Ievaliina ja pikkumies 37(tasan)
 
Täällä odotellaan mitä ne Ievaliinalle sanoi.
Kiitokset aík ja Ievaliina sympatioista.
Heräsin nyt ihan ihmisten aikoihin, ehkä nukuin kerrankin sikeesti koko yön.
Kyllä mä mietin tätä raskautta että ompa ollut vaikea.
Alkuun oli pahoinvointia ja pään särkyä, sitten ku ne vaivat meni tuli nuo liitoskivut ja issias säryt. Näistä tikkuilevista käsistä oon kärsinyt alusta asti. Empä taida haaveilla enää tälle pojalle leikki kaveria seuraksi.
 
Huomenta täältäkin...
Ensiksi Isot Onnittelut HooWeelle !! :flower:

Kiva toi yhteisö juttu...kumpa osaisin käyttää sitä.. Oli tullut kivasti tein esittelyitä sähkärin puolelle.. Saas nähdä osaanko ite edes sellaista saada aikasiksi. Aikas käsi mieki noissa tommosissa uusissa jutuissa. Vissiin keskittymis ongelmia :x kun ei malta harjoitella ja lukea ohjeita.

Neuvolas kävin toissapäivänä. Vauvan pää ihan alhaalla. Neukkutäti (sijainen) ihmetteli ja kyseli et painaako , pissattaako usein ja sit vaan tokas et voihan tää syntyy vaik aikasemmin vaik muut menneet yli LA.n. Tuli jotenki semmonen olo et ihanku olis jo syntymäs hänen mielestä. Pissas oli himpan ehkä valkuaista, siks tänään vietävä näyte ihan labraan. Verenpaineet oli hiukan koholla, ei kuulemma pahasti. Ja sit miule oli tullut painoa reilu kilo reiluun viikkoon. Aikasemmin eioo ollut mitään häikkää noissa kun käynyt neuvolassa. Noh, nyt rampataan sit joka viikko jossain. Ens viikol neuvola. siitä viikon päästä äitipoli tääl omas ja sit seuraaval viikol äitipoli LPR.ssa. Et saa käydä näyttäytyy ihan ahkeraan. Ihan kiva.

Nyt en taas muista mitä piti kirjoittaa...
Meempä kahvin juontiin ja sit vietävä noi pissat sinne labraan... Palataan ja yritän mennä harjoittelee tonne toiselle "osastolle" :)

Äippä
 
aik
äitylix
voit avata joko uuden keskustelun (new discussion tms.) ja laittaa otsikon esim. esittely tai sitten mene siihen esittäytyminen kohtaan ja klikkaa yläpalkissa/-reunassa olevaa kohtaa reply (vastaa), niin pitäisi tulla tällainen kirjoituslaatikko, johon vain kirjoittelet sitten. Siinä taisi olla alhaalla sitten sellainen lähetä (send) tms. jota klikkaat, kun teksti on valmis. Kohta sen pitäisi näkyä sitten siellä yhteisön sivuilla. Jokainen on itse tehnyt omat asetuksensa haluaako saada kaikki jutut sähköpostiinsa heti, kerran päivässä tai ei lainkaan.

Jospa tuosta olisi jotain apua. Kokeile vain rohkeasti.

aik
 
Kävin nyt tutkailemassa noita yhteisön sivuja ja mulle jäi nyt epäselväksi että mistä ne teidän laittamat esittelyt on luettavissa? Ei ole tullut enkä halua niitä viestejä omaan s.postiin vaan haluun lukee ne siten et kirjaudun tonne sivuille. Ohjeen mukaan ne tulis luettavaksi jonnekkin ilmoitustaululle, mut en kyllä hoksannu et missä semmonen on...
Ja sit jos muokkaan tota profiilia niin äkyykö ne tiedot vain teille vei kaikelle kansalle?
Tollo einari taas näpelöi täällä ;)

Kojo 36+1
 
Bubona Jep, PHKS on meidän paikka myös. Päiviä lasketaan pää sekaisin :xmas:
Meillä siis aika sinne 23.6. eli puoltoista viikkoa. Tähän sellainen innosta pomppiva hymiö :D
Ens viikolla mulla on vielä yksi neuvolakäynti.
Ei meinaa uskoa että ollaan jo näin loppusuoralla... Mutta toisaalta ei jaksais odottaa enää päivääkään! Tähän asti ollaan vaan jännitetty meneekö kaikki hyvin, mutta pikkuhiljaa on tullut synnytys mieleen, mietin että kuinka iso poika tulossa ja kuinka jaksan ponnistaa tämänkin murun maailmaan...
Eilen kävi vähän jänskättämään, kun katsoin jotain norjalaista Kätilö-ohjelmaa. Aika tuttuja fiiliksiä tuli mieleen kun siellä äidit pakersi... Ja itku silmässä nyyhkin ilosta kun vauva tuli ulos ja annettiin äidin ja isin syliin :D

Muutama päivä sitten alkoi toinen rinta tuntua vähän kipeältä ja siinä oli joku muhkura. Aiemmin tuota on ollut vasta imetysaikana, kun meinaa maito pakkautua. Ja pakkohan sitä muhkuraa oli "pehmentää" että tukos valuisi pois. Googletin ja tiehyttukos voi olla raskausaikanakin. Ei ole enää rinta kipeä mutta jotainhan sieltä siis jo tulee... :whistle: Hassua, kun aiemmin ei ole raskausaikana vielä tullut.

En sitten eilen soittanut neuvolaan vaikka puhelinta kädessä pyörittelin moneen kertaan. Neuvolantäti kehottaisi vaan seuraamaan tuleeko säännöllisesti ja ottamaan rauhallisesti. Jatkan siis fiilisten seurailua, vähän turhankin tarkkaan :D Maha on ollut jo viikon tai kaksi tosi alhaalla ja poitsun pää painaa virtsarakkoa "mukavasti". Mies sanoi yöllä että taasko sä menet vessaan ja työnsi mua varovasti istumaan kun en itse meinaa päästä ylös :D

Marge ja Keijo rv 36+4 :heart:
 
Bubona ja MargeSimpson Mulla oli jatkuvaa kipua mahassa ja ikäänkuin "kestosupistus" päällä kokoajan rv 32-33. Kävin sitten PHKS äitipolilla ja melko välinpitämättömän vastaanoton sain osakseni. Kauhistelut menivät sillon vielä paikallaan olleeseen napakoruun, mistä sainkin saarnan :LOL:
Mut tuollaiset kolotukset ja supparit kandee kyl ottaa tosissaan!

Mä nukuin super huonosti viimeyön pitkästä aikaa. Käväsin labrassa ja EKG:ssä ja samalla pyysin nyt neuvolasta lähetteen sairaalaan sinne vauvan paino-arvioon mistä olikin puhe pari päivää sitten lääkärin kanssa.
Halusin vielä miettiä onko sillä nyt oikeesti merkitystä, kannettavahan tämä maha kuitenkin on, puhumattakaan synnyttämisestä... ulos se on pukattava, oli se 2 tai 5 kg (kuten isänsä ollut!)...

Vauva vaan painaa niin älyttömästi palleaan/mahaan ja tuntuu isolta :kieh:
peppu on nyt tuossa kylkiluiden päällä reilusti, ahdistaa hengitystäkin, istuminen vaikeaa ja näköjään jopa makaaminen :(

saas nähdä ehdinkö saada ihmisten aikoihin kutsua, kesälomat kun painaa kätilöilläkin päälle ja päksissä on pulaa sijaisista... mitään ylimääräisiä eivät tee ja akuutit ottavat tietysti ensin :whistle:

Profiiliin päivitin tän aamuisen rantapallo kuvan kivoilla raidoilla :| jotenkin ottaa pannuun ihan joka hiton asia. Ja lapset HUUTAA
rv 36+0
 
Hei kaikille!

Onnea HooWeelle kaksosista!!! Ihanaa, että jotkut pääsevät jo haistelemaan vauvatuoksuja!

Brigantille jaksuja miehen kanssa, varmasti voimia kuluttavaa tuollainen jatkuva valitus miehen puolelta. Mutta jospa se sitten loppuisi vimestään silloin, kun vauva on maailmassa. Näkee, että miten ootte saanu jotain niin ihanaa aikaan!!!

Eilisiä neuvolakuulumisia:

SF 34cm
HB 139 (!!! oon ottanu rautaa n. 2xvkossa!!!)
VP 116/80
Painoa tullu 3ssa vkossa 900g, nyt yhteensä 10kg
Pissassa vähän sokeria

Neuvolatäti otti vielä verensokerin samalla, kun oli tuota sokeria vähän pissassa. Sokeria ei kuitenkaan ollu, ja tänä aamuna kävin vielä paastoverensokerissa, joka oli tasan 5. Eli siinäkään mitään häikkää. Mistä lie johtuu sitten tuo, että pissassa ollu tällä ja edelliskerralla hieman sokeria. Ainakaan vauvelin ei pitäis olla mikään jättisuuri. No, sittenhän sen vasta tietää, kun on putkahtanu maailmaan...

Minä kanssa olen rekisteröitynyt yhteisösivuille simimerkillä Katjuskeliini. Mulla kun oli jo nuo tunnukset sinne, niin tuli automaattisesti tuo nimimerkki. Kivoilta sivuilta näyttivät, siellä hyvä jatkaa sitten praattailuja, kun synnytykset on ohi.

Täällä on pinnasänky nyt vihdoin petattu ja tuplavaunut kaupiteltu miehen sukulaiselta. Nyt ei taida puuttua kuin jotain ihan pientä, pieniä vaippoja yms. Niin, ja amme esikoiselle, niin saadaan tuo muotoiltu amme uudelle perheenjäsenelle. Tuo muotoiltu amme on ollu tosi hyvä, tässä linkki, jos jotakuta kiinnostaa:

http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/005790-_lim_full.jpg

Eli toisessa päässä vauva pystyy makaamaan, ilman, että tarvii pitää itse vauvasfta kiinni ja isompana sitten voi istua toisessa päässä. On kyllä tykätty kovasti tuosta, mutta nyt saa esikolle jo ostaa tavallisen ammeen, kun jo pysyy itse istumassa eikä tarvi tukea.

Ihanaa, kun pitkästä aikaa paistaa taas aurinko. Aamulla laitoin heti pyykkikoneen pyörimään, ja äsken toisen, jos olis vielä iltapäivänki satamatta..

Täälläkin kaivataan vippaskonsteja synnytyksen käynnistämiseksi. Jotkut ovat sanoneet, että pitkät kävelylenkit/shoppailupäivät voisivat käynnistää synnytystä, mutta kai sekin on yksilöllistä ja riippuu siitä, miten on pystynyt/pystyy raskausaikana muutenkin liikkumaan.

Maitohappobakteereista: Olen syönyt niitä koko raskauden ajan, ja niin söin esikonkin odotusaikana, eikä hänellä ainakaan ole ollut mitään mahavaivoja ja kaikki ruuat ovat sopineet. Olen syönyt myös E-EPA kalaöljytabletteja, niiden pitäisi vaikuttaa vauvan hermoston ja aivojen kehittymiseen sekä myös ehkäistä allergioita. Eikä esikolla ole ollut minkäänlaisia ihottumia tähän päivään mennessä. Lieö sitten vain sattumaa, tai sitten noista on ollut apua...

Mutta nyt pukeen esikkoa pihalle, niin saa vähän itekin raitista ilmaa.

Jaksuja kaikille tuleville ja jo äitiytyneille!! :)

Terv. Toukomamma ja Poju 36+6 (Katjuskeliini)
 
Huomenta!

Minun mieskin oli kuulema kattonu sen kätilöohjelman. Ja sano, että kiva oli, ko yks sali oli suht samanlainen ko mihin me ehkä joudutaan. =)

Noista maitohappobakteereista sen verran, että tosiaan se maitohappopitoisuus on ihan toista luokkaa luontaistuotekaupan tavarassa ko apteekin vastaavassa. Tuon koliikin takia minäkin meinaan sen aloittaa syömään ja ois kuulema hyvä syödä ainakin kuukaus syntymän jälkeenkin.
Ihmetäti huomas eilen mun jalkapohjasta, että mun suolistossa on epätasapainoa niin senkin takia. Ihmekös tuo tämän rautalääkepopsimisen jälkeen.

Niitä vippaskonsteja
=)
Se käski hieroskella korvanlehtiä, suunnilleen siitä kohtaa missä joillain on nappi, ylhäällä takana.
En muista tarkkaan mihin se vaikutti, mutta että piti mahdollisena, että tässä vaiheessa jo huomaamatta me sitä teemme.

Toinen oli, että varsinkin vasemman jalan pikkuvarvasta voi hieroskella, sitten kun tuntuu, että jos jotain on tapahtumassa. edistävä vaikutus muistaakseni.

Sama homma, että ihan siinä avautumisvaiheessa voi pyytää miehen hieroa kantapäitten sisä- ja ulkosyrjiä jalkapohjasta.

Niin ja tietty se mainitsi noista vanhoista... kolmesta ässästä ja nännien stimuloimisesta.

Ja kaikkia näitä voi harrastaa ihan milloin vain... ne voi ehkä auttaa jotain.

Mulla oli sitten eilisilta ja yö aivan ihana. Saunan päälle raukee ja ehdin nukahtaa ennen levottomia jalkoja. Pissalla kävin puol kuus ja luin puol tuntia ja nukuin kymppiin asti. Ei puhettakaan tunteesta, jotta raskaana oisin. Paitsi nykyisin unissa mulla on tämä maha aina, ihan sama minkäikäinen olen.

Viime viikolla supisteli muutamana iltana peräkkäin, mutta viikonloppuna ja tällä viikolla ei oo ollu mitään tuntemuksia. Mies saa jo kovasti rauhoitella minua. Mie en myönnä että yli tää kuiten menee.

Niinhän se on todettu, että esim. Ikeassa alkaa monilla tapahtua. Harmi kun tän kuun rahat on jo käytetty. Mietin myös kävelylle lähtöä, mutta ensin pitää jostain lainata pilkkijakkara, ettei maassa tarvi istuskella välillä.

T: pörrö ja vaava 36+5
 
Minä kun olen niiiiiin tumpelo tän koneen kanssa, niin nyt törmäsin taasen yhteen onkkelmaan...
Elikkäs se suljettu yhteisö, hakemus lähetetty ja hyväksytty. Kävin jopa eilen siellä esittäytymässä käyttämällä linkkiä jonka Bubona laittoi ja siitähän se meni suoraan sinne sivulle. Noh,nyt kun yritin sinne kirjautua uudelleen käyttämällä samaa osoitetta, niin käväs vaan mielessä, että mikähän se mun salasana sinne on, kun sitä ei missään vaiheessa tarvinnu kirjottaa.....?? Onko se sama kun tänne sivustolle vai kun mulla on MSN:n messinger, niin onko se sama kuin siinä??? Koska sisään en pääse kirjautumaan nyt... :eek:

Piparminttu...peukalo keskellä kämmentä.... :LOL:
 
Ohhoh... keskustelupalstahan oli hävinnyt yönaikana jonnekkin piiloon, nyt taas näkyvissä :whistle:...
elikkä piparminttu, se salasana on sama kuin mesessä, itelläki vielä vähä hakusessa tuo palsta, mutta näyttäähän tuo jotenkin pyörivän ja tekemällä oppii :p

äitylix, pääset siihen esittely osioon esim. siitä sähköpostista kohdasta Heinämammat ja sieltä valitset sitten vasemmalta keskustelupalstan/Yleiset/Esittäytyminen, tai suoraan sähköpostista Esittäytyminen linkistä.

Siis mitääh? Onkos joillakin tuo englannin kielisenä muuten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Bubona ja MargeSimpson Mulla oli jatkuvaa kipua mahassa ja ikäänkuin "kestosupistus" päällä kokoajan rv 32-33. Kävin sitten PHKS äitipolilla ja melko välinpitämättömän vastaanoton sain osakseni. Kauhistelut menivät sillon vielä paikallaan olleeseen napakoruun, mistä sainkin saarnan :LOL:
Niin tyypillistä Päksiä :headwall:
Melkein aina ovat siellä asenteella "mitäs sä nyt muka täällä teet". Jos on jopa ihan aika varattuna, nihkeästi sanovat että no tossa on pissipurkki ja oota tossa sitten :xmas:
Kerran tyttöä odottaessa loppupuolella oli likka ollut masussa tosi hiljaa jne. kävin siellä tarkistuttamassa tilanteen. Ottivat ensin pissinäytteen ja laittoivat käyrään. Eri kätikö tuli siinä vilkaisemaan ja mä kysyin mitä katsovat siitä pissinäytteestä ja se tiuskaisi mulle että mistä hitosta hän sen vois tietää.
No, mä aattelin että hän kun on siellä töissä... :whistle:
 

Yhteistyössä