Heips!
En oo sitten moneen päivään, jopa viikkoon saanu aikaiseksi kirjoitettua mitään.. kuitenkin olen käynyt lukemassa täällä toisten kuulumisia..
Oireina on tää väsymys, niin ei vain jotenkin jaksa näpytellä mitään. vaikka niin mukava monesti oliskin..
töissä käyn, ja olen tuolla vuoropäiväkodissa. Työ-ajat on niin epäsäännölliset kun vaan olla ja voi. joskus alkaa aamulla 04,15. toisinaan taas loppuu 23.30. välillä, mutta harvoin, on öitäkin. joten tää epäsäännöllisyys väsyttää sitten vielä ehkä enemmän. tämän viikon olen lomalla, niin saan nukkua just niinku haluan. IHANAA!!
vielä kun tuo likka ja meillä asuva kummipoika on mun vanhempien kans lomailemassa keskiviikkoon saakka, joten rauha todellakin talossa.
äippävaatteita en ole ostanu minkäänlaisia, ja en tiedä ostankokaan.. olen muutenkin niin kookas, että on aika vaikea sitten löytää vielä jotain mammaa.. katsotaan.. olishan ne kivoja.
oireita mulla on tuo väsymys ja sit mun rinnat on niin älyttömän kipeät, etten yölläkään oikein tiedä kuinka olisin. on oikeesti niin tosi inhottava herätä siihen kun rintoja jomottaa niin lujaa.. tiedä tuota, loppuuko tuokaan koko raskaus aikana.. Sit mulla vielä noiden lisäksi on tosi runsas valkovuoto. välillä tuntuu, että sais ihan siteen laittaa.. :ashamed: yökötyksiä sun muita ei niin hirveesti oo.. pahin on nuo rinnat..
makkari touhut kiinostais vähän turhankin paljon.. tuntuu että kokoajan vois olla kopeloimas toisen housuilla. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
sama oli sillon kun tuota esikkoa odotin, ja jatkuipa vielä koko raskauden ajan.. ei oo meillä siis miehellä helppoa.
neuvolaan soittelin viime tiistaina. puhelimessa meinasi että
laskettuaika olisikin 16,7,08, joten saa muuttaa.
nyt siis mentäisiin viikoilla 7+5. ekan ajan neuvolaan antoi 18,12. sanoi, että ottaa siks vasta sillon, että mennään sit 10 viikolla, niin äänet kuuluu.. :heart: toivottavasti sitte kans kuuluu.. välillä kun pelottaa ihan hirveesti, että mitäs jos..
pyysi myös miettiä, haluanko aikaa sit np ultraan..
mutta nyt taidan lopetella. vetää tuo sänky sen verran jo puoleensa, että kai sinne on pakko sukeltaa. silmät jo niin ristissä.
masun kasvatteluja kaikille!
huppa ja helmionni 7+5