Heips mammat!!!
Olin nettipimennossa viikon ja tuntuu et nyt en kyllä meinaa pysyä perässä ku on niin paljon uutta tekstiä..mutta ihanaa päästä taas lukeen kuulumiset! =)
Onnittelut täältäkin synttärisankareille ja tervetuloa uusille heinämammuteille..mammoille!
Naureskelin just tota Neitikevään ilmausta tankkilaiva.. no mä ainaski oon sit mammutti (kilojen lisäksi maha- ja muut vauhkoontuneet ihanat karvat lisää mun yhdennäköisyyttä). Eikä tällä menolla tarvi ootella lopullista muodonmuutosta edes kesään..
Kummeista ei oikein vielä varmaa tietoa kun Pinuskin tavoin mekään ei haluttais sisaruksia kun saavat muutenkin jo "ison" roolin vauvan elämässä!
Maitoa on lorotellu silloin tällöin öisin..siis todella en ymmärrä kun herään vessaan niin paidanetumus märkänä ja muulloin ei mitään!! Päivällä ei edes puristelemalla..outoa..?!?
Napa ei ole vielä pullahtanut mutta hilkulla on..
Nimi on oikeastaan jo pojalle valmiina..tytölle ei olla edes mietitty ku vaikuttaa ultrissa niin varmalta tapaukselta!
Turkilmas kyselly hormooneista.. mä ainakin saan itkuraivareita vähän liian helposti..muutenki on tullu kyllä pillitettyä aika paljon..eikä aiheen tarvi olla kovin kummoinen..
Ievaleena, Pinuski84 ja muut jotka joutuu repiin mammahousunsa ukon takia, täällä sama juttu.. Oon miettiny et toisaalta ehkä ei ois ne itkut ja raivarit niin herkässä jos mies vaivautuis edes kerran tekeen kotona jotain..ja vieläpä oma-aloitteisesti. Meilläkin niin että "pienen huomauttamisen" jälkeen tapahtuu jotain max. pari päivää mut sitte ukko taas vonkuu mua vielä kaikkien kotitöiden jälkeen tekeen voileipiä ja hieromaan.. Siis kumpi meillä on raskaana
.. No, muuten kyllä kaikin puolin rakastettava ja tuntuu aina tietävän mistä naruista vetää..oon tainnu passata sen yksinkertasesti piloille.. :ashamed: Riippuu niin päivästä, joskus tuntuu et hel.... mä en ala tuon kans enää millekkään ja toisinaan taas teen vielä ne leivätkin sänkyyn. Tahti kyllä muuttuu väkisinki ku poika on maailmassa! Tästä mies-aiheesta vois jauhaa loputtomiin joten jätän tähän.
Helpotus oli mulle suuri kun kohdunkaula oli kiinni, joskin lyhentynyt (3,5 sentistä 2,5:teen). No, rauhallisesti mennään.. Ja ottakaa te joilla on pehmenemisiä/avautumisia kans varovasti!
Seksi on ollu vielä kohtalaisesti kuvioissa..useampia kertoja viikossa.. Huomaan jo kyllä et mies selkeästi "varoo" masua ja välillä itelläki vähän pelottaa ku innostutaan.. Mut mä haluisin varmaan miestä enemmän mitä kyllä välillä itsekki ihmettelen..
Huh, nyt kyllä joutaa nukkumaan..Paitsi et parin tunnin päästä saa "kivan" herätyksen ku mies kotiutuu poikien saunaillasta :kieh:
Qnsilta ja viljami rv 26 tasan