Tervehdys!
Avaudunpa minäkin, kun kerran muutkin..
Miesasiaa siis..Tuo
Ievaliinan juttu kuulostaa jotenkin niin tutulta, vaikkei nyt ihan tommosia tilanteita ookkaan ollu..Meillä etenkin viime viikot mies on ollut kuin täyshoidossa kotona. Tiskit jää pöytään, vaatteet sais kerätä makuuhuoneen lattialta pesukoneeseen (sitä en kuitenkaan tee), kahvi on aamulla valmiina, kun äijä kömpii sängystä (minä en sitä juo), viime aikoina jostain kumman syystä minä olen ollut se, joka tekee isot ruokaostokset yksin, kantaa ne 5 kassillista ruokaa kolmanteen kerrokseen jne. Aiemmin mies oli oikeasti tosi osallistuva, me oltiin ihan yhdenvertaiset kaikissa kotihommissa yms yms. Eikä mies voi edes vedota rankkoihin työpäiviin, koska me molemmat opiskellaan yliopistossa, ja mulla vielä ainakin opintopisteitä kertyy enemmän..En tiedä mitä pitäis tehdä..
Viime viikonloppuna menin mainitsemaan asiasta, ja kyllähän tuo äijä yhden päivän jaksoi auttaa ja olla mukana, mutta siihen se sitten jäi. Aamuisinkin kun esikoinen hiipii meidän viereen aamupaineihin, ukko jatkaa suunnilleen unia ja minä sitten viihdytän esikoista, että itsekin saisi vielä vähän aikaa makoilla. Tässä yhtenä aamuna siinä ajassa, kun mies luki lehden, minä olin keittänyt esikolle puuron, tyhjännyt tiskikoneen, viikannut pyykit ja pedannut sängyt. Toivoisinpa, että liioittelisin näitä juttuja, mutta ei..
Alkaa iskeä aikamoinen väsymys, mutta mitä tuolle äijällekään voi tehdä? Jos jätän hommat tekemättä, koko koti on sitten kuin kaatopaikka ja oma olo vain pahenee.. No joo, se siitä. Tulee vain paha olo, kun miettiikin tätä tilannetta.
Sen verran vielä vastailen, että
pojan nimi meillä jo on, ihan varma sellainen, mutta tytölle vielä vähän arvotaan. Miehen ja esikoisen mielestä tytöstä pitää tulla Minttu, itse mielessä on hiukan erilainen ehdotus..katsotaa, mitä tuleman pitää ja kumpi sieltä nyt sitten tupsahtaa..
Nyt lähden pakkaamaan. Viikonloppu kuluu mökkeillen. Jospa siellä saisi vähän levätä. Mies kyllä vihjaili, että jospa hän yhtenä aamuna saisi nukkua pitkään..Joopa joo.
Pinuski ja kasvava masu rv27 tasan..