+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Tännehän sitä on tultava ihmettelemään muiden joukkoon taasen... Kaksi lasta jo ennestään ja yksi km aikoinaan. En ole kolmosta liiemmin suunnitellut tai edes ajatellut... Törmättiin miehen kanssa viikko sitten yhteen ja sattui just ovis päivälle (tunnen oireet, kierroista ei hajukaan en oo kakkosen plussan jälkeen paljoa seuraillut ;)). Ja nyt on olo sellainen että hitto vie, oon raskaana taas! Alavatsaa turvottaa, yöllä repäisykipuja kääntyilessä, viluttaa/hikoiluttaa ja kahvi ällöttää...
Uskomatonta silti jälleen kuinka nopeasti sitä alkaa itseään syynäämään kun epäilee raskautta :D. Meillä raskauksia ei ole tarvinnut erikseen "yrittää" koskaan vaan on kertalaakista (kirjaimellisesti :D) onnistuneet. Päätin siis jälleen liittyä tänne jännäilemään muiden kanssa. Elo ei kaadu tähän jos en raskaana olisikaan, mut nyt tais kyl vauvakuume jäädä viimeistään päälle...

Tsemppiä kaikille :heart:
 
moikka kaikille ja ONNEA PLUSSANNEILLE (vaikka olenki tainu kaikkia jo onnitella =) )
tänne on saapunut omituinen ällö olo,,tulee vähän väliä :x en kyll usko että johtus raskaudesta mutta toivon sen johtuvan siitä ;) kiertoki on vasta 26/30-31 ni sen suhteen en usko kauhee kuinka aika juoksee..vastahan tuota oli menkat ja nyt jo jännitellään tuleeko niitä enää :D
 
LepikonHeta
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä testaileville :flower:

Täällä menossa kp 8 ja kohta sitä pääsee tekemään taas niitä ovulaatiotestejä :) Pregcheck merkkisiä ostin. Tässä vaan koittaa aikaa tappaa ja olla stressaamatta asian suhteen.
 
Barbamama Kiiinnittyminen voi tapahtua myöhään. Kysyin juuri tänään liudan "tyhmiä kysymyksiä" lääkäriltä ja se oli lähes kaikkeen raskauteen liittyvään sitä mieltä, että kaikki on mahdollista, koska raskaus on niin yksilöllinen tapahtuma.

Jos nyt ei tärppää, niin hienoa, että olette noinkin pian saaneet ajan kunnalliselle.

mirkku76 Tervetuloa joukkoon! On todellinen onni, jos raskaus alkaa helposti. Säästyy paljolta surulta ja murheelta. Tärppionnea sinulle!

Midia Simpat voi joskus yllättää! Ei muuta kuin jännäämään!

Jensar Mulla aukiolotutkimuksessa "puhallettiin" ilmaa ja nestettä sisään ja katsottiin se aukiolo. Mitään varjoainetta ei siis laitettu. Eli voisiko olla mahdollista, että se aukiolo sulta on katsottukin jo? Ei se nimittäin niin ihmeellinen toimenpide ollut. Mä taas olen kuullut, että monet raskautuu juuri ton tutkimuksen jälkeen, kun on "tuuba rassattu". No, mähän en kyllä sen jälkeenkään raskautunut, vaikka toiveet oli silloinkin korkealla.

Sunflower d:)b

mg Toivotaan positiivista ylläriä!

).( Kävin tänään tarkistuttamassa, onko raskaus ylipäänsä oikeassa paikassa. Mulla on nimittäin tosi kovia kipuja. Kohdussa näkyi ruskuaispussi, ei sykettä, ultrattiin vatsan päältä. Eli mikään ei ole vielä varmaa. Mikään ei nyt olekaan yhtä epävarmaa kuin varma, joten päivä kerrallaan tässä mennään. ;) En kykene vielä siirtymään odottajiin, joten sallinette minun vielä olevan täällä tutulla ja turvallisella puolella. Mitenkäs muut heinäkuussa tästä ketjusta plussanneet? Mihin pinoon olette menneet odottajien puolella? Minä en ole vielä valmis "narisemaan" raskausoireista, kun olen niitä kuin kuuta nousevaa 1,5 vuotta odottanut. Mutta voisin liittyä sinne sitten myöhemmin, jos aihetta vielä on.
 
Kiitos Bla-bla kannustuksesta! Sinulle toivon kaikkea hyvää raskaudellesi, ja kiva vaan, jos kirjoittelet vielä täällä! Samoin olisi kiva kuulla muistakin plussanneista.

Taidan testata viikonloppuna, lauantaina (mahdollisesti n. DPO 13) voisi vaikka pissata tikkuun, niin pääsee jännityksestä suuntaan tai toiseen. Yritän valmistautua henkisesti siihen negaan ihan tyynesti, mutta tiedättehän te kuinka se menee...
 
bla-bla: mie löydyn maaliskuisista sekä haaveilleet ja plussailleet....minä olen nurissut ja samalla pieni huolen pisto sydämmessä kun en oikein ole vielä saanut taottua itselleni olevani raskaanamilloin tämä muuttuu todeksi ? oireita kyllä on mut ihan kuin alkais lieventyä..

minnarun&matonen 6+5
 
Bla-bla: Tilanne sulla on sama kun aikoinaan mulla 2. raskauden aikana. Laskin olevani jo pidemmillä viikoilla mutta ultraan mennessäni ei näkynyt kuin ruskuaispussi ja lääkäri ei luvannut mitään suuntaan tai toiseen, uusi ultra sit 2 viikon kuluttua. Ja tuossahan tuo ruskuaispussi on jo 9 vee ;). Odotus oli silti ihan hirveetä kun oireita oli ja yksi keskenmeno takana. Mutta sulla on varmasti kaikki hyvin, uusi ultra vaan lähiaikoina! Tsemppiä ja positiivista mieltä hormonimyllerrykseen!

ON: Kerroin eilen miehelle et olo on sellainen et ei ny oo tainnu keskeytetty yhdyntä ihan mennä oikein metodein... Isäntä vaan nauro ja sano et tuskin sentään, mut näki päältä että iloinenhan tuo olisi jos plussa tulisi. Eilen tuli otettua ekat päikkärit vuoteen, olin niin väsynyt. Mahassa tuntuu repäisykipuja ja menkkamaista jomotusta. Lehmän hermot olen myöskin saanut. Eilen alkoi aaltoileva ällötys, kahvit jäi koko päivältä juomatta. Johan on oudot PMS oireet : /.

Onkos täällä ketään kenellä on epilepsialääkitys tai muu säännöllinen lääkitys jota ei voi odotusajaksi lopettaa? Itselläni kun on epilepsialääkkeet, se oli pakko rynnätä hakemaan foolihappoa ihan vaan varmuuden vuoksi. Edellinen raskaus sujui lääkkeiden kans ihan mallikkaasti, mut ainahan pillerit on pillereitä. Kiva ois jos voi ilmankin olla, mut elämä on :)
 
Kiitos plussatuulista! Toista viivaa ei kuitenkaan testiin ilmestynyt. Tänään on kp2/32-35 yk20 ja aloittelen huomenna Clomikuurin tuplana. Toivottavasti ei tule rajut sivuvaikutukset, sillä viikonloppu täytyy selviytyä töissä. Menkkakivut ovat aika siedettävät, mutta otin silti lääkettä jo valmiiksi. Tänään on iltavuoro, joten haluan välttää kärvistelyriskin.

Täytyy taas mennä. Näyttää tämä kesä olevan niin työntäyteinen ihan jo omissa hommissa ja nyt nuo palkkatyötkin vievät aikaa, ettei palstailuun oikein jää aikaa. Syksymmällä sitten ehkä paremmin. Voikaa hyvin, raskautukaa ja nauttikaa elämästä! :)
 
Bla-Bla: Mä sainkin sitten lapsettomuusklinikalta tietää että mulla on aukiolo katottu silloin ku:n poiston yhteydessä yli vuosi sitten, ei varjoaineella vaan nesteellä. Eli sen takia lääkäri oli sanonut mulle että toinen munatorvi näyttäisi olevan kunnossa, ja mä en silloin tajunnut että se oli ihan katottukin muutenkin kuin vaan päältä. Enkä ollut tajunnu pyytää mitään epikriisiä tms. kotiin jälkikäteen. Lapsettomuusklinikka oli pyytänyt kaikki mun sairaskertomukset ja sieltä olivat nähneet. No tieto se on tääkin vaikka tokan tahon kautta tuleekin ja vuotta myöhemmin...:rolleyes:

Toivottavasti sulla näkyy se syke sitten jo parin viikon sisällä, kaikki näyttäisi olevan kuitenkin ihan mallillaan!!:heart:
 
Onnea plussanneille, pitkää pinnaa piinailijoille, pahoittelut pettyneille, tervetuloa uusille ja kaikille plussatuulia!

Näin ympäripyöreät toivotukset toivotan samalla kun siirryn itse taustailemaan täksi kuukaudeksi, käyn kyllä varmasti lukemassa kuulumisianne. Sovittiin miehen kanssa, että tässä kierrossa ei yritetä, ollaan kylläkin tjot-meiningillä. Mutta siis yritän olla laskematta päiviä, en tikuta ovista, seksiä harrastetaan kun siltä tuntuu jne. Syynä se, että saisin vielä nämä viimeisetkin kenkkuilevat viisaudenhampaat veks, kun taas raskaana ollessa ei operaatioita tehdä. Jospa sitä löytyisi tarpeeksi itsekuria, ja saisi aloitettua painonpudotusprojektinkin... :whistle:

Ja tekeehän tauko psyykellekin varmasti ihan hyvää, jos itse osaa vaan taukoon asennoitua. Vauvahaaveet ovat pyörineet mielessä päivittäin ja jatkuvasti viimeisen - ööh - 10 kuukauden ajan. Huomaan jo, että kaupassakin vastaan tulevat tuntemattomat, odottavat äidit nostattavat katkerat kateuden fiilikset pintaan. Vähän rennompaa asennetta tänne, kiitos!

Mukavaa loppukesää!
 
Uusia plussia taas. Kivaa :D bla-bla ei kai noilla viikoille syketyttä vielä yleensä löydykkään, joten eiköhän kaikki ole hyvin.

Meillä oli perjantaina lääkäriaika ja saatiin oletetusti lähete eteenpäin. Valitettavasti nyt hiukan venyy tutkimuksiin pääsy, koska muutetaan eri paikkakunnalle. Vanhalla paikkakunnalla olisi aika saatu jo ensi kuuksi :/
Lääkäri oli erittäin mukava, hän epäili, että mä en ovuloi ollenkaan, koska on jatkuvasti niin lyhyt kierto. Tätä olen epäillyt itsekkin. Jotenkin toivoton olo on, vaikka lääkäri sanoikin, että tämä ongelma on helposti hoidettavissa. Täytyy nyt vain toivoa, ettei miehessä ole vikaa tai muuten menee kyllä aika synkäksi...

Kierron keskivaihetta nyt elellään. Mitään merkkiä oviksesta tai mistään muustakaan ei ole. Ensi kierto onkin sitten yk 19. Ei kiva.
 
LepikonHeta
On se ihmisen mieli ihmeellinen kun kaikki omassa elämässään ajankohtainen asia tulee huomatuksi ympäristöstäkin paremmin. Kuten tuo raskaana olevien bongaaminen/raskausaiheiden huomaaminen kaikkialla ympärillä. :)

Ensimmäiset yrityskuukaudet menevät vielä siinä yrittämisen ilossa ja kaikenlainen puuhaaminen raskauden alkuun saattamiseksi on kivaa, mutta kun kuukaudet ja pettymykset seuraa toisiaan on aika ymmärrettävääkin ettei aina raskausuutisten ja raskaanaolevien näkeminen/kuuleminen ole ihanaa. Vaikka eihän se heidän syy ole, mutta silti...

Tällaista tänään mietinnässä kun päivityksiä lukee. Toivon oikein paljon mukavia hetkiä teille kaikille :)
 
Sunflower11
Mulla on jänniä tuntemuksia ollut tänään alavatsalla, nippailujen ja nännien särkemisten lisäksi :D
Ei niin hauskaa jos tää on vaan mielikuvituksen tuotosta.. dpo 5 tänään.
Mut jännästi myös semmonen tunne että olis tärpännyt.. Noh, odotellaan vielä.. josko tunne olis oikea :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maira ja SiSa78
Onnea plussanneille! Toivottavasti vielä muutama plussa saadaan tähänkin pinoon! Ja pahoittelut tädin kohtaamille :hug:
Täällä ei plussata ei.. Tuhruvuoto alkoikin tällä kertaa jo dpo 5. Pari päivää itketti ja harmitti ihan suunnattomasti. Ja kyllä oikeestaan vähän vieläkin. Sitten oli pakko alkaa taas etsiä syitä miksi tässä kuussa ei olisikaan ollut niin hyvä plussata. Lauantaina varmaan alkaa menkat - ainakin toivottavasti niin pääsee taas uuteen kiertoon. Laskin jo valmiiks ens kuun päivät ja tietty miehellä on just sillon yövuorot, joten ei päästä hyödyntämään seuraavaa ovista... Kyllä ketuttaa jo valmiiks. No, tikutan ovista kuitenkin. Ja joo, pakko oli tuhrusta huolimatta testata eilen ja tänään ja puhdasta negaa :( Olen jo niin epätoivonen, että ostin apteekista testeiksi first signal - kasettitestin, koska tiedän, että pari tuntia testin teon jälkeen niihin tulee roskishaamu... Oli kiva nähdä edes sellanen... Näyttää, että tähän pikkukakkosen tekoon menee piiiitkäään... Elin vähän toivossa, että nyt olisi helpompaa, kun on jo yksi, mutta ei niin ei...

vomppis - vähän masentuneena, mutta eiköhän tästä taas kerran nousta
 
onko täällä muita ku tyllerömamma joka haaveilee laihtumisesta ja vauvautimisesta? täällä tunnustautuu yksi sellainen :wave: ennen ku aloimme "yrittämään" ni päätin poistaa ylimääräisiä kiloja 15kg pois ja nyt on 10kg poissa.. enää 5kg niin olisin lähellä normipainoa :D
 
sunflower11 Hienoa että muitakin keventäjiä..onko siula millanen painon pudotus tavoite? suosittelen lämpimästä tuota vhh.ta ite pidin sitä humpuukkina mutta loistavien tuloksien seurauksena voin vaan suositella kaikille :)

kaikki on taineet joko plussata tai sit häipyä mökeille ku on hiljasta.. :cool:
 
Sunflower11
rontti1: Vielä olis kymmenen kiloa pudotettava. Raskauskiloja :)
Ja joo, karppaus / vhh on ollut pitkään käytössä, esikoisen jälkeen tiputin 15kg muutamassa kuukaudessa ja nyt alotin uudestaan karppauksen ns. kunnolla :)
 
Heippa hei :wave:

Mä olen pitäny täällä hiljaiseloa joka suuntaan, kun on niin kamalasti pelottanu, että tulee km taas :ashamed: Ei sais kroppa pelotella tällasta hysteerikkoa kaikenmaailman pienillä tiputteluvuodoilla :stick: Kävin tänään gynellä, vaikka viikkoja on oviksesta laskettuna vasta 6+0 (menkoista laskettuna 6+1), mutta pää ei olisi kestänyt odotella enää päivääkään. Ja niin siinä kävi, että ultrassa näkyi kuin näkyikin viikkoja vastaava alkio, jolla sydän sykki :heart: Siinä kohtaa valu kyyneleet :heart: Kysyin gyneltä vielä moneen kertaan, että onko tämä totta. Ja kyllä se oli :rolleyes:

Bla-bla oli kysellyt, että missä pinossa me plussanneet kirjotellaan... Mä uskalsin nyt varhaisultran jälkeen ilmoittautua tonne Liseyn tekemään uuteen pinoon :) Ehkä mä kohta uskallan mennä myös tuonne "Maaliskuun muruset 2012" -pinoon mukaan :rolleyes:

Haluan vielä kerran kiittää teitä kaikkia ihania naisia tässä pinossa korvaamattomasta tuesta :flower: Plussatuulia kovasti teille kaikille! :heart:


SiSa & Pikkupulla 6+1 :heart:
 

Yhteistyössä