+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Heippa taas "pitkästä aikaa" :wave:

Oltiin miehen kanssa kiertämässä Suomea reilu viikko ja sen takia palstailutkin olleet pannassa, kun ei muuta nettiä käytössä, kun känny. Kännykän kautta kyllä lueskellut juttuja joka päivä, mutta kirjottamaan en sillä jaksa ruveta. Hyvä reissu kyllä oli, käytiin mm. Kokkolassa asuntomessuilla ja minä ekaa kertaa elämässäni Oulussa :p Tosin melkeinpä perinteitä noudattaen piti kp 14 (eli parhaaseen pupuiluaikaan) kehittää ihan turha riita ja jäi pupuilut siltä päivältä väliin. Eihän toi yksi päivä niin haittais muuten, mutta kun olin kp 11-13 poissa miehen luota omilla reissuillani, niin edelliset pupuilut oli kp10...Ovislimoja oli kp15-16, eli kaipa se ovis niihin aikoihin sitten oli. Olin ostanut CB:n ovistikkujakin paketin jo valmiiksi, mutta en jaksanutkaan alkaa reissussa tikuttamaan. Mutta joo, saa nähä riittääkö noi kp10 ja sitä ennen & kp 15-16 ja siitä eteenpäin talletukset. Aikaisemmat plussat on tulleet aina "etukäteistalletuksista". Niinä kiertoina, kun on osuttu ovispäivään, mutta sitä ennen ollut pari päivää "hiljaiseloa" niin ei plussan plussaa. Joten tällä logiikalla ei tääkään kierto kauhean hyvää lupaa : / Vauvakuume kyllä reissussa taas kasvoi ja kovaa. Kylpylät on ihan pahimpia paikkoja, kun sielä on vauvoja, taaperoita ja raskausmasuja joka kulma täynnä!!

Bla-Bla ONNEA ihanan vahvoista testituloksista!!

Sisa ihania kuulumisia :heart: Onnea!! Oliko sulla muuten tässä plussakierrossa luget käytössä? Luulen, että itsekin reagoisin ihan samalla tavalla, jos ja kun joskus ultraruudulla näkyisi pieni vauvanalku ja sykkivä sydän. En uskalla edes ajatella kuinka onnellinen olisin sillä hetkellä... Onnellista odotusta Sisa sinulle!!

sunflower toivottavasti tuntemukset pitäisi paikkansa ja plussaisit tästä kierrosta!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :hug:

KESÄISIÄ PLUSSATUULIA koko pinon porukalle :whistle:
 
Moi!

Mä kirjotin tuossa pari päivää sitten pitkät litaniat mutta sitten painoin väärää näppäintä vahingossa ja kaik hävis.. :kieh:

Mutta siis, testasin silloin negan dpo 13, ja tänään ne menkat sitten alkoivatkin. En tiedä miksi edes testailin kun olin varma negasta. Jotenki sitä odottaa aina niitä samoja oireita kuin siitä kokemastaan raskaudesta (esikoinen) ja vielä samoina päivinä kuin silloin. Vaikka ilmeisestihän voi olla paljonkin eroa saman naisen eri raskauksissa. Mut silti odottaisi et alkais ainaki aikaisin kuten esikosta alkoi olla oireita heti kiinnittymisestä. Sillon alkoi heti vatsan pömpötys ja karmea väsymys, erona aiempiin luuloraskauksiin.. Mutta joka tapauksessa olin sillon varma raskaudesta, vaikka olin jo pettyny monta kertaa ja testasin haamun dpo11.

No mä nyt huomasin kalenteria katsellessa (lääkäriin valmistautumista, kiertohistoriaa) huomasin että nää mun menkkojen jälkeiset tiputtelut alkoi sellasen 32 päiväsen kierron jälkeen, vaikka yleensä se 28 on ihan maksimi pituus (yleisimmin 26-27). En sitte tiedä onko mitään yhtettä mutta kuitenki, kaikkea tulee mietittyä. Hirveä pelko persiissä et löytyy jotain joka hidastaa hoitoihin pääsyä, esim myooma. Toisaalta on kiva päästä vihdoin mut pelottaa silti mitä vielä löytyy ja onko meiän mahdollista päästä siihen toivottuun lopputulokseen..

Barbamama, olen pahoillani negasta. Onko sulla jo uusi kierto menossa vai testasitko ehkä liian aikaisin..? Joka tapauksessa kiva että saitte jo kutsun julkiselle ja hommat pyörii!

Mikähän tilanne Anskulla? Ookko kokonaan hävinnyt kesälaitumille? Vieläkö on se sama kierto menossa? Toivottavasti oot saanu selvyyttä asiaan!

Ihania kuulumisia Bla-Blalla ja Sisalla! :heart:

SF, tsemppiä piinailuun!!!

Pitäiskö meiän ottaa tuohon listalle sellanen päivittää joka ehtii -käytöntö? Kun eikö ansku kysellyt itelleen seuraajaa? Meinasin et jos jotain puuttuu niin voi vaikka itse korjata tai sitten joku joka sattuu ehtimään? Mä voisin ainaki sillon tällön päivitellä mutta en haluaisi upota tähän hommaan (vauvanyrityspiinailuun) yhtään enempää kuin nyt omien hermojeni tähden..

Miny kp 1/26-27 yk 15
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoh onpas täällä tullu ihania plussa uutisia ja useampia, eli hurjan paljon onnea kaikille plussanneille :)! Ja tietty tsemppiä meille plussaa toivoville :)! Ja uusiakin oli tullut, eli eikun tervetuloa :wave: !

Mulla on jäänyt nuo KP:t ilmottamatta näköjään, eli nyt mennään 18/29-34. Yleensä kierto on ollut aika lailla tasasesti tuon 29, mutta jostain syystä viime kierto oli 34 ja en kyllä muista et koskaan ois ollu noin pitkä kierto, mut laitoin nyt senkin tuohon.. minäkin join viime kierrolla sitä greippimehua voiskohan se tosiaan pitkittää kiertoa :confused:.. tällä kierrolla en sit oo mehua juonu :D. Ovista en ole tikuttanut vaikka ois ehkä kannattanut, ku toi viime kiertokin oli noin pitkä.. Mut en ole huolissani ollaan peittoa heiluteltu siihen malliin, että ei siitä ainakaan johdu jos ei onnaa ;). En ole oikeastaankoskaan ovista tuntenut, mutta tänään on ollu kyll alavatsa kipee, vähän sellaista menkkamaista kipuilua, eli jospas se olis sit nyt .. Eli eiku peitto heilumaan, kunhan tuo esikoinen kohta menee nukkumaan ;).
 
Heips!
Enpä tiedä muistaako kukaan mua enää tai et onko täällä enää samoja naamoja kun huhtikuussa viimeks kirjotellessani.
Ajattelin tulla lukemaan.. Ja kertomaan omia kuulumisia :)
Tänne kuuluu hyvää. Kkm:sta päästy jotenkuten yli ja nautittu kesästä.
Eilen aamulla päätin tehdä testin vaikka kuukautiset ei ole edes myöhässä. Haamujen haamu tai viivanpaikka. Nyt kuivuttuaan näkyy vielä selvemmin. Jos testin tulos pitää paikkansa, niin eilen testatessa viikot ois 3+4, eli tosi vähän. Huhtikuun alkuun menisi LA. Huih. Jännittää, pelottaa, itkettää, naurattaa, tunteiden sekamelska.

Plussaonnea ja tsemppiä kaikille! :)
 
Heippa, paluumuuttaja ilmoittautuu. =) Joskus reilu puoli vuotta(?) sitten tiputtauduin pois täältä, kun neljä vuotta toisen lapsen toivomista alkoi tulla täyteen.

Teimme viikko sitten päätöksen miehen kanssa ja lähdemme uudelle kierrokselle hoitoihin yrittämään. Sain terolutit tuossa kevätkesästä kiertoa tasaamaan ja totesin joka tapauksessa jännääväni, miettiväni ja oirebongailevani, vaikkei varsinaisia hoitoja olisikaan päällä, että parempi sitten ottaa piikkeineen ja troppeineen koko hoito, niin on sitten edes jotain todellista toivoakin siinä stressaamisessa.

Meinasin mennä vaan suoraan tuonne lapsettomuuspuolelle, mutta siellä on sen verran verkkaisempi keskustelun tahti ja kaikilla niin paljon raskaammat hoidot päällä kuin meillä, että taidan tasapainoilla tässä välitilassa.

Olen nyt viidennellä päivällä terokuuria, vuodon alettua mennään 0-ultraan. Siitä alkaa sitten pistoshoidot puregonilla (mahdollisesti alle clomikuuri).

Ilmoittelen kp:t sun muut litaniat jahka terokuuri loppuu, niin tiedän tarkemmin. =)
 
Viimeksi muokattu:


sunnuntai 24.7.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys

Ansku83......................kp48/30-32.........27v.......1. lapsi.........yk6
Tuuska.........................kp41/28..............25v.......3. lapsi.........yk6
iloksi.............................kp38/31-33........28v........1. lapsi.........yv5
Seikkailija_Dora............kp30/30..............??v........2. lapsi.........yk2
Hope-72......................kp49/??..............??v.........4. lapsi.........yk1
Tiituliini.........................kp39/28-30........35v.........1. lapsi.........yv2+
InkeriIisakki..................kp37/32-37.........23v.........3. lapsi........yk5
*Fiona*.......................kp36/??..............??v..........?. lapsi........yk12
Midia............................kp33/30-32........34v..........2. lapsi........yk3
Maisa77.......................kp33/23..............??v..........3. lapsi........yk3
rontti1........................kp31/30-31..........27v.........2. lapsi........yk2
Zanca.........................kp31/26-31..........27v.........1. lapsi........yk11
Metku.........................kp29/22-27.........................3. lapsi........yk3
vomppis.....................kp28/28...............??v..........2. lapsi........yk4
Sunflower11...............kp27/33..............................3. lapsi........yk7
iltatähti-80..................kp26/25-28..........31v.........4. lapsi........yk7
Barbamama35............kp26/23-32..........35v.........3./4. lapsi....yk11
Hanspili.......................kp25/28-30..........30v.........1. lapsi........yk5
kissendaal...................kp24/28-35..........25v.........2. lapsi........yk4
Sanmar82..................kp24/27-29..........29v..........1. lapsi.......yk13/1 km4
mmmia.......................kp19/28-31..........19v.........1. lapsi........yk3
Tuulia81......................kp19/29-34..........30v.........2. lapsi........yk1
Amalia Armas..............kp17/21-22..........30v..........2. lapsi.......yk17
LepikonHeta................kp13/30-32..........31v.........3. lapsi.......yk2
Jensar.........................kp11/35...............32v.........2. lapsi........yk15/18ku1
pikkumy......................kp6/28................25v..........1. lapsi.......yk11
macy gray..................kp6/32-35...........31v...........2. lapsi......yk20
MinyMom....................kp2/26-28...........27v...........2. lapsi.......yk15
Pumpuli-81.................kp?/??..................??v..........?. lapsi........yk?
Jasuliini82....................kp?/28.................?v.............3.lapsi.......yk?
mirkku76....................kp?/?....................?v............3.lapsi........yk1?
MolliMelooni..................kp?/?....................?v............2.lapsi........yk?





TAUOLLA

Tyllerömamma............kp?/29-48..............25v........2. lapsi.....yk4

Kauniina Päivänä Tuut....kp70/27-30................................
Paulette.....................kp55/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3


TAUSTALLA
Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, Laurelle, Sinderella, nepari80, öttiskä, pänä



PIINAILIJAT



PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu: Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74............23.6...kp34/27-32.....??v...2. lapsi...yk6
Emmuska10.......25.6...kp38/38-42....28v...2. lapsi...yk3
Viola30..............27.6...kp29/27...31v...2. lapsi....yk13/km yk11
PIKKUVIIKINKI....29.6....kp?/28-30...30v....4. lapsi...yk2

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun.............2.7....kp31/29-31...30v...3. lapsi...yk11
Bla-bla........................kp28/34.............34v...2. lapsi......yk14
SiSa78........................kp28/28.........32v...........2. lapsi......yk8km2
xamora.......................kp47/28-30.........24v.......2. lapsi.......yk7

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

SiSa78 :heart:
Bla-bla :heart:





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Merkkien selitykset ja kesäkuun pinkan linkki löytyvät etusivulta! :)


Plussarikasta heinäkuuta!
[/QUOTE]
 
Mä nyt rohkaistuin päivittämään tuon listan, mutta toivottavasti en nyt Ansku hypännyt sun varpaillesi! :ashamed: Täytyy sanoa et aika ison homman oot tehny kun oot tuota päivitelly! Kiitos siitä!!

Toivottavasti nyt on oikein kaikki teidot. Kaksi nimimerkkiä isoilla kp:llä laitoin taukoilija-osioon, mutta sieltähän pääsee tietysti aina takas listoille. Sopiiko Anskulle ja muille tuo että aina se kuka sattuu ehtimään päivittelisi? Meinaan aika iso urakka yhelle hengelle! :wave:
 
MinyMom Eipä mitää! Miun puolesta voit jatkaa päivittäjänä jos tahdot ja ehdit! On taas ollu sellasta hässäkkää ettei oo ehtiny vissiin viikkoon tai ylikin edes käymään täällä lukemassa! Poistat vaan tuon QUOTEn tuolta lopustakin ni ei jää sinne! =)

Ja kp paukkuu täällä 67.... Ei käsitystä miks! :|
 
Taidanpa ilmoittautua ensin tänne pinoon varovaisesti.. :ashamed: Eli ikää 31, neljäs ehkä tulossa ja kierto nyt 27/27-28. Varsinaista yritystä ei ole ollut mutta tänä aamuna testasin haamujen haamun (tosi tosi haalea viivan tapainen 10minuutin sisällä). Että jännityksessä elellään. Huono olo on ollut jo muutaman päivän, liekö sit korvienväli pahoinvointia ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Kp 1/26-33 vois laittaa ja yk 8
Odottamattomasti alko aamuyöllä vatsakrampit (hirveet) ja tuhru, nyt se sitten ylty klimppiseksi verenvuodoksi. Kierto jäi vain 27pvän mittaiseksi ja luteaalivaihe vaan 9pvän mittaiseksi. Ei se sitten ole parantunut sekään. En jaksa, tää tuntuu niin turhalta.

Pienelle tauolle jään nuolemaan haavojani. Plussatuulia.
 
Olen todella pahoillani, Sunflower. :hug:

Tervetuloa uusille!

ON: Täällä ollaan ilmeisesti sitten raskaana...! En oikein pysty vielä edes uskoa asiaa, mutta kun useampi testi sen viivan on jo piirtänyt, niin kai se totta on! Olen niin todella yllättynyt ja onnellinen... =)
 
Pääsenkin varailemaan lekuriaikaa aiemmin kuin luulin. Vuoto alkoi kesken terokuurin ja ehditään nollaultraan jo tällä viikolla, pistokset alkaa varmaan perjantaina. Eli rivi voisi olla jotain tämän näköistä:

Muokkaus: poisto

Meillä on tosiaan neljä vuotta yritystä takana, mutta ajattelin aloittaa laskemisen ykkösestä nyt hoitojen alussa.
 
Viimeksi muokattu:
Mollimelooni: tervetuloa takaisin ja paljon onnea hoitoihin :hug:

täällä vieläkin hieman epäuskoinen olo... viikonloppu oli rankka paljon valvomista huonoja unia ja epätasainen rytmi joten tämä päivä on mennyt pahoinvoinnissa ja nukkuessa...ei niin kivaaa mutta varmasti kaiken arvoista :heart:
 
hui mihin aika katos? omien laskujen mukaan nyt olis kpt.. 33/30-31 eikä menkkoja.pitäsköhän huomenna testata? ihan kuulkaas pääs karkaamaan nää loppupäivät et luulin olevani jollain 28-29 päivillä :O juhannuksena oli meinaan edelliset menkat..
 
Jaahas. Ei alkanutkaan meillä eka hoitokierto. En tajunnut sitten, että joku saattaisi lomaillakin näin heinäkuussa... :LOL: Yritin soittaa ajanvaraukseen, mutta se onkin koko lafka kiinni elokuun tokalle viikolle asti. Lekuri on vastaillut lomilta mun sähköpostiin, outo tyyppi. Tää kierto menee näin tavallisesti kärvistellen, otan terot taas loppuun ja SITTEN alkaa se tositoimi.

Eli en tule vielä listoille, mutta seuraan ihaillen sivusta teidän muiden valtaisaa plussa-aaltoa.
 
Sunflower: Isot pahoittelut :( Rontti: Peukkuja, peukkuja! :) Midia: Onneee! Mulla menossa kp27/28-30. Voi kuinka paljon sitä toivookaan et ois raskaana, kun vähänki mahasta nippaa :D Viikonloppuna pitäs jaksaa hymyillä rippijuhlissa ja kierrellä asuntomessuilla.. Ei paljon nappaa jos täti saapuu perjantaina :( Pitäsköhän tehä testi jo nyt, pettyä ja surra muutama päivä ennen vkonloppua.. Toivominen, odottaminen ja sitten pettyminen on niin kovin rankkaa. Ei jaksais.
 
Mukana ollaan edelleen, vaikka hiljaista on pidelly viime päivät... Täällä taas uusi kierto pystyyn ja kp3. Onhan tosta tuhrusta se ilo, että voi jo dpo 5 tietää ettei tärpänny taaskaan... :(

Onnea plussan saaneille ja pahoittelut muille tädin kohdanneille :flower:

Täällä viikonloppuna rouviinnuttiin, kun sanottiin tahdon =) Ihana viikonloppu, vaikka sunnuntaina menkat alkoikin. Rakastan, rakastan :heart: Näin kahdeksan yhdessäolovuoden jälkeen ja yhteinen lapsikin jo on, mutta oli se vihkitilaisuus kuitenkin ainutlaatuinen rakkauden osoitus. Kyllä meni vilunväreet pitkin selkää ja vatsassa tuntui, että miten voikaan toista näin rakastaa :) Kyllä tämän rouvan onnellisuus ainakin lisääntyi, vaikka alkuun ajatteli, että ei tämä vihkiminen enää tässä vaiheessa mitään muuta. Onneksi rakkaus vaan lisääntyy, kun sitä toiselle osottaa:) Tulipa tästä hehkutusta...
 
Nyt tulee vaan pikaista omaa napaa! :D Täällä alko tuhruttelu, joten VIHDOIN päästään uuteen kiertoon!!! :D Ikinä oo vissii näin onnellinen ollu ku täti tulee! =) Negaa negan perään ni jo nyt oli aikaki ruveta näyttäytyy! =) Toisin sanoen, yhet mensut vaan jäi välistä pois! Ja tasan en koske enää siihen hiivatun greippimehuun!! Ei ollu hyvä idea ollenkaan!
 
Heips!!
Oon hiuka taustaillu (työ on pitäny kiireenä) mut lukenu kirjotuksii kylläki...mut onnea plussanneille todella paljo ;) Tervetuloa Mollimeloonille ja oliko joku muu vielä?????
itelläni tuli ja meni menkat ja nyt on kp 14/28 (huomasin et listas on väärä kierto ku en ole ehtiny päivitellä) ja ovis plussa pärähti eile.. nyt vaan toivon et tulis toisenlainekin plussa...mut yritän kerjetä täällä käymään välil...aloitan nimittäin lomailun ja koetan saada tekemättömät asiat tehtyy..eli pihahommat kutsuu ;)))) mut plussatuulia kaikille ;)
 
Mulle voi päivittää kp 2 / 23-28 ja yk 12. Tuli mutkia matkaan ja tästä tulikin nyt ihan luomukierto. Eipä siis taida tulla plussaa tälläkään kertaa... Yritän pitää vähän taukoa "yrittämisestä" ja täältäkin. Tämä kaikki vain ahdistaa tällä hetkellä. Usko raskautumiseen on mennyt. Ehkä jaksan sitten myöhemmin syksyllä taas paremmin ivf hoitojen tuomat jutut, jos pystyn nyt ottamaan taukoa kaikesta.

Kiitos kaikesta tuesta ja tsemppaamisesta, jota olen teiltä saanut. Se on ollut tosi tärkeää =) Kovasti plussatuulia ja muutenkin kaikkea hyvää teille kaikille!
 
vomppis ONNEA ONNEA!!!! :heart: Itsellä vuoden päästä sama edessä! =)

Ja tätipahoittelut sen kohdanneille! :hug:

).( Thadaaaaaaaaaaa.....ekaa kertaa ehkä ikinä näin onnellinen tästä asiasta: KP1!!!!! :D Vihdoin päästiin uuteen kiertoon! 68 tuli sitten kierron pituudeksi tällä kertaa! Katotaa mitä käy nyt tän kanssa! :)
 

Yhteistyössä