Heinäkuussa hoikistuvat

Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26626038:
Nyt luulis painon putoavan "kuin itsestään" ku on niin hemmettin kuuma, että hikoaa kun sika koko ajan :xmas: Oon vielä lähdössä töihin iltavuoroon ja siellä sitä vasta tarkeneekin *huh*
Mutta muistellaan tätä sit taas talvella, kun varpailla on kylmä ja posket jäätyy :D
kyllä!! niin kuumaa ei oo vielä suomen kesät olleet että olisi valittanut. pärjään hyvin ilman ilmastointii autossa enkä tarvi edes avata ikkunoita. mm... :p talvet valitan aamusta iltaan kun en siedä kylmyyttä yhtään. :kieh:
 
"MaMa"
Minäkin täällä taas! :D

Superdieetti oli ja meni enemmän tai vähemmän penkin alle. Ehkä kuitenkin enemmän. Nyt oon mukana extrassa, mutta en enää edes yritä noudattaa sitä kirjaimellisesti vaan otin siitä vain rungon loppuelämän syömisille. :) Totesin, että mun elämässä on ihan liian paljon äksöniä, jotta pystyisin oleen monta viikkoa tiukalla dieetillä. Joten päätin sitten, että se riittä, että pohja on kunnossa. Katsotaan miten sillä päästään eteenpäin.

Pinoon voisi uusia mun tiedot kokonaan. Paino ei pidä paikkaansa alkuunkaan ja huomasinpas tässä, että oonkin pari senttiä pidempi kuin oon luullut! :O

Eli tässä mun tiedot:

MaMa
Ikä: 27 v
Pituus: 164,5cm
Lähtöpaino: 95kg
Paino nyt: 93,8kg
Tavoite: <60kg ennen 3-kymppisiä
 
"MaMa"
[QUOTE="MaMa";26665016]Minäkin täällä taas! :D

Superdieetti oli ja meni enemmän tai vähemmän penkin alle. Ehkä kuitenkin enemmän. Nyt oon mukana extrassa, mutta en enää edes yritä noudattaa sitä kirjaimellisesti vaan otin siitä vain rungon loppuelämän syömisille. :) Totesin, että mun elämässä on ihan liian paljon äksöniä, jotta pystyisin oleen monta viikkoa tiukalla dieetillä. Joten päätin sitten, että se riittä, että pohja on kunnossa. Katsotaan miten sillä päästään eteenpäin.

Pinoon voisi uusia mun tiedot kokonaan. Paino ei pidä paikkaansa alkuunkaan ja huomasinpas tässä, että oonkin pari senttiä pidempi kuin oon luullut! :O

Eli tässä mun tiedot:

MaMa
Ikä: 27 v
Pituus: 164,5cm
Lähtöpaino: 95kg
Paino nyt: 93,8kg
Tavoite: <60kg ennen 3-kymppisiä[/QUOTE]

Ja heti meni väärin! Paino NYT 93,4kg!!
 
Moi!

Uskomatonta, että mä onnistun tappamaan jopa tämmösen laihdutusketjun :headwall: Vai yksinkö mä täällä laihdutan?!

No, kuitenkin... Paino tänään 77,8kg eli hyvänlainen pudotus oli tällä viikolla :)
Ei ku eteen päin, sano mummo lumessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26729840:
Moi!

Uskomatonta, että mä onnistun tappamaan jopa tämmösen laihdutusketjun :headwall: Vai yksinkö mä täällä laihdutan?!

No, kuitenkin... Paino tänään 77,8kg eli hyvänlainen pudotus oli tällä viikolla :)
Ei ku eteen päin, sano mummo lumessa...
Taitaa kaikki lomailla...jopa painon pudotuksesta:whistle: Mä olin ihan tyytyväinen kun biksut mahtui päälle lomakohteessa, vaikka venyivät ja paukkuivat. No, sitten ens lomalla lupaankin, että ne jo roikkuvat....:|
 
Voi huokaus! Koko kesänä ei ole paino tippunut yhtään, enempikin noussut kilon tai pari. Ihan itseänihän tästä voi vaan syyttää. No, onneksi ei ole repsahdukset vielä niin pahalla tolalla, etteikö asiaan voisi vaikuttaa. Olen kyllä liikkunut ihan mukavasti, mutta syömiset....:ashamed:

Onneksi elokuun puolessa välissä alkaa normaali arki ja rutiinit, jospa ne auttaisi asiaan ja syömisiinkin. Mites muilla?
 
Hei! Vastaan nyt tänne kun toinen laihdutusketju johon olen kirjoitellut vaikuttaa niin autiolta... :D

Laihdutan normaalipainon sisällä. Aloituspaino minulla on oli 64kg, tavoitepaino on 50kg. Tänä aamuna sain painoksi vihdoin 55,4 kg, kun paino oli pitkään jumittanut 57 kilossa. Noudatan tällä hetkellä tiukkaa dieettiä jota aion höllätä vasta kun se 50 kg on saavutettu... no, ellen päätä tiputtaa enää sen jälkeen. Dieetti on siis tuottanut tulosta, ja on pakko vetää tällaista tosi tiukkaa linjaa koska paino ei muuten vain millään putoa.
 
"MaMa"
Hei! Vastaan nyt tänne kun toinen laihdutusketju johon olen kirjoitellut vaikuttaa niin autiolta... :D

Laihdutan normaalipainon sisällä. Aloituspaino minulla on oli 64kg, tavoitepaino on 50kg. Tänä aamuna sain painoksi vihdoin 55,4 kg, kun paino oli pitkään jumittanut 57 kilossa. Noudatan tällä hetkellä tiukkaa dieettiä jota aion höllätä vasta kun se 50 kg on saavutettu... no, ellen päätä tiputtaa enää sen jälkeen. Dieetti on siis tuottanut tulosta, ja on pakko vetää tällaista tosi tiukkaa linjaa koska paino ei muuten vain millään putoa.
Kiinostaisi tietää sun pituutes, kun tuo paino vaikuttaa tosi alhaiselta mihin tähtäät. (ei toki ole sitä, jos olet kovin lyhyt)

Itsellä tiukka dieetti aiheutti vain painon nousua, kun en siinä pysynyt kovin pitkään. Joten päätin sitten luovuttaa kokonaan ja paino tippuu jos tippuu. Tänä aamuna paino oli 92,7kg eli jotain tapahtuu vaikkakin hyvin hitaasti. :) Tyytyväisempi olen kuitenkin tähän kun ei tartte koko ajan murehtia mitä suuhunsa pistää.
 
[QUOTE="MaMa";26793372]Kiinostaisi tietää sun pituutes, kun tuo paino vaikuttaa tosi alhaiselta mihin tähtäät. (ei toki ole sitä, jos olet kovin lyhyt)

Itsellä tiukka dieetti aiheutti vain painon nousua, kun en siinä pysynyt kovin pitkään. Joten päätin sitten luovuttaa kokonaan ja paino tippuu jos tippuu. Tänä aamuna paino oli 92,7kg eli jotain tapahtuu vaikkakin hyvin hitaasti. :) Tyytyväisempi olen kuitenkin tähän kun ei tartte koko ajan murehtia mitä suuhunsa pistää.[/QUOTE]

Tavoitepainoni on kyllä alhainen, koska pituuteni on 167cm. Olen ollut joskus 51kg, ja silloinkin tuntui olevan ylimääräistä :confused: No, koitetaan joka tapauksessa tuota lukemaa uudestaan. Ehkä näenkin kehoni nyt paremmassa valossa.
 
"vieras"
Heippa! Kiinnostaisi lähteä mukaan mahdolliseen elokuussa jatkavaan ryhmään :) Todella hienoja tuloksia olette saaneet!!!! Teidän onnistumisenne kannustavat itseänikin eteenpäin!
 
Jahans tämäkin unohtunut.. Nyt paino oli 77.9kg, epätoivo meinasi jo välillä iskeä kun jumii vaan. Mut ehkä tää taas tästä.

Jumpat kun aloitin, alkoi jonkin ajna päästä elohiiri vaivata. Silmiä nyki kokoajan. Magnesium purkista otettuna on nyt rauhoittanut tilannetta.

Tavoitepaino oli aluksi 70kg, mut aina kun mietin sitä hilaan alemmas ja alemmas :D Saas nyt nähdä mikä se tulee olemaan ja koska sen saavutan. Nyt mietin et 68kg olisi hyvä :) .Monella lukee ikä tuossa aloituksessa, en muista olenko omaani maininnut mutta laitetaan tähän, eli 31v ja 2 lasta löytyy 5v ja 1.5v.
 
Pääseeks mukaan?

Aloituspaino on jotain maitovalaan ja lehmän väliltä, tavoitteena tiputtaa 10 kg ensialkuun ja aikaa ko. urakalle voisin antaa vaikkapa joulukuun alkuun asti.

Pitääks kertoa ikä yms? 35 v vielä muutaman viikon ajan, lapset on 8½ v, 6½ v ja 5 viikkoa. Kuntosaleja kartan, uiminen ja kävelylenkit sauvoilla tai ilman on mun juttuni. Vihreän teen voimaan aion luottaa taas huomisaamusta alkaen :) ja kiinnittää katseen ruokavalioon muutenkin. Imetän (täys-sellaisesti) joten syödä pitää kuitenkin kunnolla.
 
"MaMa"
Kyllä tänne pääsee kaikki mukaan, oli tavoitteet sit mitkä hyvänsä. :D Tosin kuka tekis meille uuden pinon? Tarvis olla joku rekkautunut, kun sit vois päivittää myös ekaa viestiä.

JULIAV: Tuli mieleen, että kannattaiskohan sun aloittaa kunnon kehon treenaaminen eli tekisit rankkaa treeniä kuntosalilla ja söisit sen mukaan? Kun sulla tota pituuttakin jonkin verran on, niin enemmän kuulostaa tuo sun ongelmas siltä, että olisit ns. laihaläski, eli sulla se ylimääräinen lähtis varmaan ihan kiinteytyksellä ilman varsinaista laihdutusta. Toki saat tehdä mitä tykkäät, mut ajattelin et voisit lopulta olla tyytyväisempi tuloksiin tuolla reenillä kuin itsesi kuihduttamisella. :D

Itsellä tämä projekti tuntuu vihdoin etenevän edes jotenkin kun "luovutin" kokonaan ja päätin etten enää laihduta. Syön mitä tykkään, herkkujakin vaikka joka päivä, mutta nyt kun ei mikään ole kiellettyä niin ei olekaan pakko syödä koko ajan jotain. Nytkin eilen alkoi menkat ja ne aina nostavat mun painoa parillakin kilolla, niin eilen paino olikin vain tasan 93kg kun yleensä on ollut lähempänä 95kg. :O
 
Bikini
Lomilta palattu ja ensi viikolla alkaa taas arki. Mukavaa että pinoon on tullut taas uusia mukaan! :)
Onko kukaan halukas tekemään elokuun pinoa?

Paino ennen lomaa oli 66,9 kg, heti matkan jälkeen 67,1 kg mutta kun matkan aiheuttama turvotus laski niin tänään painoa oli 66,5 kg :)

Eli lomakiloja ei onneksi tullut, vaikka söinkin aika vapaasti. Jatkan kuitenkin pinossa alkuperäiseen tavoitteeseen (65 kg) asti.
 
Bikini
Eilen kävin piiitkästä aikaa lenkillä, hyvä että jaksoin puoli tuntia hölkätä :D Onneksii kunto nousee yleensä aika nopeasti, parissa viikossa varmaan juoksukin sujuu hyvin.

Jostain syystä loman jälkeen herkuttelu on vaikea saada taas kuriin, varsinkin jäätelöön on jäänyt paha riippuvuus... :p täytyy yrittää vaikka 1 herkkupäivä/viikko, ettei karkaa mässyttely ihan käsistä. Tänään välipäivä urheilusta, huomenna taas kuntoilemaan!
 
Helou pitkästä aikaa. Täällä teajohanna, alkupaino 69 kg huhtikuun lopulla (ja sitä ennen meni jo 70 kiloakin rikki...), pituus 163 cm. Ikää 49 v.

Kuntoilin ahkerasti jalkaleikkauksesta toipuessani keväällä. Nyt kesän aikana en ole sen kummemmin yrittänyt laihtua, mutta vaa-alle hypätessäni tänään painoin ilahduttavat 64,5 kg. Farkuista huomaan että ovat käyneet reisistä suuriksi.

Edessä lokakuun alussa kotelomekkotavoite, eli tiettyyn kolttuun pitäisi silloin sujahtaa, ja näyttää joltain muulta kuin makkaralta liian pienessä kuoressa. Taas ketjun puoleen tukea saamaan. Muita? Ainakin Bikini siellä vilkuttaa...:D
 
Bikini
Täällä ollaan :)
Hienoa että painosi on pudonnut myös kesällä, itsellä paino kallistui ylöspäin kesäloman JÄLKEEN, eli loma meni hyvin mutta loman jälkeen herkuttelu karkasi käsistä... nyt siis yritän palata ruotuun ja kohti alkuperäistä tavoitetta (65 kg)

Lenkkeilyä yritän jatkaa entiseen malliin, eli 3-4 kertaa viikossa. Salillekin pitäisi taas mennä :)
 

Yhteistyössä