Moikka!.Täällä taas kovasti juttuja tullut,jos muistaisi vastailla edes johonkin
.
knox ottaa tosiaan iisisti reissussa!.Olisi kurja synnyttää vieraalla kielellä.Joo,mä en osaa sanaakaan ruotsia joten mulle täysin vieras kieli
.
Kyllä on paljon supistuksia meidän porukassa!.Voitais lähettää osa vaikka tonne toukokuisiin
.
kestoliivinsuojia ajattelin kanssa hommailla kun vaan saisi aikaiseksi,kokoajan ajattelee että onhan tässä vielä hyvin aikaa
Pumppu on mullakin käsikäyttöinen ja aventin taitaa olla.Ihan hyvin sillä pärjännyt vaikka sähkökäyttöinen olisi varmaan helpompi
.Toi mun ainakin mahtuu laukkuunkin jos tulee ulkoiltua niin saa pumpattua välillä
Täällä on muutto saatu hoidettua ja tavarat paikoillaan.Tänään vielä ikea reissu tehtävä
En osannut olla tekemättä muutossa mitään joten särkylääkettä naamaan ja touhuamaan.Eipä olisi asunto näin kunnossa jos en olisi niin paljoa tehnyt
.Kyllä nyt on ihanaa kun on enemmän tilaa!
.Vielä tosiaan muutamia hankintoja niin valmista on
Kyllä tekeminen kostautuikin!.Häpyliitokset menee paikoiltaan kokoajan ja on ihan hiton kipeät.Ja vauva tunkee vielä päätänsä niitä vasten:kieh:
Supistuksia tulee ja paljon.ja kovia.Mua on alkanut vähän pelottamaan se kun näitä on ollut niiiin monta viikkoa ja olen tottunut elämään näiden kanssa että miten osaan miettiä että kauan nämä on vielä normaaleita.Kun kynnys lähteä sairaalaan on tosi korkea siellä ravattujen kertojen takia.
Ja mietityttää että mitäköhän tuolla on taas tapahtunut..
Seuraava lääkäri on 6.6.
Niin ja paine on kova,tänään taas ollut astetta hankalampi päivä.
Onneksi on hyvät särkylääkkeet
Muakin voisi kiinnostaa noi supistuksen estolääkkeet
.Rajoittaa elämää niin paljon kun kokoajan supistaa.ja kun ei voi olla tekemättä mitään.
Musta taas tuntuu että aika on kivuista huolimatta mennyt äkkiä:O
Nää viimeiset viikot tuntuu pitkiltä!
Tuolla toukokuisissa paljon käyn fiilistelemässä synnyttämään lähtö juttuja ja kyllä vähän jännittää ne ihan viimeiset viikot.kuinka kipeitä sitten ollaan kun moni on nyt jo tosi kipeä.
Vauva ottaa painoa vielä muutaman kilon kuitenkin..
Ja muutenkin ne on niin jänniä päiviä
.
Ja sekin jännittää että kuinka paljon tuo vauva tota painoa ottaa.Kun aina paino-arvio mennyt niin paljon alakanttiin.Mun mielestä joku 100-200gr on vielä ihan kohtuullinen heitto mutta kun viimeksikin meni sen melkein kilon pieleen.ja ekalla kerralla meni 400gr.Toka menikin aika nappiin
ultra arvioista vai miten se nyt sanotaan
. Niin mulla menkkojen mukaan laskettuaika 15.7. ja se on se todennäköisin koska siinä kuussa ei ole kun yksi kerta kun raskaaksi olen voinut tulla
:
Mutta ekassa ultrassa kone laittoi lasketuksi ajaksi 9.7!.Ja vauva vastaa viikkoja täysin vaikka tosiaan sillä viikko vähemmän "ikää" kun lasketussa ajassa.
ja mua kyllä tympii ihmisten "etkö vieläkään",Tai "ai vasta heinäkuussa laskettu???!!" kommentit.
ja yksi hyvä on kanssa "koska poksahdat?".no en ajatellut ainakaan poksahtaa!.
Maha on laskeutunut todella paljon.onhan vauvakin kiinnittynyt!.laitan vielä kuvaa.ja vaikka näyttää läskiltä,niin tosta mahan alta ei saa kun vähän kiinni.Vauva roikkuu siinä heti nahkan takana.Jos siis mitään selvää tosta nyt sai
Eipä siis kovin nätti raskaus maha
.mutta sisältö sen ihanampi:heart:
Eipä muuta taas tällä kertaa
vointeja! MM itu 34+3