Mä tulin jo hieman kurkkimaan tähän ketjuun että minkälaista porukkaa on heinäkuun odottajissa Itsellä tänään kp 29 eikä menkkoja kuulu ei näy. Viime kuukaudet menty kp26-27 joten siihen nähden pari päivää myöhässä ollaan. Tää ois hieman yllärivauva, tai no ylläri ja ylläri... Ehkäisy jäi käyttämättä ja jälkikäteen tajusin että oli tärppipäivät. Meillä on kaksi poikaa 3v ja 10kk ikäiset. Kolmannesta on kyllä puhuttu, mutta ehkä vasta parin vuoden päästä ois toteutusasteella oltu. no mut jos se on nyt päättänyt tulla niin sit se on tullakseen. Molemmat pojat on saaneet alkunsa ekalla yrityskierrolla joten eipä olisi ihme jos tämäkin tulisi näin kerrasta. Mut huomenna pääsen vasta testin ostoon jos ei menkat siihen mennessä ala. alamahaa on jomotellut pari päivää jo menkkamaisesti mutta kun vuoto ei ala niin ei ala. Yleensä mulla menkkakivut alkaa vasta toisena vuotopäivänä. Oireita ei muuten oo, mikä ehkä kertois että en oo raskaana. Esikoisesta oli jo viikkoa aikasemmin rinnat tosi kipeet ja päänsärkyjä, ja toisesta alko pieni huippaaminen jo ennen kuin testiin plussan sain.
Cappucino: meijänkin suvussa on monikkoraskauksia, nimenomaan epäidenttisiä. Äitini on kolmonen ja äitin siskolla ja serkulla on kaksoset ja mummoni sisarukset on kaksoset. Kaiken kruunais jos nyt tulis useampi. Molemmissa raskauksissa oon ekaan ultraan mennessä toivonut että ois vaan yks ja nyt kun on jo ennestään uhmakas 3v ja 10kk ikäinen niin todellakin toivon että masussa ois vaan yks jos nyt niin käy että raskaana olen.
Cappucino: meijänkin suvussa on monikkoraskauksia, nimenomaan epäidenttisiä. Äitini on kolmonen ja äitin siskolla ja serkulla on kaksoset ja mummoni sisarukset on kaksoset. Kaiken kruunais jos nyt tulis useampi. Molemmissa raskauksissa oon ekaan ultraan mennessä toivonut että ois vaan yks ja nyt kun on jo ennestään uhmakas 3v ja 10kk ikäinen niin todellakin toivon että masussa ois vaan yks jos nyt niin käy että raskaana olen.