*** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

Hei Nanna81,
Elä heitä kirvestä kaivoon vielä, jos olet tehnyt r-testin 2 vkoa sitten on sikiösi ikä n. 4 vkoa. Mene yksityiselle, muistaakseni se maksoi minulle aikoinaan kelakorvauksineen pyöristettynä 60e. siellä varmistui että todella on elossa oleva "katkarapu", sillä siltä se näytti suurennettuna..:)

Voinnissa ei mitään muutoksia, digitestillä vielä varmisteltu aamulla että en nää omia viivoja.. :ashamed:
jotenkin kaksvuotta joka kk tehtyjä raskaustestejä, ja niissä olevat negat saa tulokset tuntumaan epäuskottavalta..
Rinnat ehkä hiukan kipeät, aivan aavistuksen. hikoilen kuin sika öisin... siinä ne oireet. niin ja ehkä tuo jos äkkiä vaihtaa asentoa ja yskäisee niin repäsykipua on.

Alkoholista:
en käyttänyt ennen raskautta ja muutenkin olen raitis, lähinnä aina juomatta, oli juhlat mitkä tahansa. Suvussa löytyy kyllä niitäkin, jotka minunkin puolesta.

Painosta:
tuli n18-19 kg muistaakseni. 62 painoin aikoinaan 168 varrella raskauden alussa ja synnyttämään mennessä 79... Hyi. jouduin aikoinaan sokerirasitustesteihin negatiivisista pisunäytteistä, siltikin rasitukseen ja siellä rajojen alittavat arvot. tosin, olisin voinut kyllä hieman katsella suuhuni laitettavaa sillä lapsen syntymä paino vkolla 37 3590g ja täysiaikaisena se olisi ollut yli 4 kg. Lantiomittauksessa sieltä mahtui 3600g lapsi tulemaan. ei isompi.

Kuka on tupakoinut raskaaksi tullessan, sitä vaan että taas on sama kuin aijemmin, heti kaksi viivaa testissä, tupakat lensi roskakoriin.. tiukkaa tekee mutta raikkaampi ja terveempi odotus.:)

terkuin kengu 4+3??
 
:hug: nannalle.. ei näitä kyllä toivoisi kenellekään. Tuntuu itestäkin niin pahalle sinun puolesta.. jaksamista. Toivotaan nyt vielä, josko kuitenkin syke löytyisi.

Mitäs minä tulin edes kirjoittamaan..meni ajatukset nyt ihan sekaisin... Pahoinvointi on alkanut ja tänään ollut nyt jo aika voimakasta. En oo vielä tarvinnut oksentamassa käydä. Kaksi seuraavaa viikkoa onkin tosi pitkiä päiviä ja kiirettä kun tuuraan toista, joten en missään nimessä voi olla poissakaan. Harkitsen sen pahoinvointirannekeen hankkimista!!

Meillä on keskiviikkona se ultra ja jännittää kamalasti..tekis mieli kertoa muutamalle ystävälle, mutta en mitenkään uskalla ennen tuota ultraa. Juuri sain viestin, että lauantaina pitsalle ja yhdelle siiderille. Miten mä voin perustella, etten ota sitä yhtä?? Nehän tietää heti. Kai se pitää vaan sanoa, etten nyt halua ottaa. Ajatelkoot mitä vaan, mutta en halua vielä paljastaa. Toisaalta, jos paljastaisi, kai niille voisi sitten huonotkin uutiset kertoa..jos niitä on tullakseen.

Niin ja kiiiiiitos oikein paljon sinulle, joka toit esille sen syntyy uusi ihminen-kirjan ja sinulle, joka kerroit sen nimen :) Olen yrittänyt sitä kirjaan etsiä, mutta en tiennyt nimeä. Olin jopa täälläkin mitäs nyt-palstalla sitä huudellut, mutta kukaan ei tiennyt. Nyt kirja siis tilauksessa!

Milja ja möykky 6+5
 
Uusi ilmoittautuu!
Kuumeilin tuolla keskenmenon kokeneissa, mutta nyt ajattelin tänne siirtyä. Tapahtuu sitten mitä tahansa...:|
Eli kolmatta odotellaan. Vuoden sisällä on myös 3 keskenmenoa koettuna, joten hyvin varovaisin mielin täällä ollaan. Joka aamu olen kiitollinen kuvotuksesta, koska tiedän olevani edelleen raskaana! Keskenmenoissa oireet hävisi aina kuin leikaten.
LA on vielä hakusessa, koska luulin jo tämänkin menneen kesken, mutta digitesti osoitti luuloni vääräksi. Mutta olettaisin LA olevan jotain 14.7. Asiahan varmistuu sitten ultrassa, jos sinne asti päästään. Toivon todella kovasti että nyt pikkuinen jaksaisi olla mukana loppuun asti!

Keskenmenoista johtuen me ei olla kerrottu kuin mun äidille raskaudesta ja pakko oli pomolle kertoa jos sellainen tilanne tulee etten voi jotain toimenpidettä hoitaa...

Minutkin siis saa lisätä listaan, kiitos!:heart:
 
nannalle toivon onnea, että se pieni sielä viel elossa oiskin.

kengumamma kyseli tupakasta, mä poltin kanssa ja lopetin sit pari pv plussan jälkeen. oisko sillo ollu 4+3 tai jotai tommosta.. tein tosi aikasin sen plussan.
nyt ei tee enää ees tupakkaa mieli. :> joten kyl se siitä helpottaa ku et vaan polta ni se tupakanhimo lakkaa aikanaan.

tää lähtis tänää illalla ehk kuskinhommia tekee ja kaverin kanssa baariin :D hauskaa. pääsee tanssimaa ja nauramaa känniläisille :) onneks baareissa ei saa enää polttaa sisällä niin ei se savu sitte oo sielä haitolla :> enkä siis todellaka ole menossa juomaan vaan autolla meen :> ettei nyt joku saa tästä jotenki väärää kuvaa. :) haha. en ikinä jois raskaana ollessa ! :O

tekee ihme ruokia mieli <3 ja sovittii kaverin kans et jossei halu juua tai baarii ni si mennää abclle kahville illalla ja mä aion ottaa ainaki paljon sipulirenkaita :) nams. !!!

etovaa oloa on ain iltasin,et saa nähä kauan jaksan olla liikkees. o_O

muita oireita ei paljo ole. paitsi toi hillitön turvotus.
nyt toivon vaa et pieni ois olemassa, siis ettei o mikää tuulimuna tms. ja ois oikees paikas ja kaikki kunnos! pelottaa se ultra.. vvaikka siihen on viel monta viikkoa!!!
 
Voi Nanna :hug:. Toivotaan nyt kuitenkin että sieltä syke löytyis ja kaikki olisi kunnossa!!!

Tervetuloa kaikille uusille!!

Pariin päivään en ole kerinnyt täällä käymään, hirveetä hulinaa ollut!!! Mies iltavuorossa, joten aika mennyt lasten kanssa. Nyt sitten viellä jäin viikonloppu leskeksi, kun mies lähti töistä laivalla. Tulee huomenna illalla myöhään, kerkii kuitenkin isänpäiväksi kotiin :)

Väsymystä on riittänyt ja pienti etovaa oloa on välillä. Turvotusta ei ole, mutta mulla masu tuleekin aika myöhäsessä vaiheessa esiin, näin ainakin aiemmin.

Alkoholista: Ei oteta hirveesti kumpikaan. Itse otan vaan silloin kun johonkin liikenteeseen olen lähdössä ja raskausaikoina aina ollut nolla linja. Tosi harvoin käydään missään, mieskin jopa harvemmin kuin minä. Mies tykkää saunan päälle ottaa joskus oluen, mutta ei enempää.

Itsellä on hieman ylimääräistä painoa, vuoden aikana sain pudotettua n. 8 kg painosta pois, mutta muutama ylimääräinen kilo jäi sitten viellä tiputettavaksi tämän raskauden jälkeen :) Esikoista kun aloin odottamaan oli reilun kymmenen kiloa painavampi ja kiloa tuli 18 kg lisää. Liikunnan lopetin heti kun sain tietää olevani raskaana, tyhmä kun olin :xmas: Kakkosen kohdalla painoa oli viitisen kiloa vähemmän kun esikoisen kohdalla ja jaksoin liikkua koko raskausajan. Painoa tulikin onneksi noin 12 kg. Silti poika oli melkein kilon isompi kuin siskonsa. sokerirasituksessa kävin silloin ja se oli ainakin silloin ihan ok, eli ei mikään arvo kohollaan :)
Nyt täytyy toivoa että tästä raskaudesta ei tulis paljon enempää kiloja kuin toisesta. helpottas painoin pudotusta!!!

Täytyy mennä!!

Muumi ja pikkuinen 7+0, viikko vaihtui :)
 
Voi nanna, toivottavasti menee viikko nopeeta ja sais varmistuksen..epätietosuus on kauheeta..

Ja Miljalle, eipä kestä, oon suomalaisessa kirjakaupassa pariin otteeseen käyny kattelemassa kuvia ja on kyllä mahtava kirja.

Tupakat loppu siihen sekunttiin ku toinen viiva tuli testiin, ja mun iloks mieskin lopetti sitten vähäsen jälkijunassa. Ei oo tehny yhtään mieli röökiä ja aika helposti loppu mieheltäkin..

Etoo ja väsyttää, mut mitäs narisin ettei oo mitään oireita.. :ashamed: maha tuntuu turbolta, mut niinhän se tuppaa olemaan ku tokaa venttaa..

Tänään pitäs vielä tonne ostoksille lähtee, isänpäivälahjaa ja kaverin pojalle synttärilahjaa ja pläh, jos vois, ni menisin vaan nukkuu talviunille ja heräisin sit keväällä ku ois menty jo puolen välin ohi..

VäsyPossu ja pikkusaukko 6+6
 
Onko muut tehnyt viikkonäytöllistä digitestiä?
Tein tuossa ja vähän huolestuin tuloksesta. Tuli se Raskaana 1-2 ja ois paremminkin pitänyt tulla se 2-3 (viikkoa hedelmöittymisestä). Tiedän kun testasin oviksen. Nyt mietin et voihan se olla et mulla on vielä hcg nousemassa ja ois parin päivän kuluttua toinen tulos mutta oon juuri saanut 3 alkuraskauden keskenmenoa niin mun onnistumisprosentti on normaalia surkeampi :( Testasin kuitenkin ekan plussan jo 6 päivää sitten.

Cappuccino ja papunen 4+3 (?)
 
Onko muut tehnyt viikkonäytöllistä digitestiä?
Tein tuossa ja vähän huolestuin tuloksesta. Tuli se Raskaana 1-2 ja ois paremminkin pitänyt tulla se 2-3 (viikkoa hedelmöittymisestä). Tiedän kun testasin oviksen. Nyt mietin et voihan se olla et mulla on vielä hcg nousemassa ja ois parin päivän kuluttua toinen tulos mutta oon juuri saanut 3 alkuraskauden keskenmenoa niin mun onnistumisprosentti on normaalia surkeampi :( Testasin kuitenkin ekan plussan jo 6 päivää sitten.

Cappuccino ja papunen 4+3 (?)
Mulla ei näytä vieläkään 3+,vaikka raskaus on viikolla 6+2.. 2-3:a on näyttänyt viime keskiviikosta asti, jolloin viikkoja oli 5..tänään kävin veritestissä ja tulokset saan vasta maanantaina..Voihan se olla että sulla vaan nousee hitaasti.

T ja napura 6+2
 
Cappuccino teithän aamupissasta sen? Kun siinähän lukee, että viikkonäyttö ei ole muuten luotettava. Mulle tuli siihen 2-3 jo sinä aamuna, kun viikkoja oli 4+1, ja olin vähän yllättynytkin.

Täällä on puhuttu alkoholista ja tupakasta. Itse juon tosi harvoin ja silloinkin 2-3 annosta vain, eli jos ja kun tässä on kaiken maailman pippaloita lähiviikkoina, ei tule herättämään mitään epäilyksiä, jos olen autolla. Mies ottaa reilusti silloin kun ottaa, ja minusta sellaisen kaatuillen kotiin -meiningin on kyllä jo loputtava sitten kun on vauva talossa. Mutta eiköhän tuo itsekin tajua. Polttanut en ole koskaan, mutta mies polttaa. Joskus julistin, että tupakoivan miehen kanssa minä en sitten lapsia hanki. No, siitä nyt tuli lipsuttua :) En aio nalkuttaa, mutta tässäkin asiassa mies saattaa tulla järkiinsä ihan itsekseen. On se lopettamisesta puhunut ja yrittänytkin joskus. Se on kuitenkin selvää, että meidän lapsen lähellä ei sitten polteta eikä oteta tupakanhajuisena syliin. No, jospa nämä asiat järjestyvät omalla painollaan.

Mukavaa viikonloppua!

- Liisakaisa ja Myyrä 4+4
 
Iltaa kaikille ja onnea plussanneille! :)

Valitettavasti meidän matka mahakaverin kanssa päättyi tähän, joten minut saa poistaa listalta. Toivon sydämestäni teille kaikille tarrasukkia matkaan! :wave:
 
A-H onneksi en sitten ole ainoa, vaikka välillä siltä tuntuukin. Arjessa lapsen kanssa sitä ei välttämättä edes huomaa, mutta auta armias raskausaikana..

Tupakkaa en ole koskaan polttanu. En keksi yhtäkään hyvää syytä alottaa tupakan polttamista, joten enpä sitten alota. Ei nyt ole sitten tarvinnu kauheiden kärsimysten kanssa lopettaakkaan odotusaikana.

Juominen on menny ihan nollalinjaan, vaikka voin maistaa, jos mies vaikka saunakaljan ottaa. Ei se varmasti haittaa yhtään.

Pari viikkoa vielä ekaan neuvolaan, kuinka mä jaksan odottaa!! Apuaa.. Tuntuu vaan, että ei millään jaksais odottaa. Täällä tuntuu melko moni jo käyneen ekassa neuvolassa. :)
 
Onks teillä kenelläkään olo, et onkohan siellä mahassa ketään? Ultrassa ei oo käyty eikä neuvolassa, kummempia oireita ei ole ja muutenkin kaikki vähä niinku ennen...kaipais jotain konkreettista!
Mulla!
Mulla on kaikissa keskenmenneissä ollu ihan kamalasti oireita, onnistuneissa ei oireita, joten yritän olla murehtimatta. Mua närästää vaan paljon, ja maha on kuin "ennen menkkoja" eli valtava pallo, mutta muita varsinaisia, oireita ei sillee ole. Vähä väsyttää mut hei, ketäpä ei ku muksut herättää klo 6 :D

VERUKSELLE jaksuja!
 
Verus :hug:

nanna81 peukut pystyyn, että ensi viikolla näkyisi enemmän :hug:

Tervetuloa uusille!!! :flower:

Eilen illalla oli sit maha vähemmän pallo kuin aiemmin, niin huolestuin sitten siitäkin :D
Ei varmaan sellaista tilannetta olekaan, mistä en nyt huolestuisi ennen kuin oikeasti nään, että tuolla mahassa joku kasvaa :D Mies se yrittää mua tsempata ja vähentää huolta... :heart:

Pistinkin sitten itsekin tuon Lennart Nilssonin kirjan bookplussasta tilaukseen, oon sitä jo pitkään miettinyt, mut nyt tuumasta toimeen!! :) *voi sit pistää ehkä ammattikirjallisuusvähennyksiin* :p

Kiloja aiemmista raskauksista keräsin muistaakseni 12kg, ja kaikki lähti kyllä imetysaikana... Opiskeluaikana sitten puolestaan keräsin 8kg ylimääräistä, joista nyt jäljellä vielä 3-4kg, mutta niistä en kanna huolta kun ihan hoikkavartinen olen :)

Olot täällä edelleen ennallaan, eli ei oikeastaan mitään... repäisykipuja tulee ajoittain ja eilen oli kyllä hienoista väsymystä havaittavissa, mutta tosin olen nukkunutkin hurjan huonosti jo jonkin aikaa... : /

Mutta eipä tässä muuta tällä kertaa, ei kun lauantaipuuhiin (mies koko viikonlopun töissä, ja meillä ei isänpäivää tänä viikonloppuna vietetä, mutta isäähän voi muistaa muulloinkin :) )

Mimse ja salaisuus 5+4 (miten noi viikot ei nyt etene ollenkaan :) )
 
Voi, lisää huonoja uutisia :'( Verukselle voimia ja iso :hug:

Cappucino kyseli tuosta viikkonäytöllisestä digitestistä. Itse tein sellaisen viikko sitten ja sain siihen kyllä tuloksen 3+, ihan niin kuin kuuluikin. Aamupissasta sen tein, kun siinä sanottiin että jos haluaa varman tuloksen niiden viikkojen suhteen pitää tehdä aamupissasta.

Puoltoista viikkoa ois viellä aikaan ja sitten pääsis ultraan katsomaan onko siellä ketään!?! Hieman asia jännittää ja varmaan mitä lähemmäs päästään ultra aikaa, niin jännityskin kasvaa :)

Joku valitteli tuosta palelusta, niin minäkin kyllä valitan!! Todella inhottavaa kun iltaisin on välillä niin horkassa. sänkyyn kun kömpii niin meinaa jäätyä ja sitten vapisee ja tärisee siellä peiton alla :headwall:.

Kahvin joudun nyt sitten varmaan jättämään vähäksi aikaan pois kun siitä tulee niin huono olo, oon sen juomista kyllä vähentänytkin!!! Illasta kävi vieraita ja join kaksi kuppia kahvia, niin myöhemmin kun sohvalla pötköttelin niin tuntu että oksennus nousee kurkkuun :x

Tänään sitten pitäis vääntää miehellä isänpäiväkakku, jos sitä tekis voileipäkakun ja ihan perinteisen täyttärin!! Ei kyllä itse passais niitä kovin syödä kun painoa kertyy :LOL: Joten nyt sitten kakkuhommiin!!!

Muumi ja pikkuinen 7+1 :heart:
 
Huomenta ystävät. Paha mieli, ukko lähti illalla juopottelemaan eikä oo takas näkyny vaikka lupasi kotiin tulla, eikä ollu ensmäinen kerta.. Tänään se menee illalla soittamaan keikalle joten eiköhän ne pileet jatku samoilla tulilla huomiseen asti.. Tiedän että olen sille tärkeä ja on tuleva vauvakin (joka on sen eka) mutta en minä vaan ymmärrä tuollaista käytöstä :'(
Tuon takia olen miettinyt että onko oikeasti viisasta pitää lapsi jos tämä ei muuksi muutu.. Herra kun on "rokkari" ja on tottunu elämään vähän erilaisempaa elämää ennen minua ja lapsia..
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys pitkästä aikaa!Verus :hug: ja nanna-81 pidetään peukut pystyssä!

Kiitos kaikille aikaisempiin kysymyksiini vastanneille,hiusväristä ja rokotteesta. Mietin vielä tukkani värjäystä,mutta rokotteen jätän kans luultavasti ottamatta...ehkä...
Tein tässä semmoisenkin päätöksen että jätän Thaimaamatkan kokematta tänä vuonna ja annan ukkoni lähteä kavereittemme kanssa :) . Tässä kun ensimmäistä käärylettä odottaa niin on (liika)varovainen kaikkeen,tosin olen kyllä vatsataudeilta aina ennen välttynyt...mut mut se ruokailu ja kaikkee :) ja säästyypähän rahaakin :)...no se minusta...niin ja vatsa tosiaan on turvonnut ja pahaaoloa päivittäin nyt 4 päivän aikana ollu,piimä on ollu aika kova juoma tällä hetkellä.

Muumi82: mulla ja kahvi jäänyt pois. Aamulla keitin ukolle kahvit ja pakko oli lähtee keittiöstä pois,mut se hajuvaltas koko kämpän!!

Meillä tuota alkomahoolia on otettu kohtuudella :) , kerran kuussa kunnolla kun ystäviä tavattu kaupungilla :) ja annan kyllä ukkoni käydä yksinkin kavereittensa kannssa ulkona vapaasti,ukko palaa yöllä kiltisti kotiin niin siinä ei ongelmaa! Varmasti olis paha mieli myös jos ukkoa ei näkyisi!!! korjaus,ei alkoholia raskaana olessa!

Neuvola maanantaina (sinnekkin piti muuten molempien tulevien vanhempien täyttää alkoholikyselylomake) ja 13.12 np-ultra...sinne asti aateltiin odottaa,koska tahdon joskus sen rakenneultran 4D käydä tekemässä niin siihen taitaa sievonen summa sit mennä...malttaa malttaa..käääk tää sit meni vielä minua...:ashamed:

zannuli 7+2 työnimen mies haluaa keksiä kun ensimmäisessä ultrassa on käyty :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!. Olipas ihanaa kun sai nukkua tänään yhdeksään:).Toi nuorin herättää yleensä viideltä|O
Mutta nyt mies antoi mun nukkua:).ja nyt lähtikin talkoisiin ja tulee takasin varmaan yöllä.Meillä olis tänään kaverin kanssa lasten bileet:)

digitestistä en tiennytkään että se olis hyvä tehdä aamupissasta.koitin vaan sen pari tuntia olla käymättä vessassa ja sitten tein sen:)

Mulla on nollalinja kaikkeen odotusaikana.En polta,juo edes huikkaa ja kahvikin jää:D
Ei vaan tee mieli:)

oireista turvotus on vähän laskenut jos tällä hetkellä kattoo:D.ilmavaivat oli pari pv ihan järkyttävät!Ja en yleensä edes haise:ashamed: Toivotaan että tänään ei ole niin paljoa:D
Väsyttää,mutta tosiaan niinkuin neiti sanoi niin onko ihme kun laspet herättää aikasin(ja tuo nuorin 1v5kk vielä oisinkin: /),hajuaisti on hyvä ja vähän etoo.Ei sen suurempia:)
närästä ei vieläkään!.Ei ole ikävä mutta on outoa kun noista kolmesta on alkanut heti jo melkein enne plussaa.

isänpäivä Mä jo odotan sitä kakkua:LOL: Pitäis tehdä lasten toiveesta mokkapaloja(meillä tehdään niitä noin sata kertaa vuodessa:D) ja miehelle pätkis kakun:p ja syödään yhessä ihan rauhassa:).Melkein aina syödään eriaikaan kun mies tulee niin myöhään töistä että ollaan syöty jo.Vanhin oli tehnyt eskarissa ihanan lahjan ja pienempien kanssa pitäis tänään tehdä sormiväreillä kuvat:)

Voimia verus:hug:

Mm:heart:5+1
 
Digitestistä Tein sen aamun tokasta pissasta (oli kyllä yli 4h rakossa) niin luulis et siitäkin näyttää viikot oikein... Mut toivotaan et kaikki hyvin ja saa digitesti näyttää mitä tahtoo! Aika paljon oli juttuja molempiin suuntiin et tietääkö huonoa tai et kaikki on mennyt hyvin kuitenkin. Eli ei kai tässä auta kun odotella...

Mulla on oireina valtavat tissit, muuttunut plussauksesta just sen näköiseksi kun mulla aina raskaana. On myös aika arat. Pissahätä on kans vähän väliä, mut toisaalta oon lisännyt vedenjuontia kun oon yrittänyt syödä hieman terveellisemmin. Muuten ei vatsalla tunnu yhtään miltään. Eli jos en paitaa ottais pois niin en tietäis et oon raskaana :D Kyllä tää oireettomus hieman huolestuttaa. Ei siis haittaa jos jotain pientä raskausoiretta tuliskin niin vois olla paremmin mielin.
Meillä tää on siis 4.s tärppi vuoden sisään kun ollaan toista lasta toivottu. Kaikki aiemmat on mennyt alkuraskaudessa kesken viikkojen 6-10 välissä. Kauhee paniikki siis :ashamed: Mut oon ainakin hedelmällinen kun raskaudun kerta toisensa jälkeen! Nyt mietinkin et mitä jos tulee tuplat!!! Meillä on suvussa kaksosia ja mulla oli tässä kierrossa jossa raskauduin, ihan kamalat ovulaatiokivut mun mielestä molemmilla puolilla vatsaa (tai tuntui koko vatsalla). Et tässä vaihtelee pelko siitä et ei ookkaan raskaana siihen et odottaakin kaksosia :confused: Oonkohan mä ihan sekaisin!?
Mä niin haluan heinävauvan!

Verukselle suuret pahoittelut! tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Otan osaa :hug:

Cappuccino ja papunen 4+3 (?) (menee kokoajan nuo viikot sekaisin kun en osaa laskea!)
 
verus:hug:

päihteet Tupakkaa en polta. Alkoholia en ovulaation jälkeen ole ottanut. Opiskelija elämää, kun olen viettänyt voi olla selittelemistä luokan pikkujouluissa, miksi en juo. Sillä meillä on tapana pamauttaa suoraan, et oletko raskaana. Vitsillä kyllä, mutta menen kuitenkin vaikeeksi siinä sitten. Ja olen jo yhdet valmistujaiset mennyt juomatta, sillon kyllä olen kuskina, mutta epäilykset herää. Voisi tietysti vetää juomattomuuden jonkun flagyl-lääkekuuriin taakse, sillähän antabusreaktio. Ainut lääke, minkä meidän luokan terkkarit uskoisi :) kahvia juon aamulla puoli kuppia.

oireista Rinnat kipeet, hajut kuvottaa ja jos ei syö tarpeeksi usein pahaolo yllättää....jotenkin odotan vielä milloin ne oireet oiein tuleee.

keiju + nyytti 6+1
 
Viimeksi muokattu:
cappucino mä olen taas aina TOIVONUT tuplia:heart:.Jotenkin kiehtoo se kaikki.ja kun oon jo niin monta vuotta nukkunut niin surkeesti että ei sekään yllärinä tulis:LOL:
Meillä on kanssa suvussa(mun puolella) kaksosia.Ja mun ystävä näki unta ennen mun plussausta että odotan kaksosia:D.ja anoppi näkin unta että odotan poikaa ja sekin uni ennen mun plussausta:D
Anoppi on aina nähnyt unessa tarkkaan jos joku alkaa odottaa(minä tai miehen sisko)
 
oi kauheeeta!! tuosta minun aikasemmasta tekstistä saa kuvan että alkoholia nautiskellaan raskausaikanakin kohtuudella!!SIIS EI TODELLAKAAN!!ukko kyllä,mutta EN MINÄ!!Tupakanpoltonkin lopetin jo viime kesänä joten ei tartte siitä stressiä ottaa :)

että näin...:)
 
Heippa kaikille taas! :wave:

Musta tuntuu, että mun rinnat räjähtää :LOL: Ne on niin kovat, turvonneet ja kipeät, että ne varmaan halkee kohta! :D
Pahoinvointi ei vieläkään ole tullut takaisin :O Saa nyt nähdä sitten, että tuleeko enää ollenkaan.. Jos ei tule, niin ei se kyllä kauaa kestänyt! Viikon teki pahaa..

Maanantaina on neuvola :) saa sit nähdä mitä siellä tapahtuu, ja mimmonen neuvolan tätä meillä on..

Enempää en ehdi tällä kertaa kirjottaan..

-Emilien ja pikkuinen 7+3-
 

Yhteistyössä