Huomenta kaikille ja tervetuloa uusille!
Täällä päivät jotenkin vilistää ja myös oireet voimistuu.. Huonoa oloa on tullut nyt enemmän, aamulla kun herään, oksettaa, mutta syöminen auttaa. Etominen tulee aaltomaisesti pitkin aamupäivää/päivää, mutta helpottaa yleensä illaksi. Onneksi syön muutenkin tiuhaan jotain pientä (n. 3 h välein) ja uskon, että se osaltaan auttaa tuohon. Nytkään ei ole mikään hyvä olo :x
Rinnat on todella turvoksissa ja kipeät, palelee aivan älyttömästi (iltaisin olen monesti ihan horkassa vaikka olis kuinka vaatetta päällä!) ja kohdun kohdalla tuntuu painetta/pientä jomotusta vähän väliä. Vatsa ei pahemmin ole vieläkään turvonnut, ehkä huomaa että ihan niin littanaksi ei mene kuin ennen.
Kiloista, ensimmäisessä raskaudessa niitä tuli 13, tosin en yhtään himmaillut herkuttelujen tai muiden suhteen
Nyt olen jatkanut ja aion jatkaa terveellistä ruokailua sekä pitää yhden herkkupäivän viikossa. Lähtötilanne mulla 165/56 ja urheilen 6 x viikossa, eli syödäkin saa kun kuluttaa... Nyt olen huomannut, että treenatessa pahoinvointi jopa helpottaa, mikä on loistavaa! Koitan tosiaan kerätä muutaman kilon vähemmän tällä kertaa, niitä kuitenkin jäi synnytyksen jälkeen.. Mut en ota asiaa kauhean vakavasti
Toivottavasti voin liikkua mahd. pitkään.
Sokereissa ei mulla ekassa raskaudessa ollut mitään.
Alkoholista Mun vanhemmat ovat absolutisteja, itse käytän aika harvoin reilummin alkoholia (yleensä jos lähdetään tyttöjen kanssa laivalle tms.
), muutaman lasin viiniä voin kotona ottaa. Mun mieskään ei tissuttele, joskus ostaa sixpackin kotiin viikonloppuna mutta nykyään harvemmin sitäkään, kun treenaa jujutsua ja treenejä on viikonloppuisin, eli ei myöskään juokse baareissa. Olen erittäin tyytyväinen tähän vähäalkoholiseen elämäämme
Mieskin joskus vuosia takaperin saattoi tissutella arki-iltaisin (molemmilla suvussa alkoholiongelmaa), enkä tykännyt sit yhtään. Tein sen myös hyvin selväksi ja homma loppuikin pian. Vietetään viikonloput useimmiten perheen kesken, toki joskus on omia menoja, kuten ens viikonloppuna kun mies lähtee katsomaan lätkää kavereiden kanssa. Me pojan kanssa pidetään sit leffailta
Jos jollain on muuten vinkkejä pahoinvoinnin helpottamiseen, ottaisin mielellään vastaan! Onko esim. jotain pastilleja tmv.? Olen ollut huomaavinani, että purkan jauhaminen auttaa... Nimimerkki ällöttää
Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!
Mayinga 7+1