*** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

Nimimerkki.........ikä.....synnytyssairaala...mones lapsi

28.6

emilien.................21v..................................1.

29.6

Brianna.............30v............KOKS.................2. (tyttöolo)
pupeltaja...........23v...........K-HKS.................3.
OnSiisKevät.......28v.....................................2.
muumi82.............. 28v.............K-SKS.............3.


30.6
pupeltaja.....................................................3.
zannuli..................28v ...........JS...................1.


1.7

Iitushka.................29...................................1.
Mayinga................31v...................................2.
piirakka79............. 31v...................................3.
Ninzu..............................................................4.
Nunnu-79...............31v.....................................2.
katili76.....................................OAS.................4.
myDream...............24v.....................................1.

2.7

niinikki81................ 29v...........Ras...................3.
PossuRulla.............. 24v...........NKL...................2.
Miimmi....................38v.........TAYS...................1.
heissi--....................26v...................................4.
ElinaMaria........................................................2.
NightWalker.........................KOKS.....................1.

3.7

Barbapörrö.............28v....... TAYS.....................2.
Pompo79................31v.....................................3.
soleriini..................27v..........JS........................2.
niuku.....................25v...........OYS.....................1.

4.7

Lady Mamma....................................................2.
nenna77..................33v..........LS.......................5.
-Lilli-.................................................................3.
meemee..................28v..........Kät......................4.

5.7

taiska79..................31v.....................................5.
A-H........................23v........K-SKS....................2. poikaolo


6.7

tähtikeiju.................25v.........SKS......................2.
enkeli05................................VKS......................4. (5.)
Dattodil...................29v..........LS.......................4.

7.7

Sinadrius..................28v.........TYKS...................1.
Merlina..............................................................1.

8.7

Keiju123...................23v.........MKS.....................1.
kukkaiskeiju..............25v.........K-SKS...................2.
Milja-85...................25v..........MKS.....................2.
SaaBas....................21v.....................................2.
Äispä87.............................................................2.

9.7

Rumpnisse..............29v.......................................2.
Sadehelmi...............37v...........KOS.....................3.
meme--..................23v......................................1. kaksoset

10.7

keiju84....................26v...........TAYS...................3.

11.7

Heinäkuu..................23v.........K-SKS...................2.
Hellun martta............30v..........LKS.....................3.
Cailin .....................................OYS.....................3.
Sarah85...................25v..........OYS.....................1.

12.7

MimSe...................29v.........K-HKS.....................3.
Silva......................28v.........TYKS......................2.
nanna81..................29v............LKS...................3.

13.7

Sukkasillaan...........26v...........SatKS...................2.

14.7

viivi ja vagner.........32v..............LS.....................3.

15.7

MommysMonsters.....24v..........NKL......................4.(5.)
HennaN.................26v............TYKS....................1.
mami-86.................................OYS.....................2.

16.7

anu84...................26v............SeKS.....................1.
kirsikkainen19...........19v.........LKS.......................1.
sasape.....................36v......VAS/TAYS................3.
Nukalii..................30v.............TAYS...................3.


17.7

pippuri81................30v.......................................3.

18.7

Hemuli91..................19v.........OYS......................2.
LiisaKaisa..................28v.........OYS......................1.
merimaaria...............31v..........PS.......................2.
Mainin......................33v......TYKS/SAS................1.

19.7

Hjannah...................27v.............Kät....................1.

20.7

Cappuccino.............................KOS......................2.
Bianca....................................SKS......................3.


21.7.

diip.........................................NKL......................2.
Carriina.................22v............K-HKS...................1.

22.7

Anna-79..................31v.........TYKS/SAS..............1.
teddybear82........................................................2.


23.7

pikkuihra..................24v............PKKS..................2.
Elli-.........................34v............TAYS..................4.

24.7

Niisku-Rouva..........22v.............TYKS...................3.
Sinderella...........38v................K-PKS..................6.
Lohikäärme Justus..30v............SatKS...................2.
Pihlamaria............31v..............TYKS..................2.


25.7

mamutski............29v...............K-SKS.................5.


28.7

Neamma............26v................K-HKS................3.
Tuittumuru.........28v.........................................2.
Kristen.....................................K-SKS...............2.

29.7

jasmin--.............26v...............VAS/TAYS............2.
jadal..................25v..............K-SKS.................4.
minttu-82............28v..............K-PKS.................3.
wilma83..............28v..............NKS/HYS.............2.

3.8

vilivaltteri..........................................................3.

??.?

Sanle................................................................x
Pinja82................28v..............KOKS.................4.

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

:'( Surun kohdanneet ystävämme
Tipetsu
duracel
verus
Neiti-81
Tarantella83
Vaavimasu
tarhapöllö
Sandemar
Kengumamma
Minttu-Maaria75
pikkunen79
Viulu
Iris79
 
Viimeksi muokattu:
marraskuuta
huomenia. Täälä podetaan flunssaa koko perheen voimin - miinus isukki.

mua ei viel ollu listassa niin voin tähä nyt sit vielä kirjottaa et
Laskettu 29.6 23v KHK-S nro3. :>

mitä himoja ruokiin teillä nyt on?
mulla kaikki suolanen! pekoni- friteeratut jutut- roskaruoka :D ahnams! ja JÄÄKAAPISSA ei ole siis tietenkä mitää tommosta. Joten oon koko aamun näpeksiny meetwurstia pelkiltee :eek: :D

alavattassa tuntuu vieläki kaikennäkösiä nippailuja yms.

pupeltaja + pyllerö 5+5 <3
 
Mulla alkoi jo muutama päivä sitten lievää kuvotusta ja se näkyy jatkuva, joten ei ainakaan vielä intohimoja ruokien suhteen :)

Löytääköhän väki tähän pinoon, nyt kun oli niin monta innokasta päivittäjää? ;)
 
Täällä myös ollut öklö olo :s Nieleskelemään joutuu koko ajan, ja kyökkimään :/
..varsinkin aamuisin ja iltaisin.
Mulla oli himoja kaikkeen suolaiseen, mutta nyt kun tää ällötys on jatkunu muutaman päivän, niin ei oo tehny kyllä mieli yhtään mitään :O Hyih.
Nippailuja mulla ei tunnu enää.. tai siis niitä sellaisia repäisy kipuja, mitä tuntui iiiiiihan alussa :D mutta eilen tuntui ennen nukkumaan menoa, sellaisia lieviä kipuaaltoja, jotka silti tuntuivat selässä ja kyljissä :O Niitä vähän pelästyin kyllä.

-Emilien ja pikkuinen 5+5-
 
kiitos MimSe uudesta pinosta.

Korjaatko mulle tietoihin sairaalaksi KOKS ja ikää on 30v.

Pupeltaja mulla on ihan samat himot ko sulla, suolaiset herkut... Yritän korvata niitä lasten maissinaksuilla, ei ne hyviä oo mut onpahan jotain suuhun laitettavaa. :)

Huomenna pitäs lähtee sit töihin. Huhhuh...

Oli muuten tosi kivaa kun kelloja siirrettiin! Ennen muksu nukku 21-09 ja nyt 20-08 oli paljon kivempi rytmi toi vanha, mut kai se siitä kääntyy lapsenki rytmi.

Kukkaiskeijulle paaalon onnea plussasta! Muistanet varmaan, kuumeiltiin tuolla pikkukakkosketjussa samaan aikaan.

Joku kyseli lasketuista ajoista, mulle viimeks neuvola antoi eri päivän kuin nettilaskurit, miksi, en osaa sanoa.

Vieläkään en ol muistanut soittaa neuvolaan..... No eipä sillä kiire oo, sinne pääsee kuitenkin aikaisintaan vk8 muistaakseni. Eka ultrakin on vasta vk12, sitä odotellessa :)

Bree 5+5
 
Heips,
Minäkin nyt uskaltaudun tänne odottajien puolelle. LA olis 1.7. netin laskurin mukaan, ikää 31 ja pikkukakkosta odotellaan, jos joku tuohon listaan mut päivittää. Täällä näkyykin tuttuja nimia tuolta kuumeilijoiden puolelta. Hei vain kaikille :wave: Mulla ei oo mitään ihmeempiä mielitekoja veilä ollut. Saas kattoa, koska ilmaantuu. Esikoista odottaessa teki mieli kaikkia tuoreita vihanneksia ja hedelmiä. Toivottavasti nytkin ne olis himon kohteena eikä mitkään rasvaiset herkun :p

Nunnu-79 ja asukki 5+3
 
Viimeksi muokattu:
MinSe Kiitos uudesta pinosta! :wave: Eikhän tänne kaikki löydä. =)

Tervetuloa, minunkin puolestani, uudet odottajat!

Mulle päivittää synnnytyssairaalaksi LKS.

Soitin neuvolaan ja ajan sain 26.11. Sanoi vain että jos kerran neljästi olen jo testannut ja kaikki olleet positiivia niin kyllä niinhin voi uskoa. Onnitteli ja muistutti mitä saa ja ei saa nautti raskaudenaikana.

Hellun martta ja pähkinä 4+0
 
milja85 On se mks, koska mäkin synnytyn siellä :) Mullakin olisi laskureiden mukaan laskettuaika 8.7. Neuvolaan soitan huomenna, selviä oma eka käynti. Ottaavatko jo noin ajoissa sinne (mikkelissä siis voithan olla lähikunnasta) Luulin, että eka käynti vasta rv 9-10.

Olen vieläkin sekaisin tästä ja en tajua, että minussa oikeesti kasvaa jotain. Tärppäsi ekasta kierrosta, ja en olisi ikipäivänä uskonut. Menkkamaista jomotusta vaan ollut ja tänään ehkä aistin lievää yökkäilyä.

Keiju + nyytti 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä uskallan liittyä joukkoon, Netin laskurin mukaan olisi pikku nelonen tulossa 2.7.2011. Itsellä on ikää nyt 26v ja jännitys on kova koska keskenmeno toukokuussa on saanut pelot nytkin valloilleen.

Mielitekona on ollu PÄHKINÄT, voisin syödä vaikka kuinka paljon.

Onnea myös muille heinämassuille plussista, Voikaamme paksusti ;)

Heissi-- ja möykky 5+2
 
hahaha
meil on tääl tyttöjen kanssa bileet ku esikoine kaivo apulanta Dvdn kaapista ja käski pistää pyörimää, ei siis tienny ees mikä tää on. no en ensin laittanu ni se rupes sanomaa et "äiti laita, on sanottu jo!" hahaa. pakkokai se oli sitte laittaa :) ku noin nätisti pyysi :D:D:D sit ku tuli hei hei mitä kuuluu, ni se rupes laulelee- miltä musta tuntuu- ja heilu vaan tossa :D:D:D ahhahahaha.

ikää tolla tylleröllä on siis 2,5v :D:D:D repesin totaalisesti. ja toi pikkasempi vaa joraa mukana ku me esikon kanssa lauletaan- tosin nyt toi isompi likka villiinty tästä musiikista ja pomppii vaan sohvilla ja potkii mua selkää vahingossa kokoajan ku tossa selän takana rymyää..

no mut tämmöne maanantai on vaihteeks iha hauska :) vaikka lenkillehä se pitäs lähtee et pääsee koira kunnolla ulkoilee...

pupeltaja + pyllerö 5+5 ja pari rokkimimmiä (9kk + 2,5v) :D:D:D
 
Mimse kiitos uudesta pinosta!!!

Mielitekoja ei ole viellä tullut, esikoisesta himoitsin omppuja ja toisesta himona oli kaikkia raikas!!
Tänään ollut todella väsyttävä päivä, en ole saanut mitään aikaiseksi. Pientä pahoinvoinnin tynkääkin ollut, johtuneeko sitten tästä väsystä :D

Nyt lapsia viihdyttämään!!

Muumi ja pikkuinen 5+3
 
Heips kaikille vanhoille ja uusille!Halaus niille jotka matkassa ei pysyneet.
MimSe: Kiitos uudesta listasta. Mulle voisi päivittää synnytyssairaalaks JS:n!

Näyttäisi kaikilla hieman pahaa oloa pukkaavan,täällä ja!vielä ei oo tarttenu vessaan asti mennä :). Sain soitettua neuvolaankin ajan 15.11,herran jumala 2 viikon päästä!!se olis viikkoi 7+4,sillon vois uskaltaa soittaa varhaisultraankin ajan :). Alkaa nää päivät menee vauhdilla,kohta se on heinäkuu :)

zannuli & ? 5+4
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,

Kuulumisia: Raskausajan ruokavalio-ohjeita lueskellessa huomasin, että raa'asta lihasta voi saada sen kauhen toksoplasman ja arvatkaa meinasinko saada slaagin, kun muistin, että olin syönyt plussausta edellisenä päivänä mediumiakin raaemman pihvin ravintolassa. Voi miksi miksi en perehtynyt kunnolla ruokavalioon jo ennen plussausta, vaikka olin jo muutaman päivän ehtinyt aavistella, että taisi tärpätä ekayrityksestä!!! :'( Vaikka riski on tosi pieni se saada Suomessa raa'asta naudanlihasta ja toiseksi näin raskauden alussa tarttuminen alkioon myös melko pieni riski, niin olen ollut nyt ihan ahdistunut ja kannan syyllisyyttä typeryydestäni.

Menin tänään sitten yksityiselle, kun neuvola-aika vasta parin viikon päästä, enkä tiedä ottaisiko ne siellä vakavasti. Oli tosi ihana yksityinen lääkäri, joka otti huoleni vakavasti. Hän oli sitä mieltä, että kaikki suomalaiset raskaana olevat naiset pitäisi seuloa tuosta toksosta vähintään kolmen kuukauden välein (eli vaatikaa muutkin se testi neuvolassa tai missä sitten käyttekin, kun ne ei automaattisesti sitä ota). Tänään kävin ottamassa ensimmäisen verikokeen ja parin-kolmen viikon päästä toisen, jos se on negatiivinen. Voi kunpa olisin immuuni koko kauheudelle. Onneksi pahimmassakin tapauksessa toksoon löytyy tehokas hoito, jolla voidaan ehkäistä tartuntaa sikiöön ja vaurioita.

Jotain positiivista kuitenkin, lääkäri teki ultran ja siellä oli vasemman puolen juimimisesta huolimatta pieni pussukka nätisti ihan keskellä kohtua. Sikiötä ei vielä näin varhaisessa vaiheessa kunnolla näkynyt tai kuulunut, mutta sainpahan ainakin helpotuksen pelkoon kohdunulkoisesta raskaudesta. Ja tosiaan lääkäri sanoi, että vasemmalla puolella näkyi se keltarauhanen. :)

Iitushka ja kirppu 5+3
 
Iltoja =)

Täällä yksi väsynyt ja huonovointinen mamma. Hohhoijaa, mies tekee pitkää päivää töissä, just tuli kotiin. Ja mun on työpäivän jälkeen hoidettava siis tyttö ja koti vaikka olis miten huono olla. Noh, rennolla asenteella vaan niin josko tämä tästä =)

Tervetuloa kaikille uusille, suuret onnittelut plussasta! Kiva, että meitä alkaa olla täällä jo usempia!

Mulle saa lisätä synnytyssairaalaksi K-SKS. Kiitokset Mimse kun jaksoit päivittää uuden listan meille.

Juttelin tänään töissä äitysneuvolan terkan kans ja sain ajan tän kuun viimeiselle päivälle. Viikkoja taitaa olla sillon joku 8. Meinaan varmaan mennä varhaisultraan ennen sitä.

Heinäkuu ja Pikkuinen 4+0 :heart:
 
Kiitokset uudesta listasta =)!

Pikaisesti vain kysyn kun tuli mieleen hiukan jälkijunassa ja alko hirvittään, onkohan suolaliha, appiukon itse suolaama hirven sellainen jotenkin kielletyn listalla. Mietin onko se tavallaan raakaa lihaa ja kypsytetty suolalla? No, minä sitä juuri söin, toivottavasti ei tule mitään..

Ja mulla ei vieläkään mitään enempiä oireita kiukkuilun ja väsyn lisäksi. Toivottavasti pikkuinen jaksaa kasvaa matkassa.

Pompo 5+1
 
Iltoja..

Onko tääl muita jotka on jo alottanu mahan rasvauksen?..vai oonko ainoo neuroottinen rasvanläträäjä:p
Ekasta ei jääny yhtään arpea ellei lasketa jenkkakahvoja kun tuli otettua pari ylimäärästä kiloa.... 18 ylimäärästä kiloa.. maha siis säästy, josta syytän ahkeraa rasvausta sillä oon tosi herkkä arville, jenkat ja tissit arpeutu ku en niitä niin tajunnu kans rasvata..

Onko teillä ollu jotain toimivia temppuja arpien estämisen suhteen, mulla toimi bodyshopin vartaloharja ja kaakaovoi..Mies innostu mahan rasvaamisesta, se oli kiva ja konkreettinen tapa osallistua raskaana olemiseen..

Mun tietoihin voi lisätä synnäriks NKL ja iso kiitti päivittäjälle!!

Possu ja pikkusaukko 5+2
 
Kiitos Mimse pinosta! Mulle voi päivittää iän kaksi vuotta vanhemmaksi... en tiedä oliko mulla itellä lipsahtanut sormi, mutta 25v siis pitäisi olla :)

Mulla on ollut pahaa oloa jo monta päivää, ainakin 4 päivää. Lisäks oon ollut älyttömän itkuherkkä...purskahdin autossa ilman mitään syytä, samoin illanvietossa kun yks känniääliö heitti kohteliaisuuden :D Näiden itkukohtausten jälkeen päätin tehdä testin. Hassua miten aikasin tää etova olo voi alkaa!!! Mulla ei sinänsä oo mitään erityistä himoruokaa, mutta mun ei tee yhtään mieli suklaata, niinkun ei ekassakaan raskaudessa. Ja yleensä syön keskimäärin 3 levyä viikossa...

Niin no voihan sinne neuvolaan soittaa tosiaan näin aikasinkin, ei käynyt mielessä...sais varmaan paremman ajan, siis sellasen mikä käy itelle paremmin:) Jospa mä tossa ens viikolla soittelen sinne sitten, alkais viikot edes 5+... :D

kukkis ja pieni4+3?
 
Viimeksi muokattu:
Tajusin tänään aamupalaa tehdessäni et oon taas syönyt pelkkää paahtoleipää, jonka päällä vain tomaattia ja tota tuli syötyä koko edellinen raskaus, eikä kertaakaan raskausten välissä... Hauskaa!

possurulla täälläkin mahanrasvaaja! Edellisessä säästyin myös arvilta viikolle 41 asti, silloin huomasin että vasemmalle alas oli ilmestynyt 5 pientä arpea, kuin kissan raapaisut. Tehoaineena oli bodyshopin kuorintavoide ja sheavoi. Mä muistin rasvata myös sivukinkut ja tissit, välillä myös reidet. Mulle painoa tuli 17kg.

kolmosen odottajilta olisin tiedustellut niinkin hlökohtaista asiaa kuin, miten kävi toisen synnytyksessä esikosta tehdyn episotomia arven? Pelkään vain ja ainoastaan sitä että epparin arpi repee uudelleen se oli todella pitkään todella kipeä. Vieläkin välillä sitä aristaa, mutta lääkäreiden mukaan arpi on hyvin parantunut ja ok.

iituskalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja kiitos vinkistä. Itsekkin söin itseasiassa plussan jälkeen nautaa mediumina ja muistin koko asian vasta ruuan jälkeen... Nice.

Onkos muut uskaltanut jo ostella tulokkaalle vaatteita?
Mä olen itseasiassa kirppareilta ostanut jo ennen raskautta jos oon ihanuuksiin törmännyt, ja nyt uskaltauduin huutiksesta huuteleen ihania kietasubodeja 50cm koossa<3

Tervetuloa uusille!
 
Epparista.. Ekassa tehtiin kunnon eppari, toisessa ei, repesi sitten jonkin verran ja kätilö tikkasi kiinni.. Ja ihan päin persettä! Haava korjattiin sitten yksityisellä, niin pieleen oli neulonta mennyt.. Siellä tehtiin eppari ja korjattiin vauriot ja neulottiin uudelleen kunnolla kiinni. Eppari ilman synnytystä :) Kolmas tuli ilman vaurioita, ei tikkejä ei pahemmin repeämiäkään. Ja neljäs oli niin pieni 19+4 viikolla ettei siitä tullut mitään.
 
A-H
Huomenta taas kaikille! :)

Täälläkin jo masua, reisiä ja tissejä rasvaillaan :) Ekasta raskaudesta tais tisseihin vaan tulla ihan pieniä arpia, nekin sitten maidon noustessa. Muuten säästyin arvilta täysin. Käytin Bio richin rasvaa ja meinaan käyttää nyttenkin.

Muakin vähän jännittää tuo epparin repeäminen :S On se parantunut hyvin, mutta ihan kun vieläkin tuntisin sen välillä.

Vaatteita en vielä tulokkaalle ole hankkinut, täytyy käydä läpi nuo vanhat, että mitä niistä säästää ja mitä laittaa pois. Ihan pieniä vaatteita on pakko ostaa, kun niitä ei paljoa ole. Esikkokin oli 46cm syntyessää, niin ne ÄP:n 60cm bodyt oli himpun isoja :D Kaikki vaan sanoivat, että ei kannata pieniä vaatteita ostaa, kun käyvät niin nopsaan pieneksi... Ekan puol vuotta tuo neiti käytti sit samoja vaatteita :D:D

Kestovaippoja alan haalia kyllä jo nyt kokoon, niin ei tule taas kerralla niin iso potti. Tällä kertaa taas alussa käytetään harsoja ja villahousuja, kun kuivuvat niin nopeasti ja siitä eteenpäin sitten sisävaippa+kuori systeemillä.

Tänään meidän pikkuneitin on 1,5v, hui kun se on jo vanha <3 Perjantaina on neuvola ja päästään tutustumaan uuteen neuvolatätiin :)

Tällästä tänään :)

A-H 5+2
 
Viimeksi muokattu:
moi!

Mäkin oon miettinyt tota epparihaavaa... toivottavasti ei tarttis leikata, mulla oli nimittäin sen kanssa kaikki mahdolliset ongelmat mitä voi olla... Masua rasvailin viime raskauden ihan perusvoiteella eikä tullut yhtään raskausarpia. Eli sillä jatkan tälläkin kertaa :)

Eilen mietin muutenkin ekan synnytystä. Periaatteessa meni ihan hyvin, eikä mulle jäänyt siitä mitään traumoja, mutta oli se niin pirsanan kipeää hommaa, että tuntuu näin jälkikäteen niinkuin ei oikein edes muistais kunnolla...tai muistaa, mutta niinkun ei ite olis kuitenkaan ollut siinä...vaikee selittää. En vaan tainnut olla ihan pään kanssa mukana. Niin nyt toivoisin, että pystyisin jotenkin keskittymään siihen kipuun ja siitä selviämiseen paremmin. Ei mulla ole mitään kivunlievityksiä vastaan, mutta olis kiva silti tajuta jotain vaikka lievitystä ottaiskin :D

Tänään meinas pahoinvointi taas yllättää, mutta teekupponen pelasti tilanteen. Aamu on kyllä muuten lähteny melkoisen kömpelösti liikkeelle, ensin tyttö nappas vasta-avatun maitopurkin pöydältä ja nurinhan se meni. Sitten ite tuuppasin oman teekuppini nurin. Ja kello ei ole vielä paljon mitään.

Mitäs te muut muuten harrastatte?! Aiotteko raskaudesta huolimatta jatkaa normaalisti vai kuinka käy? Itse harrastan vatsatanssia ja lavatanssia, ja tänään on taas tunti vatsatanssia illalla. Tanssin kyllä koko viime raskaudenkin, eli eiköhän se nytkin luonnistu :) Odotan innolla! Pitää vaan jotkut liikkeet tehdä vähän höllemmin.
 
Huomenta!

Mulla ei oo epparia tehty, pojan pipo tais olla 33 cm ni mahtu hyvin tulee..

Harrastuksista : en niin mitään harrasta..pitäs kyllä tehä vähän vatsoja ja selkiä ni olis joku peruskunto, samoin niitä syviä vatsalihaksia ja lantiolihaksia ois hyvä jumppaa ni menis ehkä synnytys kivemmin..ehkä..

Hormonimyllerrystä: mies haki meille eilen TARANTELLAN... pelkään aivan hulluna hämähäkkejä, kiljun ku pissis jos parvekkeella tupakalla ollessa nään sellasen pitkä jalkasen lukin (en siis polta enää, lopetin sillä sekunnilla ku testiin tuli plussa). Niin eilen illalla kun se sen tarantellan poikasen(eli slingin) raahas kotio, niin ai hitto kun se oli SÖPÖ!! :heart: Se oli vielä ihan vauva, pieni ja hauras..hössötin siinä sitten että kai sillä on nyt kaikki hyvin, ku se on ihan vauvakin vielä ja voivoi kun se on ihana..

hahahahahahah!! mä en kestä itteäni..:LOL: ehkä tää hämähäkkikammo lähtee tässä sit samalla.. se on sitten avicularis minatrix, jos täällä on harrastajia niin tiedoksi..sen nimi on Pörrö..

Maha on ollu ihan jumissa, eilen söin pastilleja illalla ni turposin ku pallokala ja hitto et oli pötsi kipee..

Sellasta tänne aamuun, hormoonihirmu kuittaa..

Possu ja pikkusaukko 5+3
 

Yhteistyössä