Mun Äiti kävi tänään ja sanoi että mun maha on "kasvanut".olin että :O Ei olla nähty yli 2vkon joten kai sen eron näkee.Sitten mies tuli töistä ja sanoi että "kyllä sä näytät siltä että odotat:O Juu,vauva on varmaan ---------------- ton kokoinen niin ihan turvotusta
.
Mm ja itu 5+5
Voin kertoa että tuosta hiukan isompi vauva on vasta 9+5(minun lääk.tyhj. jälkeen näin 9+5vkoa vastaavan sikiön ja sekin mahtui lääkepurkkiin kippuraan)... Eli kaikilla se masu on turvotusta tässä vaiheessa. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Minulla itellä kans on alusta asti aina mahassa turvotusta ja näytän siltä niinku moni jossai 20vkon jälkeen.. Vaikka olen hoikka ihminen (160cm ja 53kg) Niin silti maha on ison näköinen.
Mulle kans mies sano eilen töistä tullessaan että joka päivä oot vaan pyöreämmän näkönen =)
Sarah85
Minä olin esikoista odottaessani rhodoksella viikon ja viikot oli sitä luokkaa että just ja just sain vielä matkustaa. Lentoemäntä tuli kysymään ÄIDILTÄNI millä viikoillaolen että saanko etes lentää... Mies istui minun vieressä,eikä siltä kysynyt... Oli kahtonut että maha on niin iso että kysyy... Ulkomailla kuljeskelin masu paljaana useinkoska oli kuuma.. Supisteluja huomasin ulkomailla ollessa jo olevan aika koviakin. Paluu lennolla en käynyt etes veskissä ja jalat oli kyllä kipeet lennon jälkeen kun ei tullut käveleskeltyä. Eli ehottomasti pitkällä lennolla pitää jalotella paljon ettei tuu mitään tukoksia yms...
Joo tuo kuvahomma on kyllä ihan kiva! ite olen aina kuvannut alkuraskaudesta lähtien tietyin väliajoin niin on kiva seurata sitä mahan kasvua jälkeenpäinkin. Eli mukana kuin peräpukama!
Ai niin joo jamun synnäristä ei nyt sitten ole vielä varmuutta että onko oas vai kokkola... Ollaan suunniteltu muuttoa,mutta ensin pitää saada täällä asiat sille tolalle että voidaan muuttaa,joten antaa nyt toistaiseksi olla se oas niin näkee sitten kun kesä lähenee että miten käy.. jos etes pääsee tämän vuoden yli!
Hiukan ärsyttää kun unelmien talo olis myynnissä (tosin liian kallis meidän budjetille) mutta täältä ei pääse vielä lähteen.. Meillä alkaa tila loppua kun 5hlöä ja koira ja kaks kissaa asustaa alle 80m2 talossa
Kaksi pientä makkaria ja pieni oh ja keittiö ja ph. Saunakin on pyykkitilana kun ei tule saunattua sisäsaunassa ollenkaan. Ulkosauna sen sijaan lämpiää melkein joka ilta.
Minkäslaisissa taloissa/asunnoissa te muut asustelette?
Voi kun mun tekis mieli kans tehdä vielä uus testi kun pelottaa niin et meneeki kesken taas... Taidan käydä illalla apteekissa vielä.. Ois kyllä tk:ssakin vielä testin tulokset soittamatta.. En sillon malttanu oottaa vaan ostin kotitestin ja tein sen... :headwall:
No joo.. Mutta toivottavasti pinossa olis joku joka osaa ton listaemon homman.. Minäkin muuten voisin mutta en tiiä hölkkäsen pölähdystäkään tästä hommasta.. Vaikka kyllä minulle kelpaa ihan tällainen yksinkertainenki tapa =)
Nyt pitänee alkaa järkkäillä paikkoja kun tulee vieras.. Illalla taas sitten hetkeks töihin..
Siitä tulikin mieleen että mitäs te olette ammatiltanne?
Itse olen parturi-kampaaja/lävistäjä ja olen yrittäjänä,mutta lopettamassa just tuon muuton vuoksi ja kannattamattomuuden vuoksi.. Haaveissa olis käydä terveydenhoitajaksi koulut..
Mutta nyt moppi käteen ja heilumaan! Ciao!!!
Vaavimasu ja peipi 4+6