Saabas, ihanan näköistä! Meillä lähes kaikki yhä alkutekijöissään:ashamed: Voi Nappula raukkaa Varsinkin miehen mielestä aikaa on vielä niiiin paljon. Hän jättää kaiken AINA viimetippaan. Nyt kyllä sanoin, että viikonloppuna mennään sitten tarvikeostoksille Täytyy ottaa ohjat omiin käsiin...
Neuvolakuulumisia keskiviikolta:
Paino: + 438/vko (Yhteensä nyt 10,5 kg:O)
Verenpaine: 100/58
Pissa: Puhdas
Hemoglobiini 106, nyt tutkitaan että onko veressä rautavarastoja...
Sf-mitta: 33 cm
Syke: ~140
Liikkeet: ++
Lapsiveden määrä: Normaali
Tarjonta: Nappula on saattanut kääntyä raivotarjontaan!! Th ei ihan varma ollut, mutta
mahdollista =) Kovastihan tuo tuolla myllää, mutta itsekään en varmaksi osaa sanoa.
Neuvolalääkärissä parin viikon päästä sen sitten näkee...
Tähän loputtomaan ja kamalaan närästykseen saan ilmeisesti jotain reseptilääkettä.
Pelkoja löytyy kyllä. Kokemamme myöhäinen keskenmeno toi tähänkin raskauteen pelon
menettämisestä. Mitään suurempia todennäköisyyksiä ei ole. Suurimman osan ajasta olen rauhallinen, mutta koko raskauden ajan olen saanut "ahdistuskohtauksia". Neuvolapsykologilla olen käynyt juttelemassa ja kokenut sen hyväksi.
Voi kunpa kaikki nyt menisi hyvin loppuun asti:heart:
Täälläkin lämpimät ilmat tuo turvotusta lisää, mutta vielä ei hirveän pahaksi ole mennyt.
Hjannah & Nappula 33+3:heart:
Neuvolakuulumisia keskiviikolta:
Paino: + 438/vko (Yhteensä nyt 10,5 kg:O)
Verenpaine: 100/58
Pissa: Puhdas
Hemoglobiini 106, nyt tutkitaan että onko veressä rautavarastoja...
Sf-mitta: 33 cm
Syke: ~140
Liikkeet: ++
Lapsiveden määrä: Normaali
Tarjonta: Nappula on saattanut kääntyä raivotarjontaan!! Th ei ihan varma ollut, mutta
mahdollista =) Kovastihan tuo tuolla myllää, mutta itsekään en varmaksi osaa sanoa.
Neuvolalääkärissä parin viikon päästä sen sitten näkee...
Tähän loputtomaan ja kamalaan närästykseen saan ilmeisesti jotain reseptilääkettä.
Pelkoja löytyy kyllä. Kokemamme myöhäinen keskenmeno toi tähänkin raskauteen pelon
menettämisestä. Mitään suurempia todennäköisyyksiä ei ole. Suurimman osan ajasta olen rauhallinen, mutta koko raskauden ajan olen saanut "ahdistuskohtauksia". Neuvolapsykologilla olen käynyt juttelemassa ja kokenut sen hyväksi.
Voi kunpa kaikki nyt menisi hyvin loppuun asti:heart:
Täälläkin lämpimät ilmat tuo turvotusta lisää, mutta vielä ei hirveän pahaksi ole mennyt.
Hjannah & Nappula 33+3:heart: