Mä olen kanssa vielä täällä yhtenä kappaleena, sama laskettu päivä kun sulla
Tiinu!
Lauantaina luulin (ja toivoin) jo koko päivän, että tänään tulee lähtö, aamulla ihan hitonmoinen migreeni, supisteli koko päivän ja illalla vatsa tyhjentyi täysin eli ihan kun oisin saanut peräruiskeen, koko suolen sisältö tuli ihan parissa minuutissa! (sori ällöjutut). No nukkumaan menin siinä klo 23, oli ihanan kevyt olo sen täystyhjennyksen jälkeen ja olin tosi toiveikas, että yön aikana supparit vahvistuu tai menee vedet. Mutta ei mitään! Eilen taas ihan normiolo, paitsi yks tosi paha vihlaisu ylämahaan (just sellanen kun Tiinu kuvailit), kun kumarruin ottamaan esikoiselta sandaaleja pois jalasta, ihan kun puukolla tosiaan ois isketty, kyllä pelästytti vähäksi aikaa.
Mä kävin viime keskiviikkona äitipolilla kontrollissa, kun makoilin silloin reilu viikko sitten osastolla sen pari päivää lapsivedenmenoepäilyn takia. Nyt oli lapsivettä taas onneksi suht reilusti, lääkäri meinasi, että mulla on kalvoissa yläosassa pieni reikä, josta lapsivettä pääsi tihkumaan ja kyseessä oli siis ylälapsiveden meno, siihen ei liity kohonnutta tulehdusriskiä samalla lailla, kun jos reikä ois kalvojen alaosassa. Alakerrassa paikat oli pehmeät ja sormelle auki, lääkäri sanoi, että voi lähteä syntymään milloin vaan.
Juu, onhan tässä vielä viikko matkaa laskettuun aikaankin, mutta jotenkin olin jo silloin reilu viikko sitten niin valmistautunut, että vauva tulee nyt, päivät tuntuu vaan nyt niiiiin pitkiltä...
skorpioni ja masu-nasu 38+6