Hyvänen aika miten monta sivua kirittävää kun en eilen sitten illalla jaksanut enää koneelle tulla!
Karvat rehottaa täälläkin, jes. En oo jaksanut ite yrittää siistiä, eikä kyl onnistuiskaa, hyvä että varpaat saa pestyä suihkassa kikkaillen. Miestä en ole pyytänyt, enkä taidakaan. Ehkä mä selviin, eipä tonne kurki kukaan ja rannallakaan ei tartte nyt bikineissä olla joten sama se. Kaikkea ne lääkärit ja kätilöt on nähnyt, toivottavasti
NeLalle suuren suuret onnittelut pojasta! :heart: ja
Zeenahille onnea tytöstä! :heart:
Mäki haluuuun!
Pai80: Mulle kans on hyvää vauhtia kehittymässä pelko käynnistykseen joutumisesta. Ekana jännää koska syntyy ja syntyykö etukätee ja nyt tuntuu taas että ei kiinnity kunnolla vauva ja että junnataa paikallaa vaan. Ois kiva jos käynnistyis luonnollisesti... Saapi nähdä kuinka tässä käy.
SMSM: Täällä kans kyljen kääntäminen ja sängystä ylös nousu sattuu niin ettei ole tosikaan! Ihan saa keskittyä siihen ettei vaikeroi ja herätä miestä kun yöllä lähtee vessaan tai vaihtaa asentoa. Mulla se kipu on kans jossain tuolla nivusissa, alamahassa ja häpyliitoksessa. Iltasin aina ahdistaa kun tietää että kohta taas sattuu kun sänkyyn menee
Chili: Mulla kans vauvan liikkeet saa mahan kovaksi ja supistaan. Kaverilla aika paljon voimaaki jo ja liikkeet kyllä tuntuu napakoina! Sitä sitte koittaa silittää mahaa, että supistus helpottas ja oma oloki siinä paranis.
Dana: Arghh tota pomoa! Tuntuu olevan oikee tärkeilijä ja niin itteensä täynnä, vois pikkasen ajatella tilannekohtaisesti ja inhimillisesti. Vihaksi pistää! Mut ihana, että pääsitte kotiin
Omaa napaa:
Eilen oltiin tosiaan korkeasaaressa neljä tuntia ja käytii vielä syömässä helsingin keskustassa. Siinä se koko päivä menikin, matkoihin meni 2,5h per suunta. Olo oli suht ok siellä, välillä tuli supistuksia ja puukon iskuja mutta selvittiin. Kotona kyllä väsytti!
Tänään neuvolassa kaikki ok, vauva ei tosin vieläkää ole kunnolla kiinnittynyt. ÄH! Sf on nyt 35cm jo..
Päivä yhdestä asti tänään on tullut suht kivuttomia supistuksia, mahan kovettumista siis, mutta nyt iltaa kohden on tullut mukaan taas menkkajomotuksia. Aika epämukava olo kyllä. Viime yönä heräsin niin kipeisiin supistuksiin että hyvä ettei itku tullut, mutta sitten neki rauhottui ja nukahdin jossain vaiheessa.
Mä niin haluisin tietää alakerran tilanteen! Ois lohduttavaa tietää, että edistystä tapahtuu jos tapahtuu. Eipä auta kun odottaa että lähtee synnytys käyntiin, lähtis nyt jo! Vielä ehtii kesäkuussa syntyä, tää viikko ois aika hyvä aika syntyä. Miehellä alkaa eka kesäloma nyt sunnuntaina ja siihen perää sit isyysloma.
Kovasti me vauvalle jutellaa, että synnys jo
Mut taidan hipsiä petii kipuineni, tulispa lähtö vaikka ens yönä. Toiveajattelua...