Hola!
Ihania uutisia ootte saaneet ultrista
Paino mulla ensin nousi pari kiloa ja sitten pahoinvoinnin takia tippu saman verran. Nyt on pysyny tässä lähtöpainossa.
Vaatteista sen verran, että normifarkut menee kyllä jalkaan, mutta vetoketju eikä nappi mee kiinni. Joten pitkiä paitoja ja toppeja ja ponnari-viritys niin hyvä on B) Paidoista oon huomannut, että jos on lyhyempi trikoopaita nii tuppaa nousemaan jo ylemmäs. Samoin osa inhasta kiristää.. Ja alushousut on osa tosi inhottavia päällä, jos se yläreuna tulee tohon alavatsan päälle, niinku tavallisesti tuleekin.
Mulla tosiaa on yhet äippäfarkut, joissa resori tulee tosi korkeelle, mutta se ahdistaa mua hullusti, joten en oo pitäny kovin paljon vielä. Pitää kattella semmosia missä ois matala resori.
Kivuista puolestaan että mulla on semmosta painontunnetta alavatsassa, välillä koskee tosi kovaakin. Tuntuu tavallaan samalta, kuin jos olisi suolistossa ilmaa, eli semmosta venyvää kipua ehkä jotenkin. Mutta ei se kyllä nyt suolistosta tuu eli kaipa kohtu venyy tms. Ja sitten on niitä repäsyjä kun äkkiä nousee, kääntyy tms. Ja nivusia kolottaa välillä, etenki jos on paljon kävellyt.
Eikä kukaan mulle kertonut etukäteen, että näitä kipuja on kumminki näinki paljon jo raskausaikana eikä vasta sitten synnytyksessä :kieh: noo en valita oikeasti.
Ja maha mulla näkyy kyllä, että ei epäilystäkään missä mennään. Hassua! Eihän vauvelikaan vielä mikään jätti ole. Saas nähdä kun koulussa tästä ei tosiaa tiedä kun pari kaveria, niin huomaakohan nyt sitten loman jälkeen muutkin..
Ollaan lähdössä tänään naapurikaupunkii aleja kattelee. Haluisin ainaki pari pitkää toppia ja uuden hupparin.. Katsotaan mitä siellä ois
Ja ah oon hurahtunut bodyshopin saippuoihin! Ne on niin ihanan raikkaita, vaikka aika hintavia onki periaattessa..
Liikunnasta vielä että oon nyt parista viikossa käynyt jumpassa, lähinnä ihan vaan lihaskuntoa ja combattia. Combatissa oon tosin helpottanut esim hyppyjä ja juoksua reippaasti. Spinningii meen heti kun pääsen, mutta pumppi mietityttää että uskallanko. Jotenki tuntuu että en ehkä jaksais pitkiä kyykkykappeleita tms nytten vaikka normista menis kevyesti.
Ja just noi vatsalihasjutut mietityttää muakin! Aina kun teen suoria vatsalihaksia niin mietin, että saisinko tehdä näitä..? Oon aatellu että viimeistää seuraavan neuvolan jälkee otan puheeksi tuolla kuntokeskuksella ja siel sitte asiantuntevat ohjaajat saa mua neuvoa
Oon muutenki aatellu, että sittenku jumpat käy liika raskaiksi, jos käy, nii meen salin puolelle ja ohjaaja saa tehdä mulle sitte ohjelman sinne. Oon surkee saleilija muuten
Nonii olipa sekavaa tekstiä, kyl mä osaan
Mukavaa päivää teille!
helise ja pikkukaveri 13+0