Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

Heipä hei heinäkuiset! Täällä pääsiäistä on vietetty rauhallisissa, haikeissa ja levollisissa tunnelmissa. Pääasiassa ollaan oltu ihan kotosalla. Lauantaina oltiin reissussa viettämässä mun ukin 92-vuotis syntymäpäivää ja samalla jättämässä jäähyväiset hänelle. Kaksi viikkoa kerkesi olla sairaalassa ja vielä jaksoi skarpata syntymäpäivänsä, mutta sitten hieman keskiyön jälkeen sunnuntaina kuoli. Monet itkut on siis tullut näiden viime päivien aikana itkettyä, mutta päällimmäisenä tunteena kuitenkin on levollisuus ja rauha. Kaikki kerettiin hänet hyvästellä ja hän itse tiesi, että lapset ja lapsenlapset puolisoineen sekä mummi olivat kaikki paikalla. Ja vaikka kuolema onkin surullinen asia, niin olen todella onnellinen, että se tuli niin nopeasti eikä tarvitse enää huolehtia. Kuitenkin kun ajattelee, että ihminen on saanut olla kotonaan hyvässä kunnossa ja sitten ihan parissa viikossa noro, keuhkokuume ja pari infarktia vievät, niin ei ole paljon tarvinnut kärsiä. Eikä hänestä kuitenkaan olisi enää kotiin ollut tulijaksi.

Hipsulle jaksamista! Parisuhdeongelmat on niin voimia vieviä, ettei niitä toivoisi kenellekään. Toivottavasti asiat selviävät.

bambinallekin :hug: sinne kyynelten keskelle. Toivottavasti tämä päivä oli jo parempi. Ja siihen vakuutusasiaan piti kommentoida, etten minäkään jäänyt odottamaan sokerirasituksen tuloksia, vaan laitoin paperit menemään niillä tiedoilla, mitkä sillä hetkellä oli.

Nyt taidan alkaa pienille päikkäreille. Kävin tunnin lenkillä sauvojen kanssa ja nyt taas on liikkuminen vähän niin ja näin. Lenkit kyllä onnistuu, mutta niiden jälkeen alkaa aina tuo häpyluu ja nivuset kipuilla ihan kunnolla. Ei kiva, mutta onneksi pääsee kuitenkin kävelyillä käymään.

Rauhallista viikon alkua kaikille!
 
Heippa mammat!

Täällä on nyt pääsiäiset möksällä vietetty ja on kyllä kiva olla kotona taas. Lumetkin jo melkeen sulanut!!! Sieltä se kevät tulla tupsuttaa ja pian on jo meidän kuu!
Mulla meinaa ihan sydän pakahtua näinä päivinä kun oon niin rakastunut tohon mieheeni, tuntuu että maailman parhaan miehen olen löytänyt.. :heart:
Juuri tänään aamulla mieskin sano että on kyllä niin onnellinen, että koskaan ennen hänestä ei ole mikään paikka tuntunut kodilta, mutta mun vieressä tuntuu aina siltä kun olisi tullut kotiin.. :heart:
Päätettiinkin tossa pääsiäisenä että aikaistetaan häitä jo kesään (siis ei nyt kesään vaan sit) vaikka joskus myöhään syksyllä piti mennä..
Ja poikakin möyryää mahassa kuin mikäkin jyrsin.. tänään aamulla vaihto puolta, aiemmin on maannu tuolla vasemmalla puolella, mutta aamulla selkeesti siirty oikealle.
En millään malta oottaa sitä hetkeä kun saan sen pienen syliini..

Martalle Paljon jaksuja ja osaan otot.. Meillä kuoli perhetuttu juuri pari viikkoa sitten aika samalla tavalla kun ukkisi, hän sai sydänkohtauksen kotona eikä enää herännyt, viikon sinnitteli koneissa. Ja ollaan sitä mieltä kaikki että hyvä että meni niin, ilman kärsimystä..
Vaikka se pahalta tuntuukin kun läheinen kuolee, mutta sitten se kyllä rauhoittaa kun tietää ettei tarvinnut kärsiä.. :hug:

Hipsulle kanssa voimia parisuhteeseen.. :hug:

Ja kaikille muillekin tarvitseville iso :hug:

Kilpirauhasen vajaatoiminnasta joku kirjoitti.. Mulla on arvot alakantissa, siis se joku arvo mikä sais olla 11 on mulla 10.8. Neuvolantäti sano että ei kuitenkaan ole huolissaan tuosta, mä kyllä olen koska kuitenkaan ei ole viitearvojen sisällä.. Mietityttää että voiko nämä mun kaikki huonot olotkin johtua siitä..
Paljon sulla arvot on?

Nyt tää mamma lähtee koirien kanssa vähän ulkoileen..

susanna ja papu-poika

 
Marta pahoillani tapahtuneesta,mutta tottahan tuo on vaikka suru on suuri on varmasti parempi nyt kun viimein kärsimykset ohi. :hug:


Tänään mentiin käymään kirpparilla taas ajankuluksi ja sieltä löytyikin taas paaaaaaljon vaatteita Pippurille mukaan.. :D 2 muovipussillista ja rahaa meni niihin n.40e... Mahassa oli aamulla sellaset riekkumist käynnissä että olis tippunu ellen olis pitäny siitä kiinni.. :LOL: :LOL:

Tänään taas paskamainen paluu arkeen ja joudun lähtemään takasin Hämeenlinnaan ja menemään töihin onneks vaan 3 päiväks ku perjantaina on neuvola niin on pekkanen sillon:) Neuvolaan meno jännittää koska painoa on tullut ihan reilusti edellis käynnistä,tainnu tulla n 1kg per vko.. :ashamed: Ennen en o tosiaankaan ollut ikinä mikään sokerihiiri/makean perään ennemmin kaikki suolanen maistunu sipsit ja popparit yms. mut nyt menee jopa joka joululahjaksi saadut konvehti rasiat...:S Lonkka ja selkä kivut ollu niin vittumaisia että pelkät pikku ulkoilut koiran kanssa tehny jo pahaa..:( Koiran vetäminen ei tee ollenkaan hyvää ja tänäänkin aamulla melkein itku tuli ku toinen vaan riuhtoo innoissaan kaikkien uusien hajujen luokse ja mua repi pakarasta niin pahasti että jalka meinaa alta lähteä.. Kipujen takia itelläki ollut pinna melko kireällä tässä taas viime aikoina... Onneks kuitenki sen saa sanottua ääneen ja mies ymmärtää ehkä hieman paremmin nää raivoamiset.. :|

Susanna85 täällä kans mies ollut aivan ihana eilen ja tänään,ollut kyllä muutenkin mutta nyt jotenki super <3 Eilen yritti kuunnella vauvan sydänääniä tyhjän vessapaperirullan läpi,ei kuulunu viel ainaskaa.. :D Ihana kuulla hääuutisia.. :whistle: :)

Täällä on myös ollut tänään ihan keväinen ilma,nyt möllöttelee ilta aurinkokin taivaalla..:)
vkoloppu muuten meni ihan vettä tihutellen mutta positiivista se että lumet sulaa nopeammin..:D

muoks. Millanen ja Pippuri 23+4
 
Millanen
Oiskohan teilleki poika tulossa ku mulla oli toi sama juttu ennen raskautumista.. Siis että sipsit yms suolanen oli suurinta herkkua, mutta nyt raskausaikana oon sellanen sokeritoukka.. :D
Karkkia tekee kokoajan mieli.. varsinkin nyt pääsiäisen aikaan ne pupuneidin hedelmärakeet ja super salmiakit.. B)
Ja siis ennen raskautta en oikeestaan koskaan syönyt karkkia, en edes lapsena!!!
Ja täällä siis poika tulossa..
 
susanna85 me ei kysytty rakenneultrassa että kumpi sieltä on tulossa joten pitää vaan jaksa odotella heinäkuunlopulle asti että näkee kumpi sielt putkahtaa..:D Eilen illalla saunasta tullessa kattelin peilin edessä että ihan ku olis haalea linea negra tai sit ne on vaan karvoja... :LOL: :LOL: koitin kovasti kaivella eri keskusteluista et kumpia on tullut jos se on näkynyt mut molempia melko tasasesti näytti olevan..:D Joten ei siis siitäkään apua uteluun.. :saint: :D
Me käytiin viimeviikol makuunissa ja mun oli pakko saada irtokarkkeja joita vapaaehtoisesti olen ostanu viimeks ehkä ylä-asteella... hmm huolestuttavaa ahmimista..:D
 
Heh, meillekkin on se poika tulossa ja mulla ei kans maistu yhtään sipsit ym suolaset, mut karkkii ja makeita viinirypäleitä menis kilokaupalla ;)
Mullakin on haalee linea negra mut kaveri sano et kun hän ootti kahta ekaa ja olivat tyttöjä, oli tuo viiva vaan nyt oottaa poikaa ja sitä ei oo, et siitä ei tosiaan taida pystyy arvioimaan sukupuolee..
 
heips!

Piti tuleman poksumaan taas, rv27+1 =)

Torstaina kävin sisätauti polilla ja insuthan ne anto mukaan...Sokeriarvot kun näyttäisi olevan nousemaan päin.
"Herkästi" olisi insuja pistettävä aamupalalla jos sokeriarvot on yli 7 ja myös pääaterioilla. Muutaman kerran olen jo pistäny kun tiedän että arvot menis yli.


t. a ja öttiäinen 27+1
 
No niin nyt on neuvolassa käyty.
Kaks viikkoa sairaslomaa supistusten takia. Mitään vaurioita ei oo tapahtunut, mutta lääkäri sanoi ettei voida ottaa riskejä et alkais tapahtumaankaan.
Muuten kaikki ihan ok.
Palailen asiaan kunhan tässä vähän aikaa taas huilin...
 
Neuvolalääkäri takanapäin täälläkin. Alla yhteenveto (ja suluissa edellinen käynti)

Rv 26+2 (22+2)
Paino +350g/vk (+328g), raskauden alusta yht. 5,4kg
RR 125/83 (131/87)
Hb 140 (139)
Sf 23cm (18cm)
Vauvan syke 145-160, liikkeet ++

Eli kaikki ok. :) Vähän meinas ruveta pelottaa kun terveydenhoitaja sanoi, että nyt pitää joka päivä muistaa huomioida, että vauva liikkuu. Ja jos ei päivällä ole tuntunut liikkeitä, niin illalla pitää makoilla vaikka tunti ja laskea, että vauva liikkuu ainakin 5 kertaa. Ja jos ei tunnu liikkeitä, niin Jorviin päivystykseen heti. :eek: Mullehan iski heti paniikki, kun meidän vauveli puuhaa välillä aivan mahdottomasti, mutta välillä on rauhallisempia päiviä. Tosin joka päivä tunnen kyllä jotain liikkeitä. Onneksi lääkäri sitten rauhoitteli, että se riittää, että joka päivä tuntuu jotain ja tässä vaiheessa ei vielä tarvitse laskea liikkeitä.

Paille Kovasti tsemppiä supistusten kanssa! Onneksi sait saikkua. Muistathan ottaa nyt oikein rauhallisesi. :hug:

amati Ai kun kurja juttu tuo insuliinin pistäminen. :( Ainakin jos on yhtään piikkikammoinen! Toisaalta se on pieni paha kun ajattelee, että se on vauvan parhaaksi.

Töiden pariin taas tämä tyttö...

Olivia & Vauveli 26+2
 
Tässä nyt munkin yhteenveto samallatavalla kun Olivia laittoi:

Rv: 26+0 (23+0)
Paino: +300g/vko (1050g/vko) kokoaikana paino noussut reilu 8 kg (aika paljon !!!)
RR: 142/92 ja 145/96 (141/86 ja 128/86)
Hb: 137 (146)
Sf: 24 (21,5)
Syke: 155 (156) ja liikkeet ++

Huh, mä jo säikähdin et mulle on unohdettu kertoa jotain oleellista liikkeiden tuntumisesta. Kyl mä ainakin tosi tarkkaan seurailen päivän aikanakin liikkeitä ja jos tuntuu ettei heti aamusta tunnu mitään niin pakko on mahaa tökkiä et saa vastauksia.

Pomo oli kyl hirmusen tyytyväisen kuulonen ku soittelin tossa sille tästä saikusta. Vähä just sen kuulonen et voiko olla oikeesti asiat näin... :kieh:
 
Pai Aika samoissa lukemissa mennään. :) Eikä tuo sun painonnousu vaikuta mitenkään suurelta. Meille mammoille tulee eri tahtia painoa raskauden aikana! Ja jätäs kuule pomon kiukuttelut ihan omaan arvoonsa - ihan tomppeli, jos ei ymmärrä, että vauva on tärkeempi kuin toimistolla istuminen!
 
Moi kaikille!

Pääsiäisestä on selvitty :) Kaikki sukulaispaikat tuli koluttua läpi. Meillä on aina juhlapyhinä kiire, kun muuten tulee harvemmin lähdettyä pk-seudun ulkopuolelle.

Kävin tänä aamuna sokerirasituksissa ja mulle soitettiin hetki sitten neuvolasta, että hieman oli arvot koholla. Normaalisti sokerirasituksen raja-arvot on vissiin 5.1, 10 ja 8.7. Mulla oli tuo eka 5.3 ja toka 11. Kolmas arvokin olikin ok. Eli vain kaksi arvoa meni hieman yli, mutta heti tuli lähete Naistenklinikan ä-polille. Sieltä saa ilmeisesti mukaan kotiin mittarin. Soitin miehelle ja sanoin, että saa sitten mitata mun sokeriarvoja, kun itse en pysty itseäni pistämään. Kaikki vereen liittyvä ei ole mun juttuni.

Muutenkin mulla on ollut viime viikkoina niin ähky olo, että pitää muutenkin ruveta syömään kevyemmin. Se onkin vaan helpommin sanottu kuin tehty. Onko muita, jotka joutuu/on joutuneet muuttamaan ruokavaliota sokereiden takia?

Muuten on ihanaa, kun pikkuhiljaa alkaa lumet sulamaan pois. Ja mulla on enää vain kolme viikkoa töitä jäljellä!
 
Mulla oli kanssa tänä aamuna sokerirasitus ja kyllä otti koville! Meinasin siis ihan tosiaan oksentaa vähän sen litkun juomisen jälkeen, et aika kova veikkaus on et sokereissa on häikkää. Vissiin huomenna neukkatäti soittaa ne tulokset mulle..
Hyi yök, en kyllä ihan just haluu tuohon uudestaan, vieläki ällöttää ku ajattelee!

Jahas, jos lähtis taas välipalalle...
 
Moikka :)

Täällä vettä sataa, aamulla olin hammaslääkärissä eipä ollut reikiä ja hammaslääkäri tokas et ei sulle varmaan tulekaan enää(what?) oon aina luullut et kyllä niitä reikiä voi tulla milloin vaan...

KELAN papereista, kannattaa lukea tarkkaan lisätiedot takapuolelta niin täyttäminen onnistuu, itsellä helppoa kun täyttelen niitä töissä muutenkin. Oma palkkikseni lähetti kelan sähköisen järjestelmän kautta palkkani 3kk ja sairaskassan kela-virkailija kysyy viim. 6kk tuloni sitten siitä äitiyslomaa edeltävältä ajalta eli ihan siitä päivästä kun palkanmaksuni kokonaan loppuu!

Itse vitkuttelen kelan papereiden palautusta tämän kuukauden loppuun jos vaikka saisin 2010 vuoden pakkauksen.

Käpy potkii joka päivä hurjasti,välillä tuntuu et se tulee mahasta läpi :LOL: Mutta sehän tosiaan vaikuttaa missä kohtaa istukka on ja kuinka se vauva siellä mahassa ylipäätään on, että tuskinpa syytä huoleen jos kuitenkin joka päivä jotakin tuntee.

Tilasin netistä ilmaisen sokerimittarin http://tarkkamarkka.us1.list-manage.com/track/click?u=53efd57b8d8aaa84ee77b353f&id=4cc066e54a&e=daa412a955

Kun mulla ei sitä sokerirasitusta automaattisesti tehdä niin voinpahan mitata silloin tällöin itse ;)

Mukavaa loppupäivää!

Fiinukka ja käpy 24+4
 
no niin, kelan lapuista selvitty, helpotti suuresti kun marssin ite suoraan sinne kelaan ja sanoin että en vaan tajuu muutamaa kohtaa. oli tosi mukava täti mua palvelemassa ja kaikki meni hienosti. nyt vaan mietityttää, että kun siinä on kohta, että työmatkoista aiheutuu matkakustannuksia, niin sitten se käski merkitsemään jonkin ruksin että toimitetaan myöhemmin... mitähän mun sinne nyt siis täytyy toimittaa niistä matkakustannuksista?? mutta ainakin se on nyt selvää, että rahat tulee ja pakkaus myöskin! :D ihan älytön helpotus!!! :heart:

voi ei, mulla ens viikon perjantaina toi sokerirasitus!!! :ashamed: jotenkin en pelkää sitä, että tulis huono olo siitä, koska en helposti tuu pahoinvoivaksi, mutta siitä oon jotenkin ihan varma, että arvot on kyllä koholla. ja oonkin yrittäny muuttaa ruokatottumuksiani jo ennen kun mulla sitä diabetesta todetaan, mutta vähän vaikeeta se on ollut. alussa sujui hyvin, mutta nyt 1,5kk:n aikana karkki ja sipsit ovat olleet mun parhaat kaverit... :ashamed:

niin, ja kelasta sanoi, että on ihan niillä rajoilla että kumpi pakkaus tulee, ei sekään voinut varmaksi sanoo kummankaan puolesta! eli yllätyksenä tulee... ;)

25+1 :heart: :heart: :heart:
 
Iso oma napa jos vaikka avautuminen tänne hieman auttais mieltä...

4,5 h Töitä takana ja 7 pvä saikkua edessä. Si-nivel vai onkohan se sitten nikama (oli mikä hyvänsä) on lääkärin mukaan kipeytyessään aiheuttanut nää kivut mulle ja määräs vahvempaa panadolia otettavaks tarvittaessa 1-3 krt/vrk. Jospa nää vaivat tästä vaikka menis ohi ja olis edessä veil ihan mukavaakin odotus aikaa ilman jatkuvaa kipuilua jostain suunnalta..:/ turhauttavaa,huoh.
---> takasin miehen kainaloon,mieli saattais hieman nousta.
 
Parisuhdetta on saatu pikkuhiljaa paikkailtua,mutta lapset sairastaa..mies lähti viemään kuopusta toistamiseen päivystykseen ja isommat oksentaa :ashamed:
Itsellä loppu juri kodinhoidontuki,ja oon työtön siihen kun jään äippälomalle..työkkärissä käynti oli masentava..täytyy hakea huomenna ympäri kaupunkia vaikka mitä liitteitä :ashamed: Yhdet lapsen synttäritkin ois järkättävä..mutta saa nyt nähdä joudutaanko perumaan..vatsatauti on ollut vasta noilla isommilla ja kuopuksella joku muu virus ja meillä ei miehen kanssa mitään,joten eiköhän taudit kierrä vielä hyvän aikaa..
Tänään nousin pyörän selkään ekaa kertaa,ja ajo tuntui hyvältä..rupeen nyt käymään pyörälenkillä joka päivä =) Käveleminen on yhtä tuskaa,supistaa ja mahaan sattuu heti kun vähän taaperran :ashamed: 3 viikkoa lääkäriin,saa nähä onko supistelut mitään aiheuttaneet..muissakin raskauksissa on supistanut joten en ole järin huolissani.
Poika on tosi vilkas..mietin että nukkuuko se ikinä :ashamed: Ei varmaan nuku sittenkään kun syntyy :ashamed:
Varastosta hain kaikki alle 70cm vaatteet ja onhan noita aikamoisesti :LOL: Pikkuhiljaa rupean pesemään vaatteita ja lakanoita yms vauvalle.Ostoksia ei tarvii kauheesti tehdä,jotain pikkujuttuja hankitaan.Tuli kyllä kyynelsilmään kun katoin niitä pikkuvaatteita,on ne niin ihania =)
hipsu 24+2
 
Tänään oli paluu arkeen, ihanaisen talviloman ja pääsiäisen vieton jälkeen... Aamu alkoi mukavasti sokerirasituksella, ja täällä myös oli ihan karseen huono olo siel labrassa sen sokrulitkun jälkeen. Pyörrystystä ja pahaa oloa, meinas todellakin oksu lentää! Mutta arvoissa ei ollu mitään häikkää, eli Laura-vm86 otahan ihan iisisti :) Huono oloisuus ei ole merkki mistään :)

Saatiin lomalla hankittua vauvelille vaunut, löyty kirpparilta siistit Brion yhdistelmät hintaan 80 euroa. Tuli huomattava säästö niissä :D Sit ostettiin Ikeasta hoitopöytä ja amme. Ja kirpparilta löyty tooosi edullisesti huippuhyviä vauvanvaatteita, ei paljon raaski kaupasta ostaan kun saa puoli-ilmaiseksi kirppikseltä ja viel niin hyvälaatuisia. Ihan uudenveroisia :p

Jees, ja näillä näkymin mun vimonen työpäivä olis 14.5. :D On kyllä tuo aika menny hurjan nopeeta... ja maha vaan kasvaa! Poika jumppailee päiväs aikaan (ja myös öisin) ihan mukavasti :heart:
Mutta mutta, vielä tunti töitä ja sitten kotiin...

Retuli ja Önni-poika 24+6
 
Pikainen oman navan purkaus...

Kävelin töistä kotio ja supisti taas lahjakkaasti.. mies olis jo kotona ku mä tulin (oli tullu han hetki ennen mua) kysyin käyttikö koiran pihalla niin sano että ei vie ollu ehtinyt.. Tästä nyt tunti ja kai mä joudun lähteen ton kans lenkille vaikka supistaa:( Mies perustelee menemättömyytensä sillä että ei ole hänen koira.. koira oli siis mulla jo kun aletttiin seurusteleen se oli sillon n. vuoden ja tänä vuonna täyttä kuus..
suututtaa ihan pirusti.. koska tosta koirasta tulee meidän vai tuleekokaan.. Lähenkö mä sit just synnyttäneenä koiran kans pihalle ja jätän huutavan vauvan miehelle!!!!

Mä annan kohta koko koiran pois ku en yksin jaksa kaikkee hoitaa...

Mut tää lähtee nyt suutus päissään pihalle :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Chili ja tyttö 26+6
 
:hug: :hug: :hug: Chilille!

Voih, täällä kans niin paha mieli että. Miehen veli heitti niin törkeetä juttua eilen meidän vauvan SUKUPUOLESTA, että loukkaannuin kovasti enkä edes tajunnut siinä mitään sanoa, typerryin vain täysin. Tuli sit itkupäivä tästä, ja mies ei tajua edes. Hänestä se oli huumoria, minusta ei, etenkin kun kohdistuin minuun. Voi rähmä, kun olis sellanen sanavalmis ja kipakampi, vaan kun on kiltti niin on kiltti :headwall: :headwall: :headwall:

Toivottavasti muilla kivempi pääsiäinen ollut. Nyt sairaalan pariin, vasta huomasin et jaksot tulee taas seiskalta. :)

Kääkkis ja Lapanen
 
Nyt on sitten pääsiäiset vietetty ja paluu arkeen oli karu...Työssäoppimassa vaatimattomasti sellaset 10h..ja huomenna uusiksi, toivottavasti ei vain näin pitkää päivää...

Neukussa kävin aamulla ja paineet oli ok, sydän jumputti 140-150krt/min, painoa tullut vajaa 900g/vko (liikaa, mut ei hirveemmin sanonut mittään) ja hb 140 paikkeilla. Ja kaikeksi yllätykseksi sf-mittakin taisi olla vain 22cm (viimeeksi 21cm, eli 1kk=1cm) ja turvotuksia alkaa tulla..Ja kaiketi mahakivut olleet supistuksia :| Mutta muuten näihin miun kaiken maailman kipuihin ei ottanut mitään kantaa :kieh:
Sokerirasitus ens ti ja neukkulääkäri+ultra 29.4 eli kuun lopussa...
Mutta yhteenvetona kaikki näillä näkymillä erittäin hyvin :heart:

Elikkäs siis mahaan koskee melkein koko aika, mutta ei niistä sitten kaiketi pidä huolestua..Pienoinen on tänään massussa ollut suht hiljaa, pitää varmaan kohta oikasta ittensä tuonne sohvalle ja kuulostella josko pieni päättäisi käydä riehumaan :D

Mie olen kohta ihan pulassa kun noita hankintoja ei ole tehty juuri ollenkaan, mies ei tunnu olevan hirmu kiireinen asian kanssa, mutta miula rupee kohta oleen hoppu, ihan jo senkin puolesta, että en enää yksinkertaisesti jaksa olla kaupoissa...

Mutta nyt postia hakemaan ja sit salkkarit

Rae ja Nyytti 24+5
 
Tää mama palas juuri Barcelonasta pääsiäisenvietosta, tulin vaan jälkikäteen poksumaan 27+0 (tänään 27+1).

Matka oli ihana, mutta ehdin kyllä vetästä pari paniikkikohtaustakin mm. siitä, että söin hostellin aamiaisella täysin homehtunutta voita ennen kuin huomasin että se oli ihan pilaantunutta (ja loin tietty hysteeriset listeria-ruokamyrkytys-yms-teoriat).. Ja lentsikassa oli pakko ottaa taas viintä lentopelkoon (ei paljoa!) ja yhdellä illallisella en yksinkertaisesti voinut kieltäytyä vuohenjuustosta ja valkohomejuustosta, tilanne olisi ollut liian nolo (koska ne epsanjalaiset ei todellakaan tajua, miksi joku ei söisi raskaana juustoja, eikä kielitaito oikein veny pastoröintisanastoon..). Eli oon ollut pahapaha mama :$ :'(

Ja juuri kun valitin, että vavva liikkuu liikaakin, siellä Espanjassa oli pari tosi hiljaista päivää, jolloin tunsin liikkeitä vasta myöhään illalla. Olin ai-van paniikissa ja maani myynyt ja itkuisa. Hmph.

Huomenaamulla sokerirasitukseen. Pitääkin nyt tankata vähän ruokaa, kun paasto alkaa kello 22! Raportoin sitten oman kokemukseni, että oliko se niin kamala kokemus. Toivottavasti ei.

Huomenna saan myös 6-kuukautisen vauvan hoitooni tunniksi, kun pikkupoikasen äiti käy hoitamassa työmiitingin äkkiä. Oon siitäkin aivan paniikissa, en oo koskaan hoitanut vauvaa edes tuntia :eek: Kääk!

Mutta pakko treenata, laskettuun aikaan alle 3 kuukautta! Kaks tunnetta vaihtelee keskenään: Tulispa Sulo jo, saisinpa tavata sen ihanan pienen! JA Voiks tän vielä perua?

 
Hellurei!

Martalle :hug: . Paljon voimia :heart: .

Mua taas korpee kaikki. Mä en yksinkertasesti jaksa olla töissä! En tiedä mikä paskaäiti musta tulee, mut tänäänkin oon kuunnellu 9h jatkuvaa itkua ni alkaa käymään jo henkisesti rankaks. Sit mun selkä sanoo työehtosopimuksensa kohta irti. Tänään kun jouduin olemaan tosi hankalassa asennossa aika kauan painava pieni ihminen sylissä, koski sen jälkeen alavatsaan ihan tosissaan. Ihan kuin joku paikka "repeäisi". Flunssakin vaivaa ja perkele...

Paljonko yhdessä viestissä saa kiroilla?

parempaa viikkoa kaikille :flower: !

Odotan ja hurjasti potkiva Emppu 24+1
 

Yhteistyössä