Heippa!
Tervetuloa kaikki uudet, tosiaan mahtava joulukuun ryntäys!
Matkustus on meillä vähän niin ja näin. Alkuun viihtyy ja usein nukahtaa, mut pidemmät reissut ottaa neitiä aivoon. Kun Milja oli alle kuukauden, ajoin yksin sen ja koiran kanssa vanhempien luokse reilu 200 km:n päähän ja kerran tissiteltiin välissä. Nyt en kyllä enää uskalla itsekseen lähteä, kun saa olla aina vetämässä yhden miehen tai naisen sooloa tuolle kimpoilijalle viimeistään siinä vaiheessa, kun matkaa takana tunti
Mut meillä kyllä rauhottuu, kun pysähdellään välillä! Mut ei mikään suosikkipaikka oo toi istuin kyllä. Pitäs kai kohta alkaa jo miettiä seuraavan istuimen hankintaa. Onko kellään hyviä vinkkejä?? Vaikka meidän neiti onkin aika mini (5 kk: 6450cm ja 64cm), alkaa toi Brion kaukalo tuntuu musta jo nyt ahtaalta.
dana Siis meillä myös Milja nukkuu iskän kanssa parhaiten. Joku salaliitto epäilen. Tai sit toinen vaihtoehto on se, et mä havahdun hirmu helposti. Ja kun mä havahdun, Milja herää vähän lisää jne. Oravanpyörä, jossa herätetään toisemme... Nukutaankin miehen kanssa vuorotellen eri huoneissa.En edes muista, milloin oltas viimeeks nukuttu vierekkäin:OEli mun on varmaan turha kommentoida noihin peiton heilutteluihin mitään.. En varmaan ees muistais enää, mitä laitetaan ja minnee.
... Ja toiv. dana selviää pian, mikä sua piinaa. Voimia:hug:
olive Aluksikin tervetuloa
Ja meillä ei vielä kirjoja oikein jaksa Milja kuunnella. En oo kyllä yrittänytkään kuin pariin otteeseen, mut neiti alkaa kiemurrella saman tien matosena siinä sylissä. Ei siis ole muutenkaan mikään sylivauva. Oikeestaan viihtyy sylissä vaan jos sylittäjä on liikkeellä koko ajan. Huomasinkin tuossa äsken, et mun selkä on totaalijumissa, kun oon kantanut pientä huonossa asennossa.
Soseet maistuu meillä vaihtelevasti. Edellisenä parina päivänä ei oo maistunut lainkaan, mut tänään taas paremmin. Tai oikeestaan eilen alkoi taas maistumaan, kun laitoin neidin syöttötuoliin syötön ajaksi. Eihän tuota vielä sais istuttaa, mut mä nyt jaksan uskoa, et noi muutaman minuutin päivittäiset sessiot ei tee neidistä kuomuselkäistä kellonsoittajaa. Mut ilmiselvästikin meillä asuu Bona-neiti! Bonat maistuu siis parhaiten. Tänään kokeilin sitä bonan kasvissosetta (porkkana-peruna-maissi-?)ja hyvin uppos. Hedelmät on ylitse muiden, marjoille vielä irvistellään. Hupaisaa on, et Milja tykkää niistä samoista, mitkä äidinkin mielestä on parhaita
Tessu Meilläkiin kiristää välillä vanne päätä. Mut molemmat kyllä tiedostaa, et johtuu väsymyksestä ja tän hetkisestä elämäntlanteesta. Mies tekee vuorotöitä ja kun on kotona, on oikeestaan melkein koko ajan vauvan kanssa, kun mä teen gradua. Oletteko saaneet puhuttua asioista?Tai oisko teidän mahdollista saada vauva hoitoon vaikka pariksikin tunniksi ja mennä yhdessä esim. ulos syömään ja juttelemaan asioista perin pohjin?
Puuh. Neiti on vedellyt taas jo tunnin unia. Pitäs varmaan tyhjentää rinnat, kun en oo kahteen vuorokauteen pumpannut- meillä siis imetys on loppunut tässä parin viimeisen vkon aikana pikkuhiljaa. Ja jos joskus menis itekin ajoissa nukkumaan, niin ois ehkä huomenna jopa vireessä
Eli adios.
A + Milja 5 kk ja rapiat