Voi miten ihania ultrakuulumisia täällä! Varailin minäkin eilettäin ar-ultraa ensi viikon torstaille, sinne saakka pitäisi jotenkin jaksaa odotella. Viikkoja tuolloin kasassa 6+5. Ekassa raskaudessa ultrattiin keston määrittämiseksi jo 6+1, ja silloi näkyi mainiosti sykkeet ja kaikki. Joten toivottavasti ensiviikollakin saadaan kaikki toivottu näkyviin.
Hurja tilanne sinulla Annuu! Onneksi pienellä kuitenkin kaikki kunnossa.
Kertomisesta: me ollaaan (tai siis minä olen, hehe) kertonut parille parhaimmalle ystävälleni, jotka tiesi yrityksestä. Muille ei olla vielä kerrottu ja ajateltiin tuon ar-ultran jälkeen perheillemme kertoa.
Helpottavaa kuulla, että on muitakin oireettomia tapauksia! Täällä ehkä aavistuksen tuntemuksia ollut, kun eilen väsytti aivan järjettömästi, tänään vähän samaa ja ehkä pientä kuvotusta ollut pitkin päivää (ainakin kuviteltavissa ) Välillä huolettaa niin hirveästi ja välillä luottoa ja uskoa tulevaan on kohtuullisesti. Mutta pakkoa sanoa, että on tämä alkuraskaus henkisesti raskasta aikaa! Oli kylä yrittäminenkin. Odotan vaan sitä seesteistä keskiraskautta, kunhan vaan onnellisetsi sinne saakka (ja siitä eteenpäin) päästäisiin.
Meillä olisi ikäeroa esikoiseen tulossa 2v 4kk. Ihan passeli.
Jahas, josko sitä kömpisi sänkyyn, tekisi mieli nukkua <3
Hurja tilanne sinulla Annuu! Onneksi pienellä kuitenkin kaikki kunnossa.
Kertomisesta: me ollaaan (tai siis minä olen, hehe) kertonut parille parhaimmalle ystävälleni, jotka tiesi yrityksestä. Muille ei olla vielä kerrottu ja ajateltiin tuon ar-ultran jälkeen perheillemme kertoa.
Helpottavaa kuulla, että on muitakin oireettomia tapauksia! Täällä ehkä aavistuksen tuntemuksia ollut, kun eilen väsytti aivan järjettömästi, tänään vähän samaa ja ehkä pientä kuvotusta ollut pitkin päivää (ainakin kuviteltavissa ) Välillä huolettaa niin hirveästi ja välillä luottoa ja uskoa tulevaan on kohtuullisesti. Mutta pakkoa sanoa, että on tämä alkuraskaus henkisesti raskasta aikaa! Oli kylä yrittäminenkin. Odotan vaan sitä seesteistä keskiraskautta, kunhan vaan onnellisetsi sinne saakka (ja siitä eteenpäin) päästäisiin.
Meillä olisi ikäeroa esikoiseen tulossa 2v 4kk. Ihan passeli.
Jahas, josko sitä kömpisi sänkyyn, tekisi mieli nukkua <3