Hei vain,
Täällä uusi odottelija liittyy varovaisesti seuraan. Keskiviikkona tein plussan ja laskuri sanoo, että kasassa ois nyt päiviä 4+5 ja la 14.7. Kauhistuttaa vähän et kuinka epävarmaa kaikki vielä on. En ole uskaltanut soittaa neuvolaankaan! Huomenna ois tavoitteena.
Itsellä on ollut oireena todella kova nälkä koko ajan, väsymystä ja etova olo. Eilen ja tänään on myös suoraan sanottuna ollut ihan helvetin tuskallisia vatsakipuja. Sattuu siis alavatsaan, eniten oikealle puolelle. Eilen kestivät puolisen tuntia ja itkin vaan kivusta ja siitä pelosta, että on keskenmeno tulossa. Tänään heräsin kuuden maissa samoihin kipuihin ja makasin vaan täristen ja itkien tunnin ajan kun tuntui niin pahalta. Loppupäivän ajan koko alavatsa on ollut ihan herkkänä, lähinnä siis liikkeille, ei niinkään jos painaessa. Toivon kuitenkin kovasti, että kyse ei ole keskenmenosta. Minkäänlaista vuotoa ei toistaiseksi ainakaan ole esiintynyt.
Tietysti pohdin myös kohdunulkoista raskautta, mutta olin ymmärtävinäni, että on hiukan aikaista kipuilla siitä noin paljon? Todennäköisin selitys lienee se, että mulla on "todettu" (eli ei olla löydetty mitään järkevää syitä oireille) ärtyvän suolen oireyhtymä, joka tosiaan oireilee erinlaisina vatsavaivoina ja saattaa esim. samana päivänä olla ummetusta ja ripulia ja kovia vatsakipuja. Nä vatsakivut on kuitenkin toista tasoa kuin ennen on ollut, mutta se mahdollisesti selittyy näillä raskauteen liittyvillä IIIHANILLA ilmavaivoilla. (Sellaiset on mulla aiemminkin ollut hyvin ikäviä) Tai sen jälkeen kun puolisko ehdotti että tä ois selitys, niin se on alkanut tuntua ihan vaihtoehdolta. No, joka tapauksessa huomenna soitan neuvolaan ja oon että APUA MITÄ TEEN? Jos osaisivat neuvoa voiko toi olla normaalia, vai enteileekö keskenmenoa.
Apua anteeksi, ei pitänyt täyttää ketjua supermielenkiintoisella pohdinnalla mun vatsan toiminnoista tms. Tietty jos muilla on kokemuksia vastaavasta niin kiinnostaa. Toivon, että kaveri pysyy matkassa. Epäuskoisesti siis mukana Nemme, 22, LA 14.7. esikoinen, TYKS