Omanapaisesti aloitan. Neuvolassa käyty. Viikot kuulemma 5+1. No samapa tuo, vaikka sit =). Sain lähetteen äitipolille alkuraskauden ultraan.. toivottavasti pääsis marraskuun aikana. Sit sovittiin että jos siellä kaikki ok niin varataan suoraan nt-ultra 22.12 jolloin rv12+0. Täällä nää kaks perusultraa vain maanantaisin kun on isolta kirkolta ultraaja talossa. Hirmu ymmärtäväinen ja hienovarainen oli minua kohtaan ja jäi hyvä mieli. Ultraan halus minut minun mielenrauhan vuoksi. Onneksi soitin sillo.. se yks th pilas vähä koko neuvolan maineen minun silmissä sillo kuopuksen ajoilta.. otin ihteeni ja pahasti. Mutta nyt oli hyvä =)
Synnytykset: 1. 39+1, 2. 38+2, 3. 39+0 ja 4. 38+0. Kaikki tytöt olleet 3300g kantturoissa, kymmenien grammojen heitot vain ja poika oli 3590g. Tämä syntyy kans etuajassa. JOS sinne asti päästään.
En saa punasta kännyllä.. Mutta minulle vois vaihtaa listalle:
LASKETTUAIKA 6.7.
Synnytykset: 1. 39+1, 2. 38+2, 3. 39+0 ja 4. 38+0. Kaikki tytöt olleet 3300g kantturoissa, kymmenien grammojen heitot vain ja poika oli 3590g. Tämä syntyy kans etuajassa. JOS sinne asti päästään.
En saa punasta kännyllä.. Mutta minulle vois vaihtaa listalle:
LASKETTUAIKA 6.7.