Oireista vielä...olen itkenyt kun luen näitä kirjoituksia! Siis itkenyt, en minä yleensä itke...Ja toinen ehkä oire...tein tänään ruokaa ja ruskistin jauhelihaa, en voinut tehdä sitä loppuun, kääntyi maha ylös alas ja kaikki tuli ulos. Samassa muistui mieleeni kuinka esikoisen aikana oksensin 24/7 viikolle 15saakka, pahoinvointi alkoi tuolloin jo ennen kuin tikussa oli se ihana ja odotettu viiva. Olin jopa välillä tipassa, koska menin huonoon kuntoon. Silloin muuten tuli tyttö, Kakkonen on poika. Kakkosen koko odotusajan aikana oksensin vain kerran. Toivotaan, että tällä hetkellä masussa tuntuva kupla kasvaa ja saamme sen kauan odotetun ja kaivatun pikku-kolmosen..
Liikunnasta: Itse liikun koirien kanssa päivittäin. Mutta se on lähinnä kävelyä, ei mitään hikiliikuntaa.
Doppleria minulla ei ole ollut missään raskaudessa, saa nähdä hankinko sellaisen nyt. Ja tuosta varhaisultrasta sen verran, että minä pääsen ultraan viikolla 8:n. (taustalla kolme keskenmenoa ja kaksi tuulimunaraskautta). Huomenna arvelin soittavani neuvolaan. Pohdin vain vieläkö pitäisi sitä ennen yksi kotitesti tehdä?
Liikunnasta: Itse liikun koirien kanssa päivittäin. Mutta se on lähinnä kävelyä, ei mitään hikiliikuntaa.
Doppleria minulla ei ole ollut missään raskaudessa, saa nähdä hankinko sellaisen nyt. Ja tuosta varhaisultrasta sen verran, että minä pääsen ultraan viikolla 8:n. (taustalla kolme keskenmenoa ja kaksi tuulimunaraskautta). Huomenna arvelin soittavani neuvolaan. Pohdin vain vieläkö pitäisi sitä ennen yksi kotitesti tehdä?