Heippa kaikille! :wave: Ja paljon onnea matkaan jokaiselle! :heart:
Mä varovaisesti voisin ilmoittautua tänne
Muutama päivä sitten tehty positiivinen testi ja tänään vähän viiva vahvistunut, kun oli kahden testin pakkaus, niin pystyi tekemään
omppunen/26/neljäs/TAYS/8.7
Meille tämä olisi siis neljäs (ja viimeinen
) ja tasaisella parin vuoden tahdilla, eli lapset nyt reilut 1v, 3v ja 5v
Kaikki ovat vielä kesän lapsia. Pojat meillä syntyneet kesäkuussa ja tyttö heinäkuussa, niin ehkä tämän sukupuoli on sitten se sama, kuin muilla samassa kuussa syntyneillä
Ei vaan, tuo tyttö (kuopus) on puhellut kovasti, että toivoisi siskoa, jo molemmista pojista olisi jo kuulemma toivonut siskoa, että hänen puolesta tyttö olisi erittäin tervetullut, mutta kun ajatuksella ollaan leikitelty, niin yksi velikin kuulemma kävisi, vaikka välistä sitten inhoaa poikia
Mä itse voisin tällä hetkellä kallistua siihen poikaan, mutta se tunne voi muuttua ja jos sinne asti päästään, niin ehkä sen sukupuolen voisi rakenneultrassa selvittää, niin kuin muistakin ollaan, niin osaisi varsinkin tuo tyttö soputua mahdolliseen poikaankin, vaikka omasta puolesta olisi yksi ja aika varmasti viimeinen kiva pitää yllätyksenäkin
Oireista: Aavistelin oireista (mm. väsymys, palelu ja perhoset mahassa tunne joka jatkui ja jatkui) raskauden, mutta yllätti silti, kun heti ekasta kierrosta tärppäsikin. Poppaskonsteja oli käytössä greippimehu, karpalomehu ja foolihappo, tiedä sitten oliko niillä mitään merkitystä
Nyt oireita sama kevyt väsymys, pissahätä, suun kuvuminen, nenän tukkoisuus, aamulla pieni ällötyksen poikanen, joka ikäväkyllä vain tästä pahenee ja jos menee yhtään samanlailla, kun aiemmin, niin ihan tuonne puoliväliin asti kestää :/
Nyt valmistautumaan tähän päivään
Voi, tässä välissä olikin tullut yksi huono uutinen, kun kirjoitin :/ Voimia
Prinsessat ja jospa kuitenkin olisi vain joku harmiton vuoto, kun niitä voi olla vaikka minkälaisia!!