Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

Täällähän on kovasti keskustelua pidetty yllä! :)

Uusia kovasti tullut mukaan hienoa, tervetuloa :)

Nicci: Täällä on yksi melko oireeton! rinnatkin olivat aiemmin aremmat mitä nyt.
Tosin palelu on välillä melko kurjaa, viltit ei tunnu riittävän millään. Pahoinvointia tai yhtään mitään
muitakaan oireita ei vielä pahemmin ole. Huomenna olisi vasta päivä kun täti tavallisesti tulisi kylään. Toivottavasti pysyykin poissa ja matkalainen pysyisi loppuun saakka yksiössään :heart:

Kertomisesta... Olen kertonut tähän mennessä yhdelle ystävälleni. Sekä miehen vanhemmat tietävät. Muille ei vielä olla kerrottu, koska tiedossa on että asia leviää kuin kulo valkea. Sitten onkin
inhottavaa jos keskenmeno tuleekin taas....

( . ) Toissapäivänä digi sanoi vielä, että raskaana 1-2 viikkoa. Tänään puolestaan kertoi 2-3 viikkoa. Kuitenkin minua vaivaa niin suuresti pelko keskenmenosta. Tuntuu, että aina pitää olla tarkistamassa onko vuoto alkanut tms. Tai sitten, että ultrassa paljastuu taas KKM tai että olisikin tuulimuna tms.
Ja kun nuita oireita ei ole. Jotenkin tuntuu toisaaltaan siltä, että voi kun niit oireita olisi niin ainakin jotakin tapahtuu tuolla.... Huhhuijja kuinka hankalaa toistaiseksi on. Fiilis on onnellinen mutta niin pelokas.

Taivaanrannan maalari & Muru 4+2

Hitto,en osaa käyttää tätä...yritän laittaa tähän tekstin joka näkyy paremmin,Niin kuin Taivaanrannan maalari on laittanut "Nicci" ja "kertomisesta"....kehtaisiko joku neuvoa :D.
Omaanapaa sen verran että oli pakko soittaa neuvolaan siitä hormoni lukemasta ja neuvolan täti oli sitä mieltä että ei huolissaan tarvii olla ja arvo on juuri oikea ja vahvasti raskaana ollaan,se helpotti!
Osaan niin yhtyä tuohon Taivaanrannan maalarin pelkoon,pelkään niin että seuraavassa ultrassa tapahtuu se sama kuin viimeksi KKM...jotenkin haluaisi iloita ja olla onnellinen mutta samalla hetkellä pelko ja epäusko iskevät ja vievät voiton....niin kamalaa :(.
Toivon kovasti että pysytään täällä ja kasvatetaan pikkuisia loppuun asti :heart::heart:

Emmuli, siinä tekstilaatikon yläpuolella pitäisi olla noita toimintoja. Jos pidät hetken kursoria kunkin toiminnon päällä, kertoo se, mikä toiminto on kyseessä. Kun maalaat sanan ja klikkaat esim. tuota B-kirjainta, saat lihavoidun tekstin. A-kirjaimesta tulee alasvetovalikko, josta voit valita tekstin värin.

Täällä pelonsekaisin tuntein odottelen pahoinvointia alkavaksi. Tai siis toivon, ettei sitä tulisi, mutta kaipa tuo on väistämätöntä. Sitten on kyllä mahdotonta pitää raskautta keneltäkään salassa... :x

Moikka!
Täällä taas nukuttu päivä kun lapset ollut hoidossa,huonoa oloa myös ollut ja päiväkodissa meinasin pillahtaa itkuun kun poitsu ei oikein ollut yhteistyö haluinen ;) On se pienestä kii :D

"piuu&Masukki 4+2" :heart:

Kirjottelinki tuonne "vanhalle" puolelle ensin.. :)

Heippa! Täällä ois kanssa yksi,juurikin plussanneena! <3

Neljä vuotta miehen kanssa ollaan yritetty yhteistä. (minulla 6-vuotias tytteli) ja nyt kesällä yksi tuulimunaraskaus,joka huomattiin vko 12 ekassa ultrassa.. Ilon ja pelon sekaisin tuntein täällä mennään! Kaikki sormet ja varpaat ristissä et nyt kaikki menis hyvin!

Laskettu-aika siis olisi 11.7.2013 :) Esikoisen päivä 3.7.2006 :)

Jännää,ihanaa,tsempit kaikille! :)

11.7/prinsessat/25/toinen/Satks

Viimeksi muokattu:
Kiitos Alabama,lähestulkoo aina käyn ipadillä ni täl on jotenki hankala toimia...tai kun pitäs mustasta jotain ni en oo huomannut miten se tällä onnistuu ku aina saan jotenki tekstit häviämään....:D
Eilen illalla tuli jotenkii tosi huono olo ja nyt aamusta sama jatkuu,toivon näiden olevan oireita....niin hullulta kuin se kuulostaakin mutta ainakin tietäs että siellä massussa pieni on :heart:.

Tervetuloa prinsessat :)

~Emmuli~ & pikkuinen 5+0 :heart:

Tervetuloa kaikille uusille plussanneille =)

Onko muilla mielialanvaihteluita? Ite huomaan, että saatan tiuskia ihan pienistä. Nytki sain nukkua hyvät yöunet, mutta kun tyttö alko aamupuurolla vähän sinnitteleen ja heitti maitomukin lattialle niin meinas hermot mennä.
Illalla sängyssä alko mahaa nipisteleen tai tuiviin..olin niiiin väsyny, että ei tarvinu ku pää laittaa tyynyyn niin uni tuli.

Päivitetty! :)

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussista :wave:

).( Mulla meinas just tulla oksu, kun keräsin esikoisen leluja lattialta.. : / esikoisen raskausaikana oli pikkasen vaan etovaa oloa sillon tällön, mutta varsinaista pahoinvointia ei ollut ollenkaan.. Saa nähdä miten tässä raskaudessa käy..

Voi ei.. tänään aamulla tein uuden testin,eri merkillä,ja negaa näytti :(
Onkohan sit kuitenki kyseessä ollu kemiallinen..? :( tänään pitäis kuukautisten alkaa,mut mitään merkeejä niistä ei vielä oo..
Nyt on kyl tosi surku olo,et pitiki olla hätänen ja testata nii ajoissa.. Tällä viikolla tullu kaks haamua,ja sit eilen selvä viiva,ja tänään nega..
Ei haluais luopuu toivosta,pakko huomenna vielä tehdä testi jos ei kk ole kuulunu.

Toivotaan nyt että täällä saisin pysyä! :/

Heissan kaikille!

Täällä ollaan hermorauniona. Tyhmänä ajattelin eilen aamulla vielä testaavani että saisin sen vahvemman viivan testiin ja kuinka kävikään, testi oli vaaleampi hiukan kuin edellinen. Joo joo joku voisi tulla sanomaan että tyhmä testaa kun jo kerran saanut plussan (joissain ketjuissa ilmennyt kommentti) mutta seitsemän vuoden lapsettomuuden, neljän vuoden hoitojen, muutaman keskenmenon ja kemiallisen jälkeen sitä ei usko ennen kuin joku lyö sen vasaralla päähän :D Noh, tänään aamulla sitten uutta testiä tietysti ja yhtä tumma kuin eilinen, siis ihan selkeä plussa on mutta se yksi oli hiukan tummempi. Sitten mieleeni tuli että minulla oli yksi tai kaksi vanhaa tikkua jäljellä eli voipi tuo vahvempi ollakkin eri erästä ja siksi näyttää vähän tummemmalta..

Vaikka pelko on että jotain olisi vialla niin en kuitenkaan jostain syystä usko että olisi mennyt kesken. Keskenmenoissa minulla kuitenkin ollut jollain tavalla oudosti mielessä että nyt ei ole asiat hyvin. Luotan siis tähän ja siihen että ne oireet joita ollut niin on edelleen. Mutta takaraivossa siis kuitenkin hirrrvvee pelko. Ja kaksi viikkoa vielä ultraan aaargh!

Eikö ole kiva kun on tällainen säätäjä samassa ketjussa :D

uusiakin oireita on. Häntäluu ja takalantio jomottaa niin kuin edellisessä raskaudessa, mutta silloin tuli vasta 7. viikolla tämä. Ja sitten meinasi äsken tulla ylös kun neitin kakkavaippaa piti vaihtaa. Haju teki niin julmetun pahaa vaikkei aiemmin ole tehnyt. Onko muilla ollut tällaista kenellä on jo useampi lapsi? Niin ja sitten se oire on palannut myös että kun pesee hampaita niin meinaa kyökkiä. Ja uskomaton väsymys iskee välillä siis oikein sellainen painava. Hei mullahan ei pitänyt olla paljon mitään oireita :D

appelsiini88 Mulla ei ole vielä tullut mielialan vaihteluita, mutta eiköhän ne sieltä tule jos eteenpäin päästään :) Nyt aloitin eilen neitosen itse syömisen opettamisen ja suht hienosti meni. ei vaan oikein osaa ottaa kunnolla ruokaa lusikkaan. mutta suuhun menee upeasti :D meillä on sellainen kunnon suojaliivi jonka puin hänelle niin ei kaikki vaatteet ole soosissa. aika touhua mutta kai se siitä sitten.

Tulipas tekstiä taas. Mutta siis peukkuja kaikille ja luotetaan että kaikki menee kuten elokuvissa!

prinsessat Jos raskaus on ihan alussa ja sun kuukautisten pitäis vasta tänään alkaa niin kaikki testit ei vielä näytä plussaa vaikka olisikin. Onko mahista hommata saman merkkinen testi kuin plussan antaneet ja testaat huomenna ylihuomenna uusiksi? Ei vielä kannata heittää toiveita kaivoon!

Minusta nuo liuskatestit on aika hyviä, näyttää herkästi. Ite tein niillä eka 2 vahvaa haaleaa plussaa, enneku menkkojen ois pitäny alkaa. Mulla kyllä tuo kierto on ollu esikoisen syntymän jälkeen tosi vaihteleva. Toivottavasti prinsessat seuraava testi näyttäis vahvaa plussaa!

Kannattaa tosiaan prinsessat käyttää samaa testiä millä testasit plussan aiemminkin. Jos siitä testistä viivaa ei näy niin voisi sanoa jo kemialliseksi.... Mutta toivotaan ettei näin ole :) tsemppiä!

Heinäkuisten pino kasvaa pikkuhiljaa, toivottavasti meistä kaikki saisi loppuun asti mukana pysyäkin.

onko muita jotka testanneet aikaisen plussan rv 3+ ? Mulla ultrassa eilen vastasi siis viikkoja 5+1 ja yllätyksekseni huomasin kun kalenteria katselin että olen ekan plussan saanut 3+2.... Ja tuolloin kuvittelin olevani jo pitemmällä. Mulla ei ole kuukautiskierrosta hajuakaan, kierukka poistettiin vasta.... Mietin vaan että onko mahdollista saada oikeasti plussaa noin aikasin, pelottaa että onko pikkuisen kehitys pysähtynyt....

Hei!

Täällä yksi odottaja ilmottautuisi mukaan.. Laskettu aika olis 6-7.7 tarkentunee ultrassa kolmen viikon päästä.. Kierrot heitelly jonkun verran ettei tarkkaa osaa vielä sanoo.. Meillä entuudestaan kaksi poikaa 09 ja 11 syntyneet.. Ikää minulla on 23 vuotta ja tuleva synnytyssairaala on k-hks..

Kertomisesta.. Jos tämä nyt jatkuu niin aattelimme isännän kanssa jouluaattona kertoa..

Viimeksi muokattu:
Näkyykö sulla jo ultrassa niin hyvin? Kun ite kävin 4+5 eikä näkynyt juuri mitään....paikka kylläkin johon lääkärin mukaan olisi kehittymässä sikiö....!
Näkyi ruskuaispussi sekä sikiökaiku, eilen siis oli 5+1. Mutta jokainen alkiohan kehittyy niin omaa tahtiaan... Mulla näkyi esikoisesta 5+5 ultrassa 4mm alkio sekä sykekin.

Muoks. Muistin tuon esikoisen rv:t väärin, 5+5 näkyi syke, ei 5+4.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Henkari! Lisäsin sut listalle. Laitoin sulle LA:ksi 6.7 mutta sen voi sitten tarvittaessa muuttaa.. :)

Tuli varattua sitten eka neuvola jo, kun soitin terkkarille esikoisen kakka-asioita, niin samalla tuli mainittua tästä uudesta raskaudesta.. :) 27. päivä olisi se aika.. Kauhulla taas odotan sitä iloa, että pitää olla sen 4 tuntia pissimättä.. :headwall: ultraan en saanut lähetettä, koska edelliset menkat sopii kuulema sopii niin hyvin tohon plussauspäivään, eli ei vielä sanonut tarkkoja viikkoja tai laskettua aikaa, mutta puheista käsitin, että laskevat sen siellä 28 päivän kierron mukaan, vaikka sanoin, että kierrot on ollut 42-31 päivää..

Minix on tää raskaus kyllä kummallista aikaa kun hehkutetaan pahaa oloa!! :LOL:

Voi,nyt se pirun lääkäri soitti....miulla on nuo hcg arvot koholla,siis viikkoihin nähden...en kyllä tajua kun kaikki nuo taulukot josta olen katsonut ni näyttää että 1000-7000 näille viikoile ja miulla se luku oli päälle 2500.... Outoa sanon minä. 14.10 uusinta koe ja 15.10 se ultra. Nyt vasta pelottaakin :'(.

Ilmottaudun tänne hiljaisesti. Yk 12 ja aikasemmin ei oo ollu raskauksia. Eilen plussasin CB plus testillä selkeen plussan, mies halus et varmistelen asian tänä aamuna.. Samaisella testillä tulos oli ihanihan säälittävä haamunen ja meinasin vaipua synkkyyteen kunnes tsemppasin työpäivän ja kävin hakemassa pari pregcheck testiä ja sekä liuska että puikko näytti selkeen plussan minuutin sisällä.. Toivotaan kaikille tarrasukkia :heart:

Niin ja piti lisätä että mullahan siis pitäis menkkojen huomenna vasta alkaa, mut niin selkeet plussat ja aivan kauhee pahaolo ollut jo tän viikon et uskallan jo vähän iloita :)

Huomenna työpaikan pikkujoulut, mut mulla iskee hirvee oksennustauti yönaikana niin en voi mennä muita tartuttamaan ;)

Mites ens vkonsunnuntai, meinaako kukaan muu kenellä on eka raskaus (tai teillä joilla on jo lapsia, jos sattu olemaan eka isänpäivä raskausaikana) ostaa isänpäivälahjaa?

12.7/vipe-/22/1/NK?

Viimeksi muokattu:
Voimia kaikille huonoja uutisia ja muutenkin takapakkia ottaneille!! Ja uusille enemmän kuin tervetuloa munki puolesta :)

Täällä Väsyä,palelua ja etomista (tällä hetkellä varsinkin kun teetä lipitän..)
Kaupassa meinas taas itku tulla ku alkoi sattua alavatsaan ja alaselkään,siellä oli taas koko kylän väki sekaisin un kaupat huomenna suljettu.. Ehkä johtui sitten siitä pitkään seisomisesta koska selkä on niin huono. Autossa helpotti kun pääsi istumaan. Mulla tuo mielialan vaihtelu näkyy sillai että otan nokkiini jos mies sanoo vahingossa jotenki loukkaavasti ja sitten TUO ärsyttävä pillitys herkkyys!! :kieh:

*piuu&Masukki 4+3* :heart:

Voi,nyt se pirun lääkäri soitti....miulla on nuo hcg arvot koholla,siis viikkoihin nähden...en kyllä tajua kun kaikki nuo taulukot josta olen katsonut ni näyttää että 1000-7000 näille viikoile ja miulla se luku oli päälle 2500.... Outoa sanon minä. 14.10 uusinta koe ja 15.10 se ultra. Nyt vasta pelottaakin :'(.
Pakko tulla tänne vieraaseen pinoon huutelemaan, mutta josko Emmuli, siellä masussa oiskin tuplat kun HCG koholla viikkoihin nähden?

Yhteistyössä