Heissan kaikille!
Täällä ollaan hermorauniona. Tyhmänä ajattelin eilen aamulla vielä testaavani että saisin sen vahvemman viivan testiin ja kuinka kävikään, testi oli vaaleampi hiukan kuin edellinen. Joo joo joku voisi tulla sanomaan että tyhmä testaa kun jo kerran saanut plussan (joissain ketjuissa ilmennyt kommentti) mutta seitsemän vuoden lapsettomuuden, neljän vuoden hoitojen, muutaman keskenmenon ja kemiallisen jälkeen sitä ei usko ennen kuin joku lyö sen vasaralla päähän
Noh, tänään aamulla sitten uutta testiä tietysti ja yhtä tumma kuin eilinen, siis ihan selkeä plussa on mutta se yksi oli hiukan tummempi. Sitten mieleeni tuli että minulla oli yksi tai kaksi vanhaa tikkua jäljellä eli voipi tuo vahvempi ollakkin eri erästä ja siksi näyttää vähän tummemmalta..
Vaikka pelko on että jotain olisi vialla niin en kuitenkaan jostain syystä usko että olisi mennyt kesken. Keskenmenoissa minulla kuitenkin ollut jollain tavalla oudosti mielessä että nyt ei ole asiat hyvin. Luotan siis tähän ja siihen että ne oireet joita ollut niin on edelleen. Mutta takaraivossa siis kuitenkin hirrrvvee pelko. Ja kaksi viikkoa vielä ultraan aaargh!
Eikö ole kiva kun on tällainen säätäjä samassa ketjussa
uusiakin oireita on. Häntäluu ja takalantio jomottaa niin kuin edellisessä raskaudessa, mutta silloin tuli vasta 7. viikolla tämä. Ja sitten meinasi äsken tulla ylös kun neitin kakkavaippaa piti vaihtaa. Haju teki niin julmetun pahaa vaikkei aiemmin ole tehnyt. Onko muilla ollut tällaista kenellä on jo useampi lapsi? Niin ja sitten se oire on palannut myös että kun pesee hampaita niin meinaa kyökkiä. Ja uskomaton väsymys iskee välillä siis oikein sellainen painava. Hei mullahan ei pitänyt olla paljon mitään oireita
appelsiini88 Mulla ei ole vielä tullut mielialan vaihteluita, mutta eiköhän ne sieltä tule jos eteenpäin päästään
Nyt aloitin eilen neitosen itse syömisen opettamisen ja suht hienosti meni. ei vaan oikein osaa ottaa kunnolla ruokaa lusikkaan. mutta suuhun menee upeasti
meillä on sellainen kunnon suojaliivi jonka puin hänelle niin ei kaikki vaatteet ole soosissa. aika touhua mutta kai se siitä sitten.
Tulipas tekstiä taas. Mutta siis peukkuja kaikille ja luotetaan että kaikki menee kuten elokuvissa!