Mua ottaa kaaliin miehen vanhemmat. Siis mukavia ihmisiä ovat ja paljon heidän kanssa esim. viime kesänä mökillä oltiin kun mies oli isänsä kaverina terassin ja veskin rakennus urakoissa. Miehen vanhemmat on n. 10v vanhempia kuin mun vanhemmat ja sen huomaa.. Anoppi puhuu koko ajan,vaikkei ois mitään asiaa ja sillä on tapana puhua asiasta jotenkin mainitsematta asian pointtia,siis sitä mihin se liittyy. Selostaa vaan mitä kukakin on mieltä asiasta tai mitä kukakin on sanonut jne. Siis asian aihe ei tule esille ennen kuin kysyy että mistä puhut.Selostusta tulee taukoamatta.
Sit toinen on ruokailu. Vaikka oltas kotosalla syöty just ja sit sinne kahvittelemaan mennään,niin heti lautaset pöytään ja "syökee,syökee.." kuuluu molempien suusta. Mä en tarvi ruokaa yhtään enempää kuin jaksan syödä. Anoppikin sanoi että "syöhän nyt niin pikkukaveri ehtii kasvaa sektio päivään ihan normaalin kokoseks.." Just. Se ottaa kyllä sen minkä tarvii vaikkein söiskään koko ajan..
Miehen isä taas kiroilee koko ajan ja tähän asti olen pystyny sen suodattamaan,mutta nyt jotenkin särähtää kauheesti korvaan kun joka kolmas sana on vittu,perkele,saatana...tai hieman nätimmin "saameri,perskatti,helekatti.."
Siis ihan normaali asia vaikka "pitää käydä tekemässä lotto,jos saatana vaikka jotain voittas,saameri" tai "kylläpä meni pitkäveto meni vituiks,perseperkele" Mä en jaksa kuunnella tota yhtään!!
Ja nyt ois pitäny sinne mökille lähtee. Sanoin eilen miehelle että menis yksin,mä en halua lähtee kun mökkitie on ihan järkyttävän kuoppainen jne. tuntuu mahassa ihan kauheelle! Ja toisekseen jos jotain alkas masussa tapahtua,ei siellä ois ketään ajokuntosta jos lähtö tulis.
Appiukko kittaa olutta koko ajan ja lopuks illasta tempaisee jonkun kossupullon,humaltuakseen lopullisesti.
Mieskin isänsä seurana joitakin ottaa ja anoppikin pari,muttei sillä ole korttia jos pitäs lähtee. Itse saisin suppareineni ajella KYS:iin..:headwall:
Mua ottaa aivoon tuo kaljankin kanssa läträily,ärsyttää kattoo kun koffin tölkki huulilla on koko ajan joku,ihan sama minne kattos. Ja aamullakin heti aamupuuron jälkeen appiukko tuumaa "taidanpa ottaa kaljan,perkele, kun ei tässä vielä taideta olla lähdössä mihinkään,perskatti.." Justjust.HETI AAMUSTA KUN VIIMESEKS ILLALLA SITÄ KATTO!!!
Mies ei ymmärrä mun pointtia,hittookos siinä että noituu kuin turkkilainen kaljatölkki kourassa kun itse on kasvanu siinä porukassa.
Mulla huonoja kokemuksia humalaisista ihmisistä,isäni otti kovasti viinaa kun oltiin pieniä,mut isä oli vasta sen ikäinen silloin kun mä olen nyt ja kolme alle kouluikästä oli ja taksi-ura alussa..mut silti. Porukat riiteli paljon ja muutaman kerran poliisit kävi meillä. Setäni oli iha täyspäiväinen juoppo,kunnes n. 15v sitten tuli uskoon ja on ollu kuivilla siitä asti. Eno oli juoppo-hullu joka hakkasi vaimonsa,nyt ollu juomatta 4v. Ukkini joi myös paljon kun äiti oli nuori. Ukin setä istui aikoinaan taposta linnassa,huh! Semmonen suku...
Exä narsistinen lääkkeiden-viinan-huumausaineiden sekakäyttäjä, väkivaltainen yms. Mutta silti mies ei tajua!
Nyt jotenkin kun itse on tulossa äidiksi,en kaipaa ketään muita äitejä omaani tai anoppia..Jotenkin tulee viimeinen aikuistuminen nyt oman lapsen myötä ja haluan olla nyt oman perheeni kanssa: mies,minä,koira ja vauvan odottelu. Miehellä taitaa vaan olla toisinpäin eli kaikkien muiden ihmisten seura kelpaa,mua kai katellu tarpeeks..:$
Mökillekään ei koskaan päästä kahdestaan,paitsi ehkä nyt tulevalla viikolla.. Mutta en uskalla lähteä sinne jos vaikka alkaa tapahtua. Tästä kotoa kätsempi lähtee ja tänne parempi vaikka lanssi soittaa. Mökille on tästä meiltä n. 12km. eli ei kaukana mutta silti keskellä metsää on..
Pakko oli purkautua kun niin ärsyttää nuo ihmiset. Ja pinnan kiristelyä tainnut olla teillä muillakin eli kuulunee raskauden loppuaikaan?
Tipetsu ja Ykä rv 33+6 Huomenna poksahtelee!!!