Ihania ultrakuulumisia! Ja tervetuloa taasen uutukaiset Masut! :wave:
Lueskelulinjalla olen täysin ollut, tuntuu että tekstiä tulee niin paljon ettei oikein itse enää tiedä mistä kirjoittaa. Mutta jotain pientä nyt taas.
Meille sattui onneksi tosi mukava
neuvolatäti, tosin ekalla kerralla mukana oli myös aika hölmön oloinen harjoittelija, joka vähän häiritsi oloani. Oli jotenkin hermostuneen ja epäpätevän oloinen. Tosin niinhän varmasti jotkut opiskelijat saattavat olla, mutta tästä tuli itselleni vähän ikävä olo, kun eka kerralla neuvolassa olisin kaivannut enemmän tukea itse. Nyt tuntui hiukan että tuin harjoittelijaa, että hän osaisi tehdä työnsä. :S Noh, onneksi ensi kerralla (2.2) mukana on varmasti vain oikea neuvolatäti.
Seulavastauksetkin tulivat, ei suurentunutta riskiä! Huoh!
(.) Masuturvotus on häipynyt, ja tilalle on tullut mukava pieni kumpu. :heart:
Saimme dopplerilla sydänäänetkin kuulumaan ekan kerran 12+0, oli se vaan ihanaa kuunneltavaa. Eilen oli taas pakko pikkuista kuunnella, ja luulen kuulleeni myös liikkeiden ääntä.
Päätin myös aloittaa selkäkipujen vuoksi (ja muutenkin tietysti)
äitiys/raskausjoogan, onkos muilla kokemuksia? Ohjaaja vaikutti puhelimessa oikein mukavalta, ja kertoili jonkun verran tuntien ohjelmasta. Itsellenäni ei ole kokemusta ennestään minkäänlaisesta joogasta, mutta vakuutteli että helposti asiat sisäistää, kun edetään niin rauhalliseen tahtiin. Ensi perjantaina aloitan, voin sitten kertoilla lisää.
Hauskaa viikonloppua Masut!
Meillä taas edessä Ruotsin risteily, tällä kertaa yhdet sukulaisviiskymppiset tiedossa.
A & Minityyppi 12+5