Huomenet Masukit
!
Täällä ollu vilkasta keskustelua, ihanaa lukea samalla kun syö aamupalaa
!
Tänään itsellä vapaa päivä niin ei ole sellaista kiirettä, neuvolalääkärikin vasta tuossa 13 pintaan , tuun kertomaan sieltä kuulumiset sitte vielä tänään myöhemmin
!
Haluista on keskusteltu täällä aika paljon, no itseäni haluttaa aamuisin kun herään ja töissä tulee sellanen olo et voi kun nyt sais
mutta meillähän oli tosiaan niin kauan kun havaitsin pienintäkään vuotoa , niin se makkarin puuhaus kielto.. että ei tässä ois voinutkaan mitään puuhailla, vaikka nyt kun vuodot loppuneet , ei silti ole tullut vain puuhailtua.. olen iltaisin niin väsynyt että hipsin melkeen heti esikoisen mentyä nukkumaan, niin itsekin suihkun kautta petiin, en jaksa valvoa yleensä 21 pidempään... josko sitten tulis aktiviteettii kun toi väsymys helpottaa !
mulla on niin super ymmärtäväinen mies, että ei kyllä kiukuttele jos ei vähään aikaan saa, esikoisestakin oli aika pitkälti ilman.. vaikka puhelikin sillon kun olin raskauden alussa " että eihän meillä mene niin että oot haarat ristis 9kk"
D ei nyt sentään mennyt niin.. mutta ei kovin aktiivistakaa ollu.. silti on jaksanu minuu kattella, on vaa nii super ymmärtäväinen muutenki <3
painosta mulla painoa lähtenyt 1 kilo viime neukku käynnistä.. nyt kun meen tolleen päiväs aikaan sinne, niin oon kerenny syömään aamu ja päiväruuan, sekä juoda varmaa aika paljon.. niin se voi olla paino näyttää ihan samaa kun viimekski..
susseli kyselit kertomisesta työpaikalle, meillä töissä on porukka tiennyt jo "kauan" .. yhdelle työkaverille kerroin jo viikolla 6.. ja lopuille sitten varhaisultran jälkeen eli siinä 7 viikolla.. meillä on aika pieni työyhteisö.. ja painavia juttuja tarvii kantaa, niin näin tarpeelliseks kertoo ajoissa, kun en itse niitä älyttömän painavia juttuja kantele.. muut saa tehä ne hommat
Mielihaluista on aikasemminki puheltu, mut mulla on tullu ny iltasin ihan tavaksi että teen itselle hedelmälautasen.. pilkon 1 appelsiinin, 1 päärynän, 10-15 viinirypälettä , sitten muunnellen siihen joko 1 sitruuna/1 persikka yms..
Jos vaan viitsii niin kylhän hedelmät terveellisii o , vaikka sisältävätki paljo hedelmäsokrua, mut ei ainakaa vie o vaaka näyttäny et hedelmät ois pahasta, kyl ne sit jostain muust tulee?!
Oon yrittänyt myöskin ruveta juomaan maitoa.. itse olen todennut että ei laktoosi sovi, joten juon sitte laktoositonta ja muuteski laktoosittomia tai vähä laktoosisia tuotteita käytän , neukkulassa asiasta mainitsin myöski viimeks, piti tärkeenä et sais sit juustosta, jugurteist ihan mistä vaan, sanoi et kyl vauva tarpeensa ottaa, mut jos muutenki syö maitotuotteita vähän, niin siinä sit ei omaan elimistöön jää enää mitään ..
parhaani siis yritän
sokerirasituksesta esikoisesta jouduin, koska laski et painoindeksi oli mulla sillon just vajaa sen 26, ja sano et jos on lähinnä se 26 ni sit pitää mennä siihen, vaikka meil ei suvus mittä riskei olekka.. mut jouduin siis painoindeksini takia siihen.. nyt indeksini nettilaskurin mukaan on 25,2 , eikä sokerirasituksesta ole ollut puhettakaan, ihmettelen jos muutamasta kilosta on kiinni et joutuuko siihe vai ei
Jotein voishan siihen varautua että voimpi siihen joutuu.. jää nähtäväks! ei se nyt ihan kamalaa ole, kamalinta se nälkä
toi painoindeksiki on nii häälyvä !! kosk 24,9 on vie normaali
ja sit 25 on sit jo lieväylipaino
ja ko tähä ruudulki noi luvut laittaa ni aika hassua et 70 on normi mut 71 yks sit jo liikaa :'D yhest kilost o kiinni tollanenki..
oho tulipa jauhettua
... no kätsäsitte varmaan mitä tarkotan..
!
naimisiin menosta on myöskin juteltu, Onnea niille jotka lähi kk on menossa naimisiin<3
Itse haluan suht koht isot juhlat ja kirkkohäät, ja molempien puolilta tyyliin koko "suku" sitte mukaan juhlimaan
Se on se päivä millon saan yhden päivän olla oikeen prinsessa, pukuineen päivineen
mutta se päivä tulee olemaan varmaan tossa.. hm joko ens vuoden kesällä tai sit parin vuoden päästä kesällä.. ei ole nyt päätetty vielä.. tämäkin vuosi ois voinu olla, mutta menee muutama tästä ihan lähisuvusta naimisiin, niin hylkäsin tämän vuoden sitte ilomielin, ja nyt kun vauva vielä tulossa..
Kihloissa ollaan oltu nyt pari vuotta , hieman päällekin
Joku oli myös puhellut että lapset saaneet äidin sukunimen automaattisesti, kun ei ole naimisissa.. Meillä sitten taas pojalle laitettiin isänsä sukunimi , koska jokatapauksessa jossain vaiheessa lapset saisivat isänsäsukunimen, niinkuin minäkin.. . kun naimisiin ollaan päätetty mennä vaikka päivämäärää ei olekkaa päätetty
<3
tulipa tekstiä
! lisää sitten viel myöhemmin..
Mirkelo & Nyytti 13+0 POKS ;D !