Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista ja tsemppiä vielä niille, jotka odottelee varmistusta!
Tervetuloa kaikki uudet pinoon
Mulla vaihtui sitten LA kesäkuun puolelle maanantaina neuvolassa. Eli
Brita, kun seuraavan kerran muokkaat, niin voitko vaihtaa mulle
LA:ksi 30.6 ? Kiitos!
Niin ja mielelläni jäisin tähän pinoon juttelemaan, jos sopii
Ei mitään ihmeellisyyksiä tuolla neuvolassa; papereiden täyttöä jne. Oli kyllä hassua, kun th puhui kaikkea, että sitten tammikuussa, kun tuut uudestaan etc. ite, kun ollenkaan ole vielä antanut itselleni lupaa edes ajatella, että meille tulisi vauva ensi kesänä. Oon niin varpaillani tän odotuksen suhteen kuin voi olla. NP-ultra olis sitten jo kahden viikon päästä, hui! Sormet ja varpaat ristiin, että päästään sinne asti! Ton hematooman takia mennään jo noin aikaisin. Viikko on hematooman löytämisestä eikä oo kyllä ulos vuodellu. Uskaltaakohan tässä toivoa, että se olis imeytynyt takaisin kudoksiin?!
Th oli sitä mieltä, että nyt pitää vältää nostelua ton hematooman takia. No, aika helppo juttu ton 1-v. esikoisen kanssa, joka ei vielä kävele..
Pahaa olo on ollut tällä viikolla joka päivä. Jännästi ihan erilaista kuin mitä esikoisesta oli, joka siis oli kuvotusta aina systemaattisesti iltaisin.
Sori tytöt omanapainen kirjoitus. On tullut niin paljon tekstiä, että ei pysy ajatukset mukana.
Hauskaa viikonloppua
Lavelyn 8+6