Mulla oli viime viikolla se neuvolalääkäri joka ei kertonut että mitenkä päin vauva majailee (edellinen neuvolatäti oli kyllä sitä mieltä että olis pää alaspäin), huomenna olis sitten neuvola jossa sitten toivottavasti selviää mitenkä tuo pikkuinen tuolla majailee. Itsellä tosiaan huoli siitä että olis isokokoinen, varsinkin ku lääkärikin niin mainitsi, vaikkakin sanoi heti perään ettei ole huolissaan. No eipä hän sitä joudu punnertamaan pihalle vaan minä ite. No turha kai sitä enempää on jännittää.
Remontista tavallaan remontti hieman kesken ja samalla kyllä on viel nuo himputin osa muuttotavaroista laittamatta paikalleen. Lisäks tässä hoksasin et pakko alkaa katsoa tuohon yhteen lipastoon pikkuiselle noita vaatteita valmiiks jos mä meinaan niitä vielä ennen pestä (kaikkia en kylläkään pese ku ei oo niin kauhea ikäero) Lisäks tarvis katsoa neutraalit, poikamaiset sekä tyttömäiset eri pinoihin, neutraalit tietysti suoraan lipastoon ja noi muut odottamaan sitä kumpi syntyy.
Maijamehi ja katkarapu rv 36+5
Remontista tavallaan remontti hieman kesken ja samalla kyllä on viel nuo himputin osa muuttotavaroista laittamatta paikalleen. Lisäks tässä hoksasin et pakko alkaa katsoa tuohon yhteen lipastoon pikkuiselle noita vaatteita valmiiks jos mä meinaan niitä vielä ennen pestä (kaikkia en kylläkään pese ku ei oo niin kauhea ikäero) Lisäks tarvis katsoa neutraalit, poikamaiset sekä tyttömäiset eri pinoihin, neutraalit tietysti suoraan lipastoon ja noi muut odottamaan sitä kumpi syntyy.
Maijamehi ja katkarapu rv 36+5