Miehen biletyksestä Hmmh,meillä mies on ollut kova menemään aina. Tämä siis johtunee siitä että mies ollut sinkku siihe asti kunnes me alettiin seurustella v. 2009..Mies oli tuolloin sinkku aikoinaan joka viikonloppu baareissa ja meni kavereineen ympäri kyliä. Mistäkö tiedän? Olemme tunteneet mieheni kanssa toisemme 14-vuotiaista asti ja pyöritty samassa porukassa aina.
Mies on selvästi vähentänyt menojaan sen jälkeen kun alettiin seurustella,mutta toisinaan hänellä on kaiken maailman kotkotuksia muutamanakin viikonloppuna peräkkäin..Kotona kuitenkaan harvemmin ottaa ja jos ottaa niin just pari-kolme olutta saunan jälkeen tms. Olen kuitenkin tehnyt selväksi että kesäkuun vaihduttua,on ajo-kunnossa 24/7 ja nyt olen antanut mennä jos on halunnut. Hänellä ei kuitenkaan mitään ongelma ole alkoholin kanssa..Paljon hänellä harjoituksia ja pelejä niin tietysti ois kiva jos viihtyis kotona viikonloput mun kanssa,mutten ala rajottaa hänen menojaan. Niin kauan kun biletys ei ole joka viikonloppuista,kaksi päiväistä,juomista arki-iltoina,ei vaikuta meidän toimeentuloon,käyttää omia rahojaan,on homma ok.
Toivon toki etten tarvitse missään kohtaa puuttua menoihin,eli älyää itsekin koska on aika lopettaa ja alkaa odotella Ykän syntymää..
Meillä siis omat rahat vielä,joku varmasti haluaa tuota selvemmäksi..
Ostan itse itselleni omat härpäkkeeni omilla rahoillani,mies bilettää tms. omillaan. Mutta Ykän kamat hankitaan puoliksi. Mä maksan meillä yhtiövastikkeen,mies lainaansa lyhentää. En siis omista kämpästä mitään,mies ostanut aikoinaan yksin asunnon. Siksipä tämä pieni kaksio siis meillä nyt.
Tulipa pitkä länkytys
Vauveli on kovasti tänään mellastanut masussa. Ihan useita tunteja putkeen tuntunut mojovia potkuja ja muljahduksia. Välillä tuo masu kiristyy. Tai siis tuntuu että kohtu venyy alaspäin ja vihloo. Sama juttu kun yöllä kääntää kylkeä keskellä kohtua siis alamasulla,navan alapuolella,tuntuu tuo kireys ja tuntuu ettei masu ikäänkuin käänny muun kropan mukana toiselle kantille. Joutuu hieman kädellä tukemaan mahaa kun kääntyy. Onko tuo nyt ihan normaalia? Ei siis ole mitään nivus kipua tms.
Flunssa iski viikko sitten nyt yskän rippeet tähteenä siitä ja tuo sama nipistys/kiristys tuntuu samalla kohtaa masua aina yskiessäkin tai huokaistessa/hengittäessä syvään. Pitäskö tuosta huolestua?
Ai niin,tisseistä tuli tänään jotain keltasenoranssia töhnää! Esimaitooko se nyt on vai? Tähän asti tullut puristettaessa kirkasta nestettä..
Ja muuten: Joku täällä kirjottelikin aiemmin,että jos joillakuilla jo vauvan nimi valmiina,ois kiva jos jakaisi sen meille muillekin
Eihän me täällä tunneta toisiamme ja saattaisihan sama nimi tulla vauvalle kuin sattuman kautta,vaikkei sitä täältä olisi lukenutkaan
En toki tarkoita sitä että kertokaa tänne lastenne nimet niin voin siitä valkata omalleni mieluisan
Ihan mielenkiinnosta vaan.
Meilläkin hieman ajateltu nimeä Jarre Veikko Kalevi mikäli tulokas on poika.
Tipetsu ja Ykä rv 30+1
Tässäpä vielä masu kuva uusilta kymmenyksiltä, just räpsästy
Aijaa.com - 10058892