astrea Ihanaa et seurannassa kaikki hyvin eikä tarvetta jatkoille =) Oikeesti, kiva kuulla tuosta asiasta kun silloin olin niin kovin susta huolissani kun sairaalassa vauvan keuhkoja kypsyteltiin yms. ja vuodit. Ansaitset kyllä huolivapaan loppuraskauden tuon asian suhteen :heart:
Mulla kans on tuntunut et viime aikoina vauvan liikkeet vähentyneet mut en oo minnekään soitellu kun tiedän et käskisivät tekemään liikelaskentaa ja sitä olenkin tehnyt omin päin ja kyllähän ne liikkeet sit tuntuu kun oikein pysähtyy kuuntelemaan ja tunnustelemaan. On tää raskaus vaan välillä niin stressaavaa kun kantaa pienestä huolta mut onneks kohta vauva syntyy eikä tartte masun sisällöstä olla huolissaan
Meilläkin kaikki suuremmat hankinnat kutakuinkin sitteriä lukuunottamatta hankittu mut just esim. tutit (okei, yks kaapissa ostettuna), korvikkeet varuilta yms. pikkujutut hankkimatta. Oon miettinyt et kyl ne kerkee mut tää aika menee niin nopeeta et kiire meinaa tulla jos ei kohta ala katselemaan niitäkin.
Miten sulla muuten nykyään tuo raskaudesta muuten nauttiminen kun silloin aiemmin oli ainakin miehen lasten kanssa jotain? Mietin et onko sen asian tiimoilta kaikki jo hyvin? =)
riikkunen Kyllä mielialanheittelyille täällä
Alkuraskaudessa oli tosi paljon, keskivälillä helpottu mut nyt meinaa pukata taas aika usein. Meinaan itkeä ihan tyhmistä jutuista mille ennen olisin nauranut vaan. Eilen illalta hyvä esimerkki kun meillä oli jotain pientä kinaa miehen kanssa kun hänelle tiuskin niin kun ei heti sen jälkeen tuonut mulle villasukkia jalkoihin niin tuli itku ja olin muuttamassa omaan asuntoon..
Mut onneks miehen kans saan juteltua kaikki asiat yms. niin en koe tarvetta ulkopuoliseen jutteluapuun, joka sekin toki hyvä asia ja siellä neuvolassa osaavat sua auttaa varmasti ja ymmärtävät.
Minnimys Mulla myös tuo hermojen menetys on ihan ihme sfääreissä nykysellään
Just eilen lens kännykän laturi kaakkoon kun ei heti suostunut tän mahan kanssa yhteistyöhön ja menemään pistorasiaan kiinni.
Tervetuloa raihnaisten joukkoon ja parempaa vointia sinullekin =)
Mulla ollu vähän kiukkua ja alakuloa eilisillasta lähtien eikä tänään oo sen paremmin menny. Kaikki periaatteessa ok mut joku hituttaa ja aiheuttaa surua puseroon. Mun kiusaks on pullahtaneet peräpukamat joita kutittaa välillä ihan kauheesti. Kävin hakemassa apteekista tänään Hädesalvaa, saas nähdä auttaako kun sitä myöhemmin laitan. Tuo on vissiin ainoa jossa ei kortisonia ole joten aattelin sitä koittaa. Kaikkeen sitä joutuu. Kauhee, jos nuo pukamat, kyllä monikossa, jää synnytyksen jälkeenkin niin joudun johki leikkaukseen vielä joskus..
Mä lähden tästä just varovasti köpöttelemään koiran kanssa lenkille kun mies on sen kanssa ulkoillut koko raskauden ajan oikeestaan mutta nyt mies nukkuu makkarissa kipeenä niin ajattelin koiran viedä ettei kipeen tartte. Pitää vaan varovasti hiihdellä tuolla kun koirakaan ei mistään rauhallisemmasta päästä ole vaikka ikää silläkin jo..
Mä oon yrittänyt tankata vettä tässä muutaman päivän aika orjallisesti kun ei meinaa vesi maistua ja pissa on aika tummaa eli nestehukkaakin meinaa pukkailla. Oon ottanu tuohon viereen semmosen tupperwaren juomapullon jonka käyn aina täyttämässä kun tyhjenee niin tulee paremmin juotua kun koko ajan hörppii siitä. Jotenki helpompi juoda siitä kuin lasista
Aurinkoisia ajatuksia kaikille ja illan peliä jäännäämään :attn:
StaRR 32+6