Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Täältäkin yksi uusi ilmoittautuisi mukaan! Alusta asti olen palstaa seuraillut. Toista lasta odotellaan, huomenna viikkoja kasassa 13. Nt-ultra käyty ja siellä näytti kaikki hyvälle. Kovasti on pelottanut koko alkuraskauden, melkein vuosi ehdittiin yrittää. Josko nyt jo uskaltaisi alkaa nauttia :)

Pahoittelut menetyksiä kokeneille!
Ja onnea taas hyviä ultra kuulumisia saaneille!

Tiedot voisi lisätä:
Alexandra_ -- Toinen -- 25 -- Kys ja LA 8.7

Facebook ryhmään tahtoisin myös mukaan, kelle viestiä??

Alexandra ja pikkuinen 12+6
 
Tervetuloa uudet odottajat! Ja onnea teille ketkä olette saaneet hyviä uutisia ultrassa, ja pahoittelut teille kellä uutiset ei olleet hyviä!

Itse kävin eilen neuvolassa ja terkka halus kuunnella sydänäänet (10+3), joita ei löytynyt, ainoastaan istukan viuhunta kuului. En oikeastaan huolestunut tästä kun olin kuullut että niitä ei aina löydy vaikka hoikka olenkin, ja laite ei ollut mitä parhain, akkukin siitä loppui. No sitten kurkattiin ultralla mahan päältä, aikansa haki ja saikin vilahtamaan sikiön kuvaan ja se siinä liikahtikin, tosin sykettä en minä ainakaan havainnu kuvassa, oli kyllä niin rakeinen kuva.. Mutta terkka sanoi että kaikki olisi hyvin ja pakko kai sitä on uskoa..


NT-ultra on 9.1, eli reilu viikko odotusta. Dopplerin menin myös eilen tilaamaan, vaikka en alkuun ajatellut sitä ostaa :) josko sillä löytäisi itse sykkeen, toivottavasti jossain välissä ainakin.
Olosta, tosi heikko ja oksettava olo tulee jos ei syö tarpeeksi usein, onneksi melkein kaikki ruuat maistuu :) kerran on vain tarvinnut käydä oksentamassa.
Sisaruksille kerroimme jouluna ja kyllä olivat iloisia :)
Facebook ryhmään ajattelin liittyä ehkä nt-ultran jälkeen.

piatu rv 10+4
 
StaRR: Olipas mukava kuulla! :) "Meiltä päin" kun harvoin täällä kukaan palstailee... :D

Väsymys on edelleen mullakin todella raju, nukkuisin vaan ja hereillä olo ajan ei oikein mikään huvita eikä mitään saa aloitettua... ja poden tästä melko huonoa omaatuntoa... : / Onneksi tytöt on jo niin isoja ettei niiden perässä tarvii koko ajan riekkua, ja ovat tosi oma toimisiakin. Mutta siivoilut on mun osalta ihan minimissä vaikka kaaos ärsyttääki ja ruuankin laitan tytöille rimaa hipoen... Onneksi mies on ollut kotosalla nyt pyhien aikaan niin se on huolehtinu kaikesta... :|
Etovuutta on, muttei mitään mieletöntä, joitain ruokia vaan ei tee mieli, mutta mikään ei varsinaisesti yökötä. Onneksi. :D

Nt ultra olis 16.1. Eilen kävin alessa hieman seikkailemassa ja joitain äippävaatteita tarttui matkaan, tavis farkkuja kun en voi kuvitellakkaa enää pitäväni... :O

Marya 10+1
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Mäki kävin ultrassa kurkkaamassa tänåän vauvoja :) kaikki oli hienosti. Toinen nukkui ja toinen kieppuili aikalailla. Viikkoja 11+2 npultra 12.1 ja sen jälkeen voisin liittyä faceryhmään jos vielä otetaan mukaan..

Tuplat 11+2
 

Yhteistyössä