Ihana kuulla, että monet pelot ovat osoittuneet turhiksi ja saatukin nähdä taikka kuulla pieni täydessä iskussa
Flunssassa vietän pitkiä aikoja lämpimässä suihkussa ja joskus olen kokeillut myös höyryhengitystä, jossa voi olla vähän eucalyptuksen tuoksua. Maitotuotteita kannattaa välttää niiden kerätessä limaa. Myös sokerien sanotaan ruokkivan flunssapöpöjä eli terveellisiä ruokia, vaikkei tekisikään mieli. Kuivan yskän taltuttamiseen paras lääke on hunaja. Saatan pruutata sitä suoraan suuhun ja hetki ja kutina on tiessään.
Mielestäni omakin vatsani pömpöttää. Metsästin itselleni pikkujoulumekkoa - turhaan. Hieman kireämmissä mekoissa vatsa kiinnitti huomion ja hieman väljempiä mekkoja ei tahtonut löytyä. Fiiliksissäni otin kuvan vatsastani ja sitä miehellenikin esittelin. Se ei huomannut mitään erikoista. Huvittuneena parilta ystävältä kysyin, että näkeekö he mitään - eivät nähneet. Vatsa on kyllä kasvanut, mutta ehkä he eivät yhtä neuroottisesti tuijottele toisten vatsoja kuin minä omaani ja huomaa niitä pieniä muutoksia
hyvä niin! Äitiysvaatteita pitääkin alkaa joulun jälkeen bongailemaan alesta. Täällä oli H&M:ssä aika huono kokovalikoima kun kävin niitä ihmettelemässä.
Olen kyllä niin helpottunut, että nyt kaikki läheiset ihmiset tietävät raskaudesta. On niin ihana jakaa tuntemuksiaan esim. oman äidin kanssa. Jos väsyttää vietävästi, kaikki ymmärtävät jos käyn hieman pitkäkseni esim. kesken päiväristeilyn. Vaikka ei kauan ehditty salailemaan, niin oli se tylsää kehitellä kaiken maailman selityksiä erinäisiin asioihin.
Olen ollut aika kova juhlimaan ennen raskautta ja luonnollisesti myös alkoholi kuulunut iltoihin. Alkuun jännitti hieman, että miten juhlat sujuvat. Pelkäsin myötähäpeää muiden puolesta ja omaa tylsyyttä. Mitä vielä! Mulla on ollut ihan mahtavan hauskoja iltoja. Ilon ja hilpeyden on tartuttanut ystävät, enkä ole edes huomannut, etten joisi. Ja ah, miten ihanaa on ollut herätä ilman kankkusta.
Jouluaatto on jo ylihuomenna :heart: Ja luvattu vielä koko maahan valkeata joulua. Täydellistä! Toivottavasti teillä kaikilla on upea joulu rakkaiden kanssa ja pääsette nauttimaan joulun herkuista! Minä tästä lähden jo aikaiseen joulun viettoon omien vanhempieni luokse.
Lumilin 11+1