Lämmin voimahalaus huonoja uutisia saaneille :hug: :'( Itselläkin vielä muistissa nuo tunnelmat aika tarkalleen vuoden takaa :ashamed:
SalVe toivotaan, että se syke sieltä löytyy! Mulla ekassa km-raskaudessa oli neuvolan huonoilla laitteilla ultra, alkion koko vastasi 6+4 eikä sykettä näkynyt, välillä ultraaja oli ehkä näkevinään. Syke kuitenkin tuolloin (vielä) oli, sillä muutaman päivän päästä yksityisellä paremmilla laitteilla syke näkyi selvästi. Oli vaan hidas ja alkio kooltaan pari viikkoa jäljessä ja keskenhän se meni. Mutta jos laite on ollut huono (tai ultraaja) niin uskoisin et hyvinkin voi vielä syke löytyä. Toi on kuitenkin hyvä merkki jos koko aika lailla vastaa ovista.
Täällä väsymys on ihan jotain järkyttävää. Mulla on aika kuormittava elämäntilanne, joten tää raskaus ja pimeys siihen päälle on kyllä vienyt voimat ihan totaalisesti. Mut enää pari viikkoa jaksettavana ja sit alkaa joululoma. Pahoinvointi on helpottanut, vielä on olemassa mut helpompaa on jo sen suhteen.
Mä varasin myös nt-ultran 22.12. Mitä olette mieltä, onko liian aikaisin, kun viikkoja on silloin 11+1? Noi siis oviksen ja ultran mukaiset viikot tuolloin, menkoista viikkoja olis vasta 10+4. Puhelimessa sanoivat kun varasin aikaa, että 11+0-12+6. Mun pitäis siis käydä menkoista laskettuna viimeistään 12+2 mutta kun tuossa on niin paljon pyhiä niin mahdollisia päiviä on aika vähän. Haluaisin käydä ennen joulua niin jos saadaan hyviö uutisia uskaltaisi mun porukoille jouluna kertoa. Nähdään niin harvoin, et olis kiva tosiaan silloin jouluna jo kertoa.
Kenelle viestiä fb-ryhmästä?? Haluaisin tulla mukaan, tänne on tullu tosi harvoin kirjoiteltua mut fb:ssä tulee enemmä pyörittyä.
Ai niin, doppler tuli ja pari kertaa oon kokeillu saada ääniä kuulumaan, mut vielä ei ole löytynyt. Muistin, et mulla on taaksepäin kallistunut kohtu (pari kertaa papereista bongannut tuollaisen termin), niin tuskin kannattaa odottaa ihan heti kuulevansakaan?
Onnen Keiju 8+1 (8+5)