SusieQ, se olin minä joka kirjoittelin tytön toiselle isoäidille. Hänestä ei vain ole kuulunut mitään.
En ole kyllä varma onko kirje edes mennyt perille kun oli vähän ongelmia selvittää ensinnäkin hänen nimensä! Olen tässä juurikin mietiskellyt että menisikö se jo ahdistelun puolelle jos kirjoittaisin uudestaan (tällä kertaa viisaampana laittaisin oman osoitteeni myös kirjekuoreen ja jos kirje ei löydä hänelle perille, niin se palautuisi minulle ja tietäisin edes että hän ei ole saanut ensimmäistäkään kirjettä) koska jos hän onkin saanut ensimmäisen kirjeen eikä vain halua pitää yhteyttä.. mutta toisaalta, kai minulla, tai oikeastaan Pihlalla olisi joku oikeus edes tietää sitten siitä päätöksestä! Koska jos hän ei halua olla lapsenlapsensa kanssa tekemisissä niin ok mulle, mutta tahtoisin vain tietää sen jotta saisin lopettaa tämän arvuuttelun ja jahkaamisen!
huh, johan tuli avautuminen!
Meille taas ei muuten sen ihmeempiä kuulu, sillon tällöin typykkä seisoskelee ilman tukea mutta kun huomaa että ei pidä mistään kiinni niin tulee, luojan kiitos, hallittu pyllähtäminen.
Hoplopissakin käytiin viime viikolla ja kyllä oli typyllä lystiä pallomeressä ja liukumäessä ja oli esterataa ja oli rappusia ym!
Aaah ainiin, meille on tullut nyt aivan uusi ja tytöstä KIVA juttu.. äidin pureminen! Saattaa tulla vain ja yhtäkkiä puraista esim varpaasta, olkapäästä ym. mistä vain kiinni saa, ja sitten kauhea nauru päälle kun äiti sanoo 'ai!'. Oisko kellään vinkkejä, onko teillä ollut tälläistä, että miten tätä, ilmeisesti leikkiä, saisi jätettyä pois?
Ja vielä nopeesti noihin maitotuotteisiin, maitoa oon antanut esim makaroonilaatikkoa tein ja laitoin siihen 1/3 maitoa ja loput vettä, muuten ei vielä.
Bulgariajogurttiakin on maisteltu ja ei oo onneks mitään vaivoja tullut. Juomaksi maito otetaan luultavasti lähempänä sitä vuotta, ei siis kiireitä.