Onnea
babjuskalle! :flower:
Ja paranemisia kans!
Huhhuh nyt en ookkaan aikoihin taas kerenny kirjoitella, lukemassa oon käyny mutten toki nyt muista oliko jotain mihin olisin halunnut vastata, täytyypä tutkailla paremmalla ajalla sitä, nyt väsyttää liikaa ja pitkä teksti tulossa tästä!
Eilen oli meillä 8kk neuvola, typyn mitat 7070g painoa ja 68cm pitkä, siroakin sirompi neiti mutta aina on menty -10 käyrällä ja niin vieläkin joten ei hätiä mitiä!
Liikkuvainen ja seurallinen ym neiti on.
Meilä opittiinkin siis tuossa 7kk ryömimään, sitä ennen jo noustiinkin pystyyn, nyt kontataan kun kehdataan ja kävellään kuin vettä vaan taaperokärryllä.
Ihan mahdotonta kun vastahan typy oli ihan pienenpieni joka heilutteli käsiä ja jalkoja ihan miten sattui ja pienenpienesti äänteli :heart:
Ainiin ja viime kerralla taisinkin kirjoitella siitä Pihlan toiselle mummille(isän äidille) neidistä ilmoittamisesta. No, laitoin silloin hänelle kirjeen, n kk sitten siis, eikä ole tullut minkäänlaista vastausta vieläkään. Mietityttää hirveästi että onkohan kirje mennyt edes perille tms! Luultavasti kirjoitan myöhemmin uuden kirjeen, en pysty jättämään asiaa tähän, jos hän ei olekkaan saanut kirjettäni ja saan tietää siitä esim useiden vuosien päästä niin katuisin varmasti etten yrittänyt kovemmin.
Luulisi silti että hän edes ilmoittaisi ettei halua olla lapsenlapsensa kanssa tekemisissä jos asia on niin! Tai voihan olla että hän vaatii pitkän sulattelu ajan, ymmärrän sen toki, enkä aiokkaan heti alkaa ahdistelemaan uudella viestillä! Jatkamme siis odotusta!
Ja sitten,
neuvoja olisin vailla! Meillähän on nyt niin että Pihla on koko 8kk nukkunut päikkärit minun sylissäni tai vieressäni, aina n 2h välein ja n 30min unia, samalla tissiä syöden. Nyt olisi ihan kiva jos saisin hänet nukkumaan yksin, jos vaikka siten hän nukkuisi hieman pidempiä unia ja minäkin saisin vihdoin hieman hengähdys aikaa yksinäni. Joten olisiko kellään vinkkejä kuinka tämä käytännössä onnistuisi? Kyselin neuvolassakin apuja, mutta siellä selittivät ympäripyöreää ja että hyvä kun olen ottanut itse asioista selvää jne? En sitten kehdannut uudestaan alkaa kyselemään kun tuntui niin kiire olevan. :/
Ja lisätietona vielä että Pihla nukkuu yöt minun vieressäni mutta auttaisiko mahdollisesti tuohon päivä nukkumisiin jos aloittaisin tassutus-unikoulun ja siirtäisin omaan sänkyyn nukkumaan myös öisin?
Huh nyt on pakko lopettaa, täällä pimeässä kirjoitain niin alkaa päähänkin jo koskemaan ja uni alkaa painaa! Toivottavasti kirjoitin edes suht selkeästi ja vähillä virheillä!
Palaan huomenna asiaan jos jotain muistuu vielä mieleeni ja kerkeän Pihlan touhuiluilta käymään koneella!
Nyt unille!->