moikka pitkästä aikaa!!
Meillä on sellainen "kävelytuoli" ,siirimobiili, kuten isä nimittää
Sillä mennään ympäri taloa niin että koirakin saa kyytiä!!! Siiri uskaltaa nyt ryömiäkin huoneesta toiseen ja alkaa tutkimaan paikkoja... 6kk-7kk Siiri nukkui yöt läpeensä, mutta nyt ollaan taas tultu vähän takapakkia ja herätään se n. 1krt yössä... Voimia kaikille joilla heräämisiä on enemmän. Tuntuu, että yhdessäkin kerrassa on liikaa! :hug:
¨
Pelottaa, ahdistaa ja kauhistuttaa, samalla intoa on kuin pienessä kylässä, sillä viikon päästä alkaa työt. Iskällä oli eilen viimeinen työpäivä, ollaan viikko lomalla yhdessä ja sitten tää mamma alkaa kehittää yritystään =)
Hampaita Siirillä ei vielä ole yhtään, mutta ei kiirettäkään....
Tänään oltiin Siiri-mummon hautajaisissa ja meidän pikku-Siiri oli NIIN reipas tyttö, että äiti oli pakahtua ylpeydestä. Kyllä me sittenkin osataan kasvattaa tästä pienokaisesta kunnon kansalainen.
Päivisin meillä nukutaan ulkona kaikki päikkärit, sisällä ei onnistu ollenkaan... Saa nähdä miten sit isän kanssa alkaa rutiinit rullaamaan, mutta mä olen laittanut n. 2h heräämisen jälkeen ekoille päikkäreille (2-3h) sit syödään+ ulkoillaan/käydään kaupassa tai vaan leikitään/jumpataan (sen kun joku näkis niin...)
sit taas noin 1-2h unet ja välipala. Sit taas touhutaan jotain ja syödään toinen ruoka ja otetaan vielä n. ½ tunnin unet. Sitten ihana iltapuuro, -leikit ja -pesut. Sitten onkin aika rauhoittua. Meillä Siiri rauhoittuu syliin telkkarituoliin vellin kanssa ja siinä kertoo päivän jutut. Sit mennään omaan huoneeseen ja suukot ja sininen uni, niin johan nukahtaa :saint:
Meillä "kaikki" "ongelmat" loppui kun lopetin imetyksen. Olin ajatellut ennen Siiriä, että imetän niin kauan kuin mahdollista. Joulukuun alussa aloin miettimään että saakohan tyttö tarpeeksi maitoa, neuvolassa käskettiin vaan imettää enemmän ja enemmän. Olin muutenkin kipeä vääristä imetys asennoista ym. ja aloin pikkuhiljaa lopetella. Tammikuun alussa sitten päätin että nyt loppui molempien kiusaus ja aikansa kutakin... Tyttö alkoi nukkumaan, ei itkenyt turhista ja alkoi kasvamaan "paremmin". Nyt pari kk myöhemmin ihmettelen miksi en tehnyt sitä jo kuukautta aiemmin, mutta helppohan sitä on olla jälkiviisas.
Niin muuten JEDVENNA: Meillä nuhaan ja yskään nimenomaan on auttanut yöllä sängynpäätyjen kohottaminen(ja tosiaan kohottaminen; 2xpuh.luetteloita/jalka) ja sipuli. Sipulia kangaspussiin sidottuna päätyyn, sipulia sängynalle ja kuumavesi ämpärin päälle folio, johon reikiä ja sipulin paloja (oma patentti
) huone haisee pahalle, mutta toimii
Meillä tyttö oli räkäinen ja yski tuhottomasti, mutta tämän jälkeen nukkui 12h putkeen, kipeenä....
Nyt tämän romaanin jälkeen kaikille hyvää yötä, jaksamisia ja nautitaan päivä päivältä kasvavista pikkupalleroisistamme, minä viikon päästä vähemmän, mutta entistäkin intensiivisemmin =)