Vää-vää. Voi kun oliskin mukavia kerrottavia mutta mä oon jo onneton ollut 4 päivää töissä. Meillä iskä jäi kotiin maaliskuun alusta ja mä töissä ja voi että kun en tykkää yhtään. Työasiat stressa iltaisinkin enkä jaksa nauttia Joonaksesta ollenkaan niin paljon mitä ennen. Onneks tätä on vaan pari kk tiedossa niin sit saan pitkän kesäloman.
Siis on ihan KAUHEETA olla erossa pojasta päivisin (ja mä kun teen etätöitä niin yleensä max. 6 h) ja kyllä meillä selvästi Joonas reagoi jo nyt siihen. Kun tuun kotiin niin iskä on se nro. 1 ja sit illalla väsyneenä se vasta roikkuu mun lahkeessa. Jos otan sen syliin, niin on ihankun mua ei olis..kattelee vaan koko ajan iskäänsä. Kyllä voi äidin sydän särkyä tämmöisestä
Meilläkin kohta 8 kk neuvola, saapa nähdä että mitkä on mitat. Varmaan aika samat kun jedvennan danilla kun muutenkin pojat on niin saman oloisia
Meillä ei kontata edelleenkään. 6 kk Joonas oppi ryömiin ja ryömii niin ripeästi nyt ettei oikeen ehdi ees opetella konttaan. Sama on istumisen kanssa, jos mä laitan sen istuma-asentoon niin se on 2 sec ja se on lähteny ryömiin. Pitää sanoa isälle et kysyy neuvolasta sit, et miten tota opettais istuun. Jos Jonttua tukee, niin se seisoo kyl aika kivasti jo, ja tasapainokin pysyy jos saa ite pitää kiinni jostain. Ja kyllä se kiskoo itseään ylöspäin kaapin nupeista ja konttausasennossa heijaa, on heijannut viikkoja mut konttaus ei vaan ota luonnistuakseen.
Onneks ruoka on ruvennut maistuun, et poika sentäs kasvaa. Tissihirmu se on kyllä edelleen, meillä on tissi niin MUST enkä pistä yhtään pahakseni. Yölläkin 02, 05, 07, 08 ainakin mussutellaan rintaa, päivällä sit pidempää taukoa 4-5 tuntia. Mut mun täytyy sanoa et mä tykkään ihan hirveästi imettämisestä. Ihmettelin kun tossa vauvauinnissakin kun juttelin muiden äitien kanssa niin kaikki haluaa jo lopetella imettämistä. En tajua oikeen et miks lopettaa, siirtyä nyt pulloon ja sit kuitenkin parin kk päästä jo oikeaan maitoon. Kauhee häslääminen niiden nannien kans vaan...meillä kulkee tisut mukana
Mut toki mielipiteitä on monia, tää on vaan mun ja sopii meille hyvin.
Jedvennalle toivotan hyvää lomaa ja samalla totean etten itse vois millään jättää Joonasta viikoksi, en varmaan edes vuorokaudeksi. Meillä ainakin ollaan kuitenkin niin kiinni vanhemmissa et kyllä siinä surku molemmille tulisi. Ja meillä on toi imetys joten se estää tietenkin.
Mut oon kyllä sitä mieltä, että toiset pienet on itsenäisempiä kuin toiset ja jos kerta asut kotona niin Dani varmasti tuntee mummin tosi hyvin. Eiköhän ne pärjää. Varmasti kyllä tulee ikävöimään sua, mutta tiedän kuin rankkaa sulla on ollut et varmasti se loma tekee sullekin hyvää!
Skorppan: et ole. Jos on aihetta niin tottakai tuo ehdotus on hyvä. Se olis tasapuolinen. Meilläkin oli tuota ongelmaa että mies vei aina pojan mummolaan (ja itsensä) mummon hoidettavaks kun mä kävin jumpalla tms. Mut nyt ne on ollut jo 4 päivää keskenään, vaude!
Mut on tässä iskän kotiinjäämisessäkin jänniä asioita. Eilen Joonas veti koko päivän kahdella vaipalla (joo, huomasin illalla kun yövaippaa olin laittaa ja pylly oli ihan punainen). Likaisia vaatteita ei laiteta pesukoriin vaan Joonaksen päälle. En haluais millään ojentaa enkä opastaa kun oon sitä mieltä että pitäs antaa nyt vaan isän opetella mut jotain rajaa ehkä kuitenkin...?
Tälleen lyhyesti/pitkästi. Toivotan jedvennalle hyvää matkaa ja muille mukavaa viikonloppua. Yritän ite päästä hiihtään (ekaa kertaa tänä talvena).