Moikka!
Meidän poju on tänään
7kk :heart:
Meillä on mennyt nyt viime aikoina yöt ihmeen hyvin, herää ehkä pari kertaa kitisemään tuttia, mutta nukahtaa sitten samantien. Yöllähän meillä ei ole syöty enää n. kuukauteen, rauhoitti kyllä kummasti unet, kun ei enää nosteta sängystä niin ei herää kunnolla. Muutenkin tosiaan yöt nyt rauhallisia, oli siis jotain hyötyä siitä kuumeesta, sillon oli niin väsy että nukkui koko yön ja se taisi jäädä päälle (koputtaa puuta).
Meillä kyllä herätään mun mielestä turhan aikaisin, heti kuuden jälkeen alkaa kukkumaan. Otan pojan meidän viereen, mutta kun se möyrii, häärää, repii, nipistelee, nousee istumaan, niin ei sitä kauheasti saa nukuttua
meidän rytmi on jotakuikin tälläinen:
6-7.30 herää
8-9 aamupuuro
maitoa
10-12 pikku päikkärit n. 0.5h
niiden jälkeen lounas
n. 13 päikkärit, ulkoilessa. nukkuu mitä vain 0.5-4h väliltä
kun heräillään syödään päivällistä
jos nukkunut huonosti, nukkuu vielä n. puol tuntia 17-18
riippuen unien pituuksista saatetaan syödä vielä joku välipala
19 syödään iltapuuro
ja n. 20.30-21 iltatoimet
syöttötuoli meillä ollut käytössä jo aika pitkään ja nyt syöminenkin sujuu siinä, tosin tuo on sellainen tohottaja että välillä pelleilee ja naureskelee vaan
oppinut kaikkia ihania juttuja, on musta tosi söpö, kun kiellän esim. vetämästä pöytäliinää, poika katsoo mua ottaa kiinni, vetää ja maiskauttaa suuta päälle
okei, vielä jaksaa naurattaa, mutta me ollaan pulassa tuon lapsen kanssa, se on niin vilkas! neuvolassakin täti jaksaa aina ihmetellä pojan energiaa.
meillä myös
pussaillaan ja halaillaan, tosin vain mua :heart: on se niin ihanaa :attn:
meillä
ei vielä hampaita näy, mutta toisaalta mullekin tuli vasta vuoden iässä ekat.
ja kyllä meilläkin poju vielä välillä
puklailee, muttei enää samallalailla kun pienempänä.
Eemil nousee itse istumaan, istuu jämäkästi ilman tukea, seisoo tukea vasten ja pyörii todella nopeasti akselinsa ympäri, mutta ei ryömi. sillä ei riitä kärsivällisyys harjoitteluun, kun ei heti ylety leluun alkaa kaamea huuto eikä edes yritä enää :headwall:
... jaahas nyt heräsi :wave: