Täälläkin sairastetaa :snotty: Lapest kipeitä, kuumetta, nuhaa yskää. Itellä vaan nokka vuotaa ja kurkku välillä kipeä. Vauvalla siis lämpöö oli jo su, sitten ma ja eilen tais jolla jo kuumeen puolella. Nukkuu päiväunia aika huonosti, kun ei voi ulos laittaa. Ruokakaan ei oikein maistu, oon sitten koittanu tissiä senkin edestä tarjota, samoin yöllä annan usein, ettei pääse kuivumaan. Ja tyhmä kysymys, MISSÄ te käytätte niitä vauvoja näytillä, jos kuume kestää? Neuvolassa, terveyskeskukseeä lääkärillä, yksityisellä vai missä? Ja miten nopetta teillä esim. pääsee? Ja mitä ne tekee, jos on esim. viruksen aiheuttama tauti, niin eihän siihen ole lääkettä...?
Menkat ei oo täällä vielä alkaneet. Esikoisen aikana alkoi sen ollessa noin 7,5kk. Ja nyt taas kun tuon kuumeen takia oon vähän koko ajan imettämässä, niin tuskin ainakaan ihan heti tässä on alkamassa, mutta ei mua haittaa.
Meillä on peitto ollu kanssa heti alusta asti käytössä. Ja vauva nukkuu unihaalarissa. Nyt tosin kuumeen aikana oon pitäny vaan bodya ja peitelly vaan jaloista, ettei ainakaan sen takia kuume nousisi.
Sikainfluenssarokote käytiin ottamassa mulle ja vauvalle viime viikon ma. Eka ajattein, että oisko tauti voinu olla sen oire, mutta tuli ehkä vähän liian myöhään siihen nähen. Ja tää tauti alkoi oikeestaan esikoisella ja se sai oman rokotteensa jo viime vuoden puolella.
Pari vauvaa oli oppinu jo hirmu hienoja taitoja, nousemaan tuea vastan, mahtaavaa ja onnittelut! Meillä vasta viime viikolla opittiin ryömimään. Konttaan kanssa nousee, sitä tehnyt jo kauemmin. Tänään laitoin lattialle sylistä, niin jäi konttaan ja siitä ikäänkuin jäniksen istmua-asentoon. Kättäkin kovasti nosteli ja lopulta tuli itku, kun ei osannu siitä asennosta pois tulla, vaikka avitin takaisin tavallseen konttaan
Hoh, ei kerkee enempä kirjotella, kun ei meinaa tuo neiti viihtyä. Tänään nukkunu vaan 3x½h unet... Yöt sentään mennyt sairastelusta huolimatta hyvin, mitä nyt useammin pitänyt imettää.