heipä hei!
mä olen ollu taas TOOOOSi laiskka kirjottelija, mutta käyn aina välillä lukemassa miten pienet ihmisen alut ovat kasvaneet ja kehittyneet
ihana seurata muidenkin touhuja... etenkin kun oma neiti (6,5kk) ei saa mitää aikaseksi
se vaan makaa mahallaan lattialla ja heiluttelee käsiä ja jalkoja
osaa se sentään syöttötuolissa istua reippaasti, mutta siinäpä meidän uusimmat temput olikin
Mä en ymmärrä miten mulla on ihan MAHDOTON vauvakuume! Mä joka päivä otan puheeksi miehelle että "vois sit kesän jälkeen yrittää tehdä toista"
yritän nyt malttaa mieleni sinne asti
jos tuo neiti tuosta vähän kasvais niin ei olis kahta kannettavaa sylissä samaan aikaan
tai mikäs siinä vaikka oliskin <3 <3 <3
mies on onneksi ihan yhtä innoissaan kun minäkin
ehkä siksi että poika jäi saamatta
jos seuraavaksi tärppäis se ainoa suvun jatkaja.
joku kyseli vauvauinnista? me ollaan käyty marraskuusta alkaen ja nyt osataan jo hienosti sukellella ja vaikka mitä temppuja
vaikka se onkin aikaisin aamulla niin kyllä sinne saa reippain mielin lähdettyä kun tyttö rakastaa sitä polskimista ylikaiken
vähän on hankaluuksia herätellä neitiä aamu seitsemän aikaan, kun tyttö on oppinu jo 3 kk nukkumaan koko yön 21-09. mutta hienosti on uinnit mennyt.
Jadvennalle OIKEIN PALJON VOIMIA! onko sulla tukijoukot kuinka kaukana? lapsen isovanhemmat? sun omat ystävät? sisarukset? pyydä rohkeasti apua. Mä pyysin alkukuukausina mun äitiä siivoaan ja katsoon tyttöä kun itse nukuin.
se oli niin innoissaan tulossa avuksi että pakkohan se oli hyödyntää.
nykyään pyydän kummeja katsomaan tyttöä jos haluan mennä ostoksille. ollaan me tytön kanssa käyty useasti kaupungilla yhdessäkin, mutta saa välillä sitä omaa-aikaa
ja kun jotkut kaupat ovat tosi hankalia vaunuille. ahtaita.
nyt alkaa lehtikorista lentää niin pientä silppua että pitää lähteä toppuuttelemaan ja tekemään lapselle ruokaa
heipparallaa!
ja toivottavasti pakkaset vähän hellittää niin tarkenee tuolla ihanassa auringossa paremmin.
-sompa ja pikku neiti