Hei kaikki!
Mä oon kyllä ollu tosi laiska nyt tän palstan suhteen, tuntuu että se aika minkä ennen vietti koneella, meneekin nyt sitten nukkuessa. Mulla on huono olo jokseenkin hävinnyt. Välillä nostaa päänsä kyllä, mutta pääasiassa on ihan hyvä olo, paitsi tuo väsy... Ja nyt on sitten alkanu se vessassa ravaaminen, niinkun kuvittelin että selviäisin ilman sitä
Soitin myös neuvolaan. Aika on 5.12. Se terkkari oli kyllä ihan outo, tai se oli oikeastaan sijainen... tässä on suurin piirtein hassuin kohta meidän puhelusta...
Mä: niin menkat alko ...
se: no sit sulla olis sellanen 7 viikkoa nyt.
Mä, mutku mulla oli ovis vasta.... niin on kyllä oikeasti jotain 5 -6
Se: No jos sulla sillon oli ovis niin eihän sulla ole kuin 2 viikkoa nyt...
Mä: ööh...
Sit se pirulainen katto munpapereista että ai sä ootkin alalla, no kyllä sä varmaan sit tiedät viikkos ite. Ja kun kysyin paljon varaan aikaa siihen eka käyntiin niin oli vaan että no normaalisti sellasen puolitoista tuntia, mutta sä varmaan tiedätkin jo nää kaikki niin ei tarvi niin paljoa...
Ei vetele, mä haluan saman kohtelun kun kaikki muutkin odottajat!!! Ja mun mies ei tiedä mitä mä tiedän, mä haluan että sekin kuulee ja muutenkin.Äh, no sain kuitenkin varattua ajan ja toivotaan että se oikee terkkari sitten on vähän tasa-arvosempi...
Äh, meni taas omaks navaks,luin kyllä muidenkin tekstit. Jäi vaan mieleen että kiva että
Jennynen ei ollut mitään häikkää sitten...
Äitiyspakkauksen varmaan mäkin otan, vaikka totta on että ne on kyllä aika isoja ne vaatteet ja saahan sitä kivempia ehkä ostettua, mutta on se niin paljon arvokkaampi kuitenkin että haluan varsinkin sen makuupusiin sieltä