Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

Nemo :hug: Jaksamisia!

Minä täällä taas hysteerisenä, ei ole tänään ollut mitään oireita, muutaman kerran ihan vähän nipistellyt mahaa mutta siinä se on sitten ollutkin. Onko tämä ok? Voiko siis olla niin että on oireita ja välillä ei ole? Ihan kauhiaa kun ei ole läheisiä keneltä kysyä.
Äidilleni kun en ole vielä kertonut, haluan sen ihan kasvotusten kertoa ja emme ole nähneet.

Ja asiasta toiseen:
Ulkona ihanan lumista. Oikein ihana talvi-fiilis tuli kun kävin koiran kanssa lenkillä. :heart:
Vähemmän voisi vain pyryttää niin voisi ihan pitkän lenkin käydä ja ihastella maisemia.
 
Hei,
Taas vähän ilmoittelen itsestäni.
Kaikki hyvin. Vähän on masua nipistellyt, närästänyt ja turvottanut.

Mutta IHANAA taas odotella, koska se masu oikein ilmestyy taas. :)

Jo Huutiksesta huutelin muutamia raskaus-ajan vaatteita.

Öitä!!

Nii jaa ja huomenna soitan neuvola ajan, jos vain aka antaa periksi.
 
Nemu voi surkeus :'( voimia sinulle oikein kovasti :hug: sanat ei tosiaan riitä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestasi!

Uusille oikein paljon tervetuloa..ja onnea plussasta sekä antoisaa odotusaikaa...pikkuisille jarrusukkia jalkoihin...

Meritähti
Minulla juuri samanlaiset fiilikkset, ton lähimmäisille kertomisen kanssa, et helpompaa että lähimmät tietää, vaikka kesken sit menisikin, koska haluaisin varmasti sitä sitten heille purkaa..eli sitten yhdessä surtais, jos aihetta tulisi..mulla myös yksi km vuonna 02.
Täällä myös painajaisia olen nähnyt ja siittä jonkun aikaa sitten kirjoittelinkin tänne..mm. keskenmenosta, ennenaikaisesta synnytyksestä jossa vauva syntyi rv. 28 ja painoi 2111g ja sit sen viinoisen unen josta mieleen jäi vain, että tää vauva oli vaik käymässä täällä elämässä..en siis muista oliko jo syntynyt siinä vai vielä masussa, vain muistan ton karmivan lauseen :'( tää ihmisen mieli on niin ihana :/

Täälläkin lunta pyryttää, ihanaa, tulis nyt kunnolla, niin päästäis esikon kanssakin testaamaan ensi kertaa pulkkaa =)

Oireista. Täällä myös nyt viime päivinä vasta alkanut nippailla masun pohjasta, tietty silloin ihan alussa oli sitä juilimista ja menkkamaista jomotusta, mut sit se loppui ja nyt taas.. pahoinvointi on ollut hieman lievempää muutaman päivä..mutta nyt sitten olen yöllä joutunut käymään pissillä..eli kun yksi oire lievenee, niin toinen tulee tilalla ;) juu mut näistä pireista ei kyl passaa valittaa..kaiken kestää :D

Jouluruuista
, kinkkua, laatikoita ja rosollia täälläkin odotellaan :p viiniä en ole tottunut juomaan, joten maito linjalla pysytää :D Mulla ei oo edes pikkujouluja, niin taidan ottaa varaslähdön jouluun ja ostaa jo ennekkoon sit herkkuja kotiin...

Toivottavasti huomenna saadn taas hyviä uutisia..ja itselläkin ois tiistaina neukka =) sitä odotellessa :wave:

Piku ja Tintti rv. 8 täynnä =)
 
Ainiin siittä unohtui kysyä..että vaivaako muita raskaus aikana se et masu ei toimi....anteekia inha aihe mut siis mulla esikon aikana oli myös et masu heitti toimimasta ja sit jouduin syömään luumupilttiä, yms levolacia et sai toimimaan...ja tällä kertaa näköjään taas sama juttu...ja veikkaan et siksi myös maha vähän kipeä...
 
Kysymystä pukkaa:

Eli onko teillä muilla ollut kovaa menkkamaista alavatsakipua ja onko se normaalia?Heräsin nimittäin yöllä ihan sairaaseen alavatsajuilintaan...jouduin ottaan Panadolia ja sit suihkuttelin masua hetken aikaa lämpimällä vedellä niin se helpotti. Mitään vuotoo ei ole tullut. Kuuluuko tää nyt raskauteen vai pitäisikö olla huolissaan?

Kiitos vastauksista!
 
Viikonloppu mennyt ilman palstailuja, jutuista taas tippunut täysin. Täällä on vain keleistä nautittu (tai noh: eilen visusti sisällä! ) . Ja loppuaika voitu pahoin tai nukuttu. :/ Muutenkin kylmyys ja kuumotus heittelee, mielialat heittelee jne. Oiskohan se poika tulollaan, kun nämä olotilat on niin täysin erilaiset jo tässä vaiheessa, kuin tuota tylleröä odotellessa?! :)

Uusia palstalaisia oli tullut: Tervetuloa. :wave:
On myös muutamia ikävämpiä uutisia tullut: Jaksamisia todella paljon! :hug:

Sain vaihdettua ensimmäisen neuvola-ajan tämänviikon perjantaihin. Alunperin kun piti sekä äipän että tyttären mennä yhtäaikaa neuvolaan ensiviikolla, mutta parempi näin, voidaan keskittyä yhteen kerrallaan. Tuskin malttaa odottaa. =) Vaikkakin enemmän taitaa olla papereiden täyttelyä yms...

Jouluruuista oli puhuttu? Maksalaatikko ei meillä joulupöytään ole kuulunut. Muuten tulee varmasti maisteltua rosollit, kinkut, porkkanalootat yms. Graavilohi ja lipeäkala nyt saa jäädä. Jo toinen joulu putkeen ilman kunnon pikkujouluja yms, joten niihin joulunpyhiin sitten panostetaankin syömisten suhteen. Kunhan vaan olotilat antaa myöten... :whistle:

Josko tässä yritettäisiin aloitella tätä päivää. Nyt on sitten aamukahvikin jäänyt kokonaan pois :x , joten ilman sitä pitäisi käynnistyä...

Mukavaa maanantaita kaikille tasapuolisesti! =)

mussu & monni 6+6
 
hei!

miekin pinoudun viikonlopun jälkeen,lähden työhaastatteluun klo 12..omat pojat sieltä espanjan lämmöstä soitteli eilen illalla =) olivat innoissaan lomasta..

pahaa oloa ei ole,maha kipuja on ja mahaa turvottaa kovasti..ajattelin testata olenko tosissaan raskaana..hmm :/ vaikka eka testi näytti plussaa..

milloin teillä paha olot tulleet ? mut eihän ne ole varmaan tulevatko ..kun elokuussaa aloin odottaan oli kamala olo!mutta se tuli kesken..
ja hikoiluttaa kovasti..nyt suihkuun ja asioille..

jaksuja ja voimia kaikille :hug:

mamma roista ja piiperö kohta rv 5 (alussa viel...)
 
Piku81: Mulla oli alkuun ihan sama vaiva, mutta nyt on helpottanut. ja kuuluu kyllä asiaan, koska raskaushormonit relaksoi suolen toimintaa ja vatsanporttia, joka taas voi aiheuttaa närästystä ja röyhtäilyä :D

Stellina: Jos se on hetkellinen kipu eikä vuotoja tule niin on ihan ok ja varmaan johtunee esimerkiksi kohdun hiljattaisesta kasvamisesta. Jos menee tosiaan kipeäksi tai alkaa jonkinlaista vuotoa niin sit kannattaa mennä lääkäriin. Tarrasukkia matkaan! :heart:

).(Mulla on tähän asti ollut melko hyvä olo, lievää pahoinvointia lukuunottamatta, mutta tänään olo oli kyllä heti aamusta :x :x :x Mies ihana teki mulle puuroa, söinkyllä mutta ei ollu lentäminen kovin kaukana... :LOL: No pysy kuitenkin sisällä ja nyt alkaakin olo jo helpottaan :D Eikun vaan reippaana kouluun!

Kukkaiskeiju ja Pömppis 6+6
 
mä sain nukuttua viime yönä kunnolla, vähänkö mä oon pirtee jos nyt raskaana ollessa voi pirtee olla :kieh:

UUSILLE KOVASTI TERVETULOA!! jarrusukkia matkaan.

piku81 ja meritähti: oon samoilla linjoilla teidän kanssa, oon kertonu jo kaikille läheisille eli niille jotka sais tietää keskenmenostakin..

mitäs muuta tääl kyseltiinkään..joku puhu et ei voi käydä saunassa niin mä voin mut pitää ottaa vaan reippaasti löylyt et pääsee pois ku ei kauheen kauaa voi olla ku sydän rupe jyskyttään.

pahasta olosta niin tällä viikolla alkanut ja tuntuu et pahenee koko ajan. eilen en voinut syödä ees nakkia ku ne hais muka pahalle... :) et outoa, tomaattia en voi raskaana syödä ainakaan kummassakaan edellisessä. se tulee saman tien ulos.

pääryskä ja papuska 6+2 ????? siis mä en muista millä viikolla meen :LOL:
 
Taas maanantai ja väsyttää töissä nii hitsisti :/ Vkloput menee aina niin nopeesti. Mutta ihanaa,että tuli lunta niin paljon. Se sentään piristää kummasti tässä väsymyksen ja pahan olon keskellä.
Meillä on kerrottu raskaudesta melkeinpä kaikille. Itse harrastan vielä sellaista lajia, että se piti lopettaa heti kun sai tietää olevansa raskaana ja sitten oli maininta kahdessa paikallis lehdessäkin, joten turha oikeestaan yrittää edes salailla. :LOL: Mutta toisaalta sanoin toimittajalle, että laita totuus vaan. Muuten tulee paljon uteluita,että mikä on.. Ja minun mielestäni raskauden ei tarvitse olla mikään salaisuus. Itseni mielestä olisi kamalaa jos saisin keskenmenon ja kukaan ei tietäisi, että olen edes ollut raskaana. Ihan erilailla saa tukea ja pystyy puhumaan asiasta, kun ihmiset tietävän etukäteen, että olen ollut raskaana.
Ja sitten jos menee kesken, niin ei minulle ainakaan olisi häpeä sitten sanoa ihmisille, että meni kesken. Koska eihän se välttämättä minun vikani ole. Tai eikai sitä hävetä tarvitse.
Mutta tässä tietty kaikilla ihan omat mielipiteet, en mitenkään niitä halua arvostella. Tämä siis vain ja ainoastaan omani :heart:
Toivottavasti kaikilla pysyy pikkuset matkassa, tervetuloa uusillekkin hurjasti! :flower:
Täällä on oireet alkanut nyt pahemmin tulemaan. Maha ja tissit ihan turvonneet ja aamuisin ei oksu ole kaukana :/ Kamala ällötys koko ajan.
Ja hirveen kylmä.. koko ajan ihan jäässä. Inhottavaa.





 
MOI

Mulla pahaolo. Huomaa mitä enemmän väsynyt sitä enemmän tulee pahaolo. Poika teki viime yönä taas hampaita ja 3 jälk ei juurikaan nukuttu :(

Lueskelin noita jouluruokia ja mulle tuli ihan mieletön nälkä :LOL:

Mul on ollut niin sekavat fiilikset kun vuosi sitten mulla oli iso maha ja odotin kovin koska pääsen synnyttämään. Ja nyt oon taas raskaana...

Tervetuloa uudet!!!!!!!!!

Huomasin eilen että mulla tulee rinnoista pari tippaa maitoa. En oo enää kahteen kuukauteen imettänyt, mutta tää raskaus tekee ihmeitä. Viimeksi alkoi vasta kuukautta ennen syntymää. Onko muilla?

Miten aattelitte kertoa raskaudesta muille? Esikoisesta me laitettiin tekstari: tänään salaisuuden suuren kuiskaamme mukaan tuulen. Piilossa kasvaa pienet sormet ja varpaat nyt jo varmaan arvaat! Ilomme on suunnaton jouluna meitä jo 3 on!

jou+salama 6+3
 
Hyviä uuden viikonalkuja kaikille !

Täällä suunnalla ei taas mitään oireita, tuntuu kun ne kaikki olisivat yhtääkkiä vain hävinneet..
Mutta olettaisin sen olevan normaalia, mitään vuotoa tms. kun ei ole tullut.
Tuulimunistakaan minulla ei ole kokemusta että millaista se on, pitää vain toivoa että tämä on oikea raskaus ja kaikki ok. :)
 
Mä oon täsmälleen samalla linjalla kertomisen suhteen kuin Meritähti. Olen aika avoin ihminen, ja kertoisin varmaan keskenmenostakin aika monille. Joten raskaudestakin tietää jo tosi moni. Ymmärrän kyllä niitäkin, jotka haluavat pitää sen yksityisasiana.

Uusille tervetuloa, ja pysyttekin matkassa loppuun asti. Enää ei kukaan saa tippua!

Tänne ei uutta, olo edelleen 100% kauhea.... Mutta elämä on. :D

RV 8+5 :heart:
 
:wave: viikon alkuja kaikille pinoudutaan nyt kun viikonloppu meni nukkuessa :D

Nemu :hug: voi kurja jaksamisia

uusia oli tullut tervetuloa ja jarrusukkia

oma napaa kyllä se täytyy jättää se toinen kupillinen kahvia aamulla pois yhden vielä keastää, mutta sitten alkaa :x
ja suolaset ruuat ei maistu sitten ei yhtään eilen jäi syömättä spagetit ja jauhelihakastikkeet ei pystyny illalla kyllä pystyi syömään pizzaa kun mies halusi hakea
makea menee paremmin alas, mut lähinnä jauheliharuuat etoo ja pelkkä lihapullien haju :x

jouluruuista ootte puhellu ei ongelmia kun ei tykkää maksalaatikosta hehe syön vaan kinkkua ja perunalaatikkoa ja juon alkoholitonta olutta ajattelin ottaa omat mukaan kun mennään anoppilaan jouluksi :LOL:

siivous alotettu tänään keittiön kaapeista 4 kaappia käyty läpi ja tasot täynnä tavaraa mitkä tarvis tunkea jonnekki muualle |O ajattelin käydä viikon aikana pikku hiljaa kaappeja läpi niin olisivat sitten jouluksi valmiita ja kohta alan viritellä joulua sisälle
lunta on pyryttäny oikeen urakalla illan aikana hiukan yritin kolailla kun oltiin ulkona mutten paljoa kerinny kun toi meitin pikku mies on hiukan hienohelma ja jos lunta osuu naamalle alkaa kauhee huuto ja hinku sisälle ;)

witchi & nökkönen 8+4
 
Me ei olla kerrottu raskaudesta ku muutamalle ihmiselle. Ajateltiin julkistaa asia vasta jouluna... Tavallaan meidän lahja muille...
Mua ällöttää ihan kaikki,tää päivä on kulunut lähinnä pönttöön nojaillessa... Ehkä tää tästä vielä helpottaa. Ekassa raskaudessa ei ollut mitään oireita missään vaiheessa ja toisessa niitä oli sit joka lähtöön. Tuliskohan tästä vaikka sellanen välimuoto?? :LOL:
Koodi:
[url=http://www.meilletuleevauva.net/user.php?id=2392][img]http://www.meilletuleevauva.net/pica554f89dd61cabd2ff833d3468e2008aiv2959.png[/img][img]http://www.meilletuleevauva.net/ttia554f89dd61cabd2ff833d3468e2008aiv2959.png[/img][/url]
 
jouvauva: Tiedän tunteen. =) Vuosi sitten 23. pvä (eilen) oli tuon esikon laskettu aika. Tosin käynnistyspäivää edeltävään päivään asti yhtenä palasena porskutettiin. Mutta siis välillä kyllä heittää fiilikset tästä vähän sekaviksi... Varsinkin kun nyt tytön 1v-synttäri lähenee ja fiilistelee vuoden takaisia ja sitten muistaa, että uutta tässä myöskin jo masussa kasvatellaan. :heart:

Aamulla käytiin lumihommia tekemässä. Tosin melko hankalaa hommaa, kun tuo mönninkäinen oli kokoajan menossa karkuteillä, juuttui lumihankeen, pääsi itku, siirsin pois kinoksesta ja neiti aloitti saman taas alusta. :D Nyt päikkäriaika äiskälläkin. :wave:
 
Tervehdys kaikille!

Neuvola terkkuja: laskettu aika muuttui päivällä eli on 6.7.09.Kaikki oli todella hyvin.D vitamiinia suositteli apteekista hakemaan.Ensimmäistä ultraa pääsen varailemaan rv 11 tienoilla.Eli hyvällä tuurilla pääsen sinne enne joulua.Toivon sitä todella niin saan olla rauhallisin mielin.Ja hyvän tavan kertoa äidilleni.Joka ei varmasti kovin ilahdu tästä uutisesta.
Ajattelin siis laittaa ultrakuvan joulukortin väliin..muulla tavalla en oikein osaa äidilleni kertoa.

Neuvolasta sain mukaani vihkosen odotusajan ruuista..sitä pitääkin nyt hartaudella lukea kun nykyään on niin tarkkaa että mitä saa syödä ja mitä ei.Sekä vau`kirjan paksun kirjasen odotusajasta.Isällekin on oma osionsa.Eli isäntä pääsee taas lukemaan mitä kaikkea sitä onkaan taas odotettavissa :LOL:

Mutta nyt päiväkahvia juomaan..tuli hieman kylmä tuolla ulkona lumisateessa bussia odotellessa.

Ladymama ja kirppu rv8
 
Moi kaikille!

Tää päivä meni reissatessa ja ihan turhaan! Yhtä paperia olin hakemassa, kahdella bussilla jouduin menemään ja se toimisto oli tän päivän kiinni mistä se papru piti hakea. :headwall: Ei ole mun päivä ei! Tänään piti se paperi viimeistään palauttaa! Ja ei kun kahdella bussilla takaisin! :headwall:

Kertomisesta: Tekis mieli kertoa molempien perheille nyt jo! Voiskohan sitä? Ultra on kumminkin vasta joskus joulun tienoilla... :ashamed: :/

Lueskelin tuosta tuulimunaraskaudesta ja sillä sivulla mistä luin sanottiin, että oireet on täsmälleen samat kuin oikeassa raskaudessa, joten ei voi itse sitä tietää.

Jouluruuista Tekee jo nyt niitä mieli kun niistä on niin paljon täällä ollut puhetta! :LOL:

Eipä tässä kai muuta kun hyvää (siis parempaa kuin mun) maanantaita kaikille ja jarrusukkia!

 
Heipä hei!

Harvoimpa tulee tänne kirjoiteltua, mutta silloin kun on kotosalla niin on jotenkin niin poikki ettei jaksa koneella roikkua ja aivot ei toimi niin hyvin että saisi tänne kirjoitettua jotain järkevääkin :ashamed: :D Mutta lukemassa käyn kuitenkin päivittäin :wave:

Onnea ja tervetuloa kaikille uusille ja :hug: ja voimia niille jotka ovat huonoja uutisia saaneet :|

Täällä se oireettomuus ei sitten kovin kauaa kestänyt: tänään oksettanut koko pvän ja viikonloppunakin oli välillä vähän paha olo. Viime vkolla oli melko ristiriitaiset ajatukset kun oireita ei ollut ollenkaan ja olo oli ihan kuin ei raskaana olisikaan :/ Ja edellisvkolla oireita kumminkin löytyi...
Tämä turvotus on ainakin ihan hirveää |O Harmittaa kulkea pelkissä lötköhousuissa kun farkkuja ei voi jalkaan laittaa jos ei halua jatkuvaa ahdistavaa oloa ja läskien ylipursumista :ashamed: :/ Niin kuin joku sanoikin jo tuolla aiemmin niin olisi mukavaa jos olisikin jo vauvamaha ja sitä voisi näytelläkin, mutta kun minulla ainakin on pelkkä pullistunut läskimaha :headwall: Alkaisipa se kumpu jo pian kasvaa... :heart:
Väsymys on kanssa jotain niin... Etenkin tässä klo 14-15 aikaan alkaa ihan hirveä väsymys ja tietenkin juuri silloin kun normaalisti pitäisi lähte kauppareissuille/kyläilemään tms..

Jouluruuista. Minä tykkään oikeastaan melkein kaikesta paitsi silakkarullat yms. "kylmät kalat" ei ole minun mieleeni. Maksalaatikkoakin aion pienen määrän lautaselle ottaa - siitähän ei uusien suositusten mukaan ole haittaa ja on jopa hyvä raudan lähde =) Tällä kertaa sivuun jää varmaankin graavi ja kylmäsavustettu lohi ja juustot. Alkoholia en juo koskaan jouluisin ja muutenkin pidän askauden aikana täyttä nollatoleranssia =)

Raskauden kertomisesta muille. Meillä tietää minun vanhempani sekä siskoni ja miehen veli vaimoineen. Vanhemmilleni kerroin jo melkein heti koska en jaksanut keksiä mitään tekosyitä niin kuin viimeksi. Ja nytkin jos joku jotain kysyy niin suoraan kerron enkä keksi valkoisia valheita - pääsen helpommalla :D

Kahvin joudun varmaan minäkin kohta jättämään :( Normaalisti olen aamuisin juonut kaksi kuppia, mutta tänään join varmaan puolisen kuppia eikä enempää mennyt... En vaan tiedä miten saan itseni sitten hereille :eek:

ladymama saako udella miksi äitisi ei ilostu raskausuutisista? :/

Ja kysymys vielä: Te jotka olette jo kertoneet raskaudestanne niin millaisen vastaanoton/kommentteja olette saaneet? =)


 
Hyvää viikon alkua kaikille :)

Jouluruoista: Kaikkea ajattelin vähän maistella (kinkkua tietenkin enemminkin), graavikalat jätän tosin väliin kuten aina. Meidän perheen lempi asiat joulupöydässä on: Naapurista tuotu vuohenjuusto, omatekoiset lihapullat (usein osa hirvenjauhelihaa niissä), smetana ja mäti (keran tuon vuohen juuston).

Raskaudesta kertominen: Iso vanhemmat saavan joululahjoiksi Onnea mummolle/mummille/papalle/vaarille kortit. Onhan tämä meidän esikko, joten on mukava kertoa ikimuistoisella tavalla.
Muutama ystäväni tietää, siksi, että minun oli pakko kertoa jollekkin! Töissä myös muutama on arvannut koska olen ollut aika kalpea ja kun etoo välillä aika mukavasti.

Tänään onkin ollut aika oireeton päivä ja heti on iskenyt paniikki, että onko kaikki kunnossa... mutta poskien punotuksesta päätellen uskoisin olevan ;)
Kuntosalilla tosin väsyin paljon helmpommin kuin ennen, ja se olikin outo tunne.


Niin ja yksi ystävistäni joka tietää tarjosi pinnasänkyä meille kun on heittämässä pois sitä. Minä suostuin ottamaan sen, mutta sitten tulikin tunne, että jos se tuo huonoa onnea, mies tosin tuhis, että hän ei usko sellaisiin. Sovittiinkin, että viedään se sitten vintille odottamaan kesää.

Siinäpä siis tämän Tanjan kuulumiset

Tavallinentanja ja Ötömölliäinen rv 5+0 :heart:
 
joku kyseli et miten on ihmiset reagoineet joille jo kerrottu raskaudesta. niin mun siskot on ollu ihan ninnoissaan ja kaverit mut äiti ei oikeen tykänny ja mummi vaan totes et jaa.. et ei kovin hyviä reagtioita..

täällä ei sit tässä raskaudessa syödä mitään pastaa ei mee alas ku maistuu niin pahalle, et ei tuu varmaan kivaa, ehkä mä laihdun ne 5 kg mitä oon toivonu :LOL:
 
Työpäivä takana.Selvisin kuvotuksesta huolimati.
Mahaa ainakin mulla välillä nippaillut ym.Jos itellä on epävarma olo kannattaa soitella neuvolaan.
Anoppi siis tietää ja neutraali vastaan otto.Hyvälle ystävälleni kerroin eipä tuo reagoinut mitenkään.Toinen ystävä kommentoi,että missä välissä oon kerennyt raskaaks tuleen :D Juuri,kun juhlittiin mun synttäreitä enkä puhunut mitään edes,että suunnitelma ollaan laitettu käytäntöön.Eli näitten ihmisten kanssa pystyn sit käsitteleen asiaa,jos ilmenee ongelmia.
Nyt valmistaan ruakaa.
Mukavaa maanantaita kaikille =)
 
Hellou!
Tesntistä juuri tulin...ei varmaan mee läpi... :LOL:

Me on kans kyllä kerrottu aika lailla kaikille ja kyllä oikeastaan kaikki on ollu aika riemuissaan, varsinkin mun vanhemmat. Miehen sisaruksetkin kai oli innoissaan, ne vaan on niin jotenkin hillittyjä etteivät sillai hihku niinkun mä oon tottunu. Appivanhempia mulla ei olekaan, ja suoraan sanottuna kyllä harmittaa ettei kumpikaan ehtinyt näkemään meidän häitä eikä lapsia :(

En muista yhtään mitä piti kommata, hirveä nälkä vaan iski, ja kotona ei tietty oo mitään ruokaa...argh! No kaupan kautta kotiin!
 

Yhteistyössä