MammaMuu lähettelen sinulle täältä voima :hug: ja, toivottavasti kaikki kuitenkin vielä kääntyisi parhain päin. Voisiko olla mahdollista ettet vain olisikaan vielä niiin pitkällä? toivottavasti kuitenkin tilanne selviää pian, ihhottavaa olla epätietoisuudessa :hug:
:hug:
Myös muille jotka painivat epävarman olon suhteen, ei voida kuin odottaa..Mutta koitetaan pitää yllä positiivista ajattelua, ja surraan sitten jos on jotain surettavaa...
Happihyppy Kiva että srvot olivat hyvät :flower:
Uusille tietty tervetuloa mukaan =) onnea plussasta, ja oikein paljon tarriksia mukaan...
Täällä tänään hieman siedettävämpi olo, mutta oli kyllä heti aamusta kyläilyjä, että ihan kiva et ei sit tarvinnut kyläilyä viettää vessassa..mut sitten illalla meinas huitelo olo iskee, ja päässä heitti
Mulla myös tänään tuntunut nippailuja vatsalla, ja muistaakseni näitä on ollut 2 aikaisemmassakin raskaudessa..miten sitä voi niin äkkiä muka kaiken "unohtaa" vaikka just tammikuussa synnyttänyt..kai sitä vaan aina vähän kuulostelee, et kuuluukohan nämä asiaan, yms
mulla on hieman TYTTÖ olo, pojasta oli heti raskauden alusta saakka, poika olo, ja silloin positiivisen testin tehtyäni, sanoin miehelle, että saadaan poika =) no mut eihän noita tietty voi tietää..ja tää tyttö olokin voi muuttua, ja vielä monta kertaa..
Täällä kanssa vatsa pömpöttää, ja varsinkin iltasella on kuin pallo :/ toisaalta ihana, mutta toisaalta kun ei oo mikään vauva maha vielä, niiin tuntuu vaan kauhean läskiltä :ashamed:
työnantajalle kertomisesta (mie oon hoitovapaalla, mutta halusin kommentoida). Mää kerroin joskus ntultran jälkeen viime raskaudessa, siksi hyvissä ajoin että ehtivät saada tuuraajan, yms..mutta jos on tommoinen tilanne että määräaikaisen soppari, niin ei ainakaan kannata kertoa ennen kuin tosiaan sopimus jutut kunnossa..Tai ainakaan minä en kertoisi, eihän sitä tarvitse kertoa kuin oliko se 2kk ennen kuin jää äippälomalle( jos en väärin muista) Mut siis enemmin ottaisin vaikka ylityövapaita yms tai keksisin jotain muuta, esim. just tutkimusjuttuja...
Juup mut nyt tälläkin mammalla rupes tekeen jädeä mieli
Ainiin miekin synnytän OYS:ssa...siittä tais olla puhetta..täällä olikin muistaakseni aika paljon OYS:ssa synnyttäviä...kiva.
Piku ja Tintti 7+5